Hairy sudah siap sedia membuka seluar dalam yang menutupi titik kenikmatan milik Farah. Hairy mula mengusap perlahan. Farah mendesah. Pantat Farah sudah basah. Air mazinya seperti sudah melimpah. Nikmat yang diberi oleh Hairy luar biasa. Hairy mula mencari biji kelentit Farah, tundun Farah kelihatan sedikit berisi membuatkan Hairy makin geram.
'boleh I puaskan u lagi? Hm sayang?'. Hairy meminta izin. Terdengar desahan Farah makin laju seperti tidak cukup nafas.
'Hmm. Boleh baby. Sedapp. Ahhh.. buat je ape u nak buat.. hmm ahhh.. '. Farah mengusap lengan Hairy seolah memberi izin.
Pantas Hairy merapatkan mukanya ke pantat Farah, dia menjilat segala air yang membasahi bibir faraj Farah. Terasa sungguh sedap air mazi milik Farah. Sesekali lidah Hairy menujah nujah ke lubang nikmat Farah, Farah sedikit kekejangan. Klimaks sudah berada di puncak tinggal meletus.
'Ahhh sedap sayang, masuk dalam lagi. Masuk kan batang u je. I dah tak tahan. Ahhhh. Se..sedappp..' Farah seperti orang yang dah lama tidak mendapat belaian.
Pantas Hairy bangun dan menyuruh Farah mengusap batangnya yang sudah siap tegang dan mengeras. Farah hanya menurut tanpa banyak soal. Yang penting dirinya puas. Setelah mendapat batang Hairy sudah sepenuhnya mengeras, Hairy Pantas mengambil posisi yang selesa. Pantas batangnya diacukan tepat dititik nafsu Farah. Sengaja Hairy memainkan perasaan Farah, dia mengusap biji kelentit Farah menggunakan kepala zakarnya, seperti mengacah-acahkan batang itu untuk masuk. Farah sudah menggelitat kegelian.
'Faster bby, I dah tak tahan. Fcuk me pliss. Now! Ahhh sayang. I need your big dick. Pliss fcuk me.. ahh..' Farah seolah merayu.
Hairy bermain lagi sehingga Farah benar-benar tidak tahan, dan Farah mendesah kasar, merengek mintak ditujah lubangnya. Hairy sudah tidak tahan, perlahan-lahan batangnya membolosi dinding faraj Farah. Walaupun Hairy sudah sedia maklum yang Farah sudah tidak mempunyai dara, tetapi lubangnya tetap sempit. Batangnya ditusuk pelahan, lubang yang sempit mengakibatkan batangnya sakit untuk melepasi lubang tersebut. Hairy mengangkangkan lagi seluasnya kaki Farah, perlahan-lahan batangnya dimasukkan, dengan bantuan pelincir air mazi Farah memudahkan lagi perjalanan memasuki lubang indah tersebut.
'Ahhh. Masuk lagi baby, harder. Pliss. Ahhh..' Farah merengek.
Hairy yang geram pantas menujah kuat, kini batangnya seperti melanggar dinding rahim.
'Ahhh. Nice baby, fcuk me! Fcuk me harder!'.
Hairy pantas menjalankan tugas menyorong dan menarik. Sekejap perlahan sekejap laju. Desahan mereka berlawan. Suasana bilik yang sunyi hanya dihiasi dengan bunyi decitan air kenikmatan mereka.
Farah mula kekejangan. Sekalilagi klimaksnya sampai, air nya melimpah ruah. Basah. Makin memudahkan acara sorong tarik. Cadar tilam digenggam erat. Kaki Farah seolah mengepit Hairy seperti tidak mahu dilepaskan. Hairy mencium bibir Farah. Sesekali tangannya meramas dada Farah yang bergerak pantas mengikut pergerakan sorong tariknya. Hairy makin melajukan permainannya. Klimaksnya sudah semakin hampir, tangannya meneruskan acara mwramas dada Farah, sesekali dihisap dada tersebut. Geram. Hairy semakin laju laju laju dan laju. Desahan mereka berlawan semakin kuat. Terasa kemutan Farah kuat mencengkam batangnya, Tidak lama selepas itu Hairy kekejangan
'Ahhhhh. Sedapppp. Sedappp sayangg. Ahhhh. Hmm..' Hairy melepaskan air maninya ke dalam faraj Farah. Terasa kepala zakarnya mengembang mengeluarkan air suam, dipancutkan benih-benih segar kedalam rahim Farah. Farah yang sudah klimaks hanya membiarkan tanpa menolak. Mereka kepanatan, Hairy masih diatas badan Farah, sengaja merendamkam batangnya didalam faraj Farah. Masih menikmatu kenikmatan kemutan Farah.
Farah memeluk erat Hairy, mereka puas. Puas dengan melayan nafsu mereka. Hairy kini sudah mencabut zakarnya. Hairy terbaring kepenatan disisi Farah. Kepuasan dan kepenatan bersatu. Yang penting dia puas hati dengan layanan Farah. Hairy memeluk dan mengucup bibir Farah, sesekali Hairy menghisap semula dada Farah. Rakus. Geram.Mereka melayan dunia mereka. Dengan kedinginan yang diterima, dengan keadaan mereka yang berbogel bulat, mereka membaluti tubuh mereka dengan comforter tebal. Melayan kepuasan dan meneruskan cumbuan mereka. Sesekali Farah megusap batang Hairy yang sudah memuaskan dirinya.
'Thanks babe, sedap. Thanks puaskan I, tak sangka adik u ni pandai layan I, besar, padat. Senak perut I.. hihi'. Farah memuji. Tersenyum puas.
'Its okay baby, u too. Nak tercabut I punye adik tadi taw, u kemut. Sedap. Next time boleh try lagi. Muahh!'. Kucupan singgah dibibir mugil Farah.
Mereka terus dibuai mimpi indah dengan saki baki air kenikmatan mereka yang masih basah, dengan keadaan berpelukan. Semoga mimpi indah. Segala masalah yang dihadapi dilupakan. Farah terus terlelap dalam dakapan Hairy.
YOU ARE READING
BAHAGIA MILIKKU
Romancedi sebalik senyuman. pastikah ada bahagia? setelah kebahagiaan hampir dikecapi, dugaan datang menimpa. siapakah pilihan Azmirul Hayyad Dato' Helmi? Shariffah Emelda Nordin seorang gadis biasa, lemah lembut ataupun Farah Nabiha Dato' Seri Mansor? m...