Docela brzy že ano? X3 Nevím z jakého důvodu, ale teď píšu často a docela dlouhý kapitolky, což se mi líbí x3 I když jsou tam většinou rozhovory, tak se nebojte, pořádná akce bude brzy :) XD
„Jelikož došlo k velkému zvratu událostí a oba kluci dosáhli maxima, tak jsme rozhodli následovně, že vítězem..." odmlčel se. „Nebude nikdo." Dořekl chlápek. Nastalo hrobové ticho. Slyšeli jste dokonce i listí jak šumí, když zafouká vítr. „Jak jako nikdo?!" křikl Yamato a jakoby na povel si všichni začali šuškat, nebo mluvit. „Jelikož oba ninjové upadli do bezvědomí a jeden dokonce do iluze, se kterou měli zdravotní sestry velké potíže, jsme se rozhodli, že to bude remíza. Oba dva bojovali skoro stejně dobře." Vysvětlil. Ano, na tu iluzi jsem docela zapomněl. Nedá se jen tak zrušit, buď ji zruší ten samý ninja, který onu iluzi vyvolal, nebo že se ninja z iluze osvobodí sám. „Jak si se s tím vypořádal?" ušklíbl jsem se. „Zdálo se mi, že v té iluzi jsem víc než dva dny. A musel jsem se s tím vypořádat sám, protože tam není žádná sestra na úrovni třídy S." „Hm... Ale že ti to trvalo dlouho." „Tobě by to netrvalo o moc déle." Ušklíbl se zase on. „Ztište se!" křikl někdo z eSka. „Máte na výběr, buď oba dva podstoupíte souboj ještě jednou, nebo že se jeden z vás vzdá anebo ještě jednoduší varianta, oba dva ze souboje vypadnete." Dal nám na výběr. Nechci se vzdát, ale ani nechci absolvovat souboj znovu. Taky ale nechci vypadnout, protože se chci utkat s Rin. Myslím, že to Yamato cítí stejně. Což je docela problém, jelikož je dost možné, že se bude souboj opakovat, ale po tomhle jsem rád, že se dokážu udržet na nohou. Yamatovi boj s berlami asi taky nepůjde. „Já navrhuji, abychom oba dva vypadli ze soutěže pod podmínkou, že do listů napíšete remízu." Zakřičel Yamato. „Ani já a asi ani Kishigawa nechceme souboj absolvovat znovu a nechceme se vzdát. Proto navrhuji tohle." Dodal. Sakra! Proč jsou pořád takové komplikace... „V pohodě. Je jedno, jestli se utkáme před tisíce lidmi a nebo jestli nás nikdo ani neuvidí. Slib je slib a ten dlouho vydrží. Podle toho, co se vám stalo, pochybuju, že budete bojovat znovu a vzdát to nechce ani jeden, když už jste se dostali tak daleko." Špitla Rin. „Ale... Co ty?" zeptal jsem se. „Já jsem v pohodě. Už jsem řekla, že je jedno kdy, kde a před kým, se utkáme. Navíc to byl tvůj nápad a já to slíbila, takže se utkat musíme. Někdy." Řekla a já, i když jsem ji neviděl, věděl jsem, že se teď usmívá. „Fajn." Pousmál jsem se.
„Yuichiro, ty souhlasíš s nápadem Yamata?" zeptal se mě vrchní chlápek od nás ze spolku. „Ehm... Ano souhlasím. Asi." Poslední slovo jsem řekl téměř neslyšitelně. „Dobrá tedy. Díky tomuhle rozhodnutí se zítra nekoná žádný zápas a tím pádem se vítězem letošních soubojů stává Nakama Rinako." Řekl hrdě vrchní chlápek ze spolku Rin. Všichni začali výskat a tleskat. Rin byla hodně překvapená a stoupla si před nás a čekala, co se bude dít. „Hej Nakamo," provokoval Yamato. „Hm?" „Víš, že jsi vyhrála? Co tak si jít pro ocenění a nestát tu tak." Rin se zarazila. Bohužel ji dostal a já se tomu musel zasmát. Chudina Rin teď nevěděla, která bije. „A kam mám asi jít?!!" rozkřikla se a všichni utichli. „Trapas..." řekl Yamato, tak, abychom to slyšeli jen my tři. „Prosím Rin, pojď za mnou." Přišla za ní nějaká slečna, asi pětadvacetiletá a někam ji vedla.
Naposled jsem Rin viděl, jak zašla za rožek. Pak se objevila nahoře u vrchního chlápka. Měli takové VIP salonky, které byly úplně nahoře. Měli tam taky dalekohled a všemožné jídlo. „Možná se ptáte, jak to vím, že? :))) Já tam totiž byl! Sice jen pro ocenění, jako teď Rin, ale i to se počítá." „Gratuluju, tímto se oficiálně stáváš vítězkou letošních soubojů u Sakury. Postupuješ do třídy AS." Vykřikl chlápek. „AS?" Co to ksakru je? „Ach ano... Zavedli jsme novou třídu, jak tady u nás ve spolku, tak i ve spolku tady kolegy. Je to třída AS, která je něco mezi Áčkem a eSkem. Jsou tam nadaní a zajímavý ninjové. Proto možná pár lidí z Eska a Áčka budou předělání do speciální třídy AS." (čtěte ÁeS, nebo jak chcete XD Prostě AS)
ČTEŠ
Forbidden Love
RomansJsme v minulosti. V době ninjů. V Japonsku proto vzniká spolek, který učí dívky i kluky od devíti let bojovat. Spolek Aisu kyōdo (v překladu: Ledová síla) se snaží vycvičit co nejlepší bojovníky, jak na boj se zbraněmi, tak též na genjutsu, ninjutsu...