Speciál za 1K reads - TAG

75 12 16
                                    

Předem bych chtěla říct, že každý, koho tagy nezajímají, nechce se o mě nic dozvědět, nechť přeskočí na další kapitolu. Prosím, nepiště mi tu, že to tady nepatří, vím to moc dobře sama :D.

Takže jdeme na to...

1. Jak ses dostala k Wattpadu? Asi jako u většiny z vás/nás mě sem přivedla kamarádka. Když jsem si ale Watt zakládala, ani náhodou jsem netušila, že někdy něco napíšu. A budu to publikovat! Nikdy jsem nedoufala, že se někdy dostanu až na 1000 přečtení! Všem vám za to děkuju!

2. Máš nějaké domácí zvíře? Jaké? Ano, domácí mazlíčky mám celkem tři. Pokud mezi ně teda můžu počítat i rybičku, původně mojí, teď patří mému bratrovi, který o ní pečuje s náležitou láskou a péčí (nope). Takže jsou vlastně jenom náš úúúžasně roztomilý králíček (Bublina :D) a o něco méně roztomilé morčátko (Šiška :DD). Pokud to někoho zajímá, tady máte fotku :3:
Edit 20.3.2016: naše milovaná rybička dneska zemřela :(. Odpočívej v pokoji...

 Odpočívej v pokoji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

3. Jaké je tvoje nejoblíbenější zvíře? No... já mám zvířata ráda a nerada někoho upřednostňuju... Ale samozřejmě mám ráda králíky... Koně... Kočky... Psy... Je toho hodně :D.

4. Psala jsi příběhy i předtím, než ses dostala na Wattpad? Musím se přiznat, že Tajemství ostrova Raentos je mým prvním delším příběhem... Předtím jsem samozřejmě psala nějaké krátké blbosti, slohy do školy a jiné, ale u ničeho jsem nevydržela dlouho...

5. Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka na Wattpadu? Samozřejmě, že ta moje :3. Né dělám si srandu :D. Na Wattu až tak moc příběhů nečtu, mám radši ty tištěné. A nehodlám tu někoho urážet tím, že ho tu nezmíním (Ano, znám lidi, kteří by se naštvali i kvůli tomuhle...) Proto se zdržuju otázky (sorry :( )

6. Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka (už vydaná)? Těch je víc. Eragon, Hunger Games, Pán prstenů a (nesmějte se) Narnie (:'D)... Miluju fantasy <3.

7. Do jakého města v Česku by ses chtěla podívat? Nemám moc ráda cestování a po ČR bych teď asi nejvíc chtěla někam do hor, na lyže. Je mi jedno kam :D.

8. Do jakého města kdekoliv na světě by ses chtěla podívat? Někam kde je teplo... Egypt nebo tak něco (vím Egypt není město :D)

9. Umíš kreslit? Baví tě to? Přiznávám se! Neumím kreslit ale baví mě to! Věřte mi, že mojí tvorbu vidět nechcete, vypadá to, jako kdyby to namalovalo 5ti leté děcko. Vidět si to zaslouží jen pár lidí, kteří mají zřejmě nenávratně poškozený zrak :D.

10. Máš/Měla jsi někdy rovnátka? Pokud ne, chtěla bys je? Jsem sice celá křivá, ale kupodivu, zuby mám rovné. Ne, rovnátka nemám a asi ani nebudu mít. A navíc je nechci. Musí strašně překážet...

No, tak to by bylo. Musím přiznat, že nejsem nijak extra zvláštní ani nijak moc zajímavá... Pokud vám to z názvu nedošlo (to doufám že ne) tohle je speciální díl, který s Raentosem nemá vůůůůůůbec nic společného, ale prostě je tady.

1000 reads! Bože, jak se to mohlo stát? Tohle můj mozek nebere... Radši se už nebudu vyjadřovat.

Děkuju všem! (no přece jenom něco)

Kkobaríííí <3.

Tajemství ostrova RaentosKde žijí příběhy. Začni objevovat