25🍃Bad Boy Hyunjin

11.8K 717 976
                                    

"Tesadüfe bakın beyler. Bu kız patronun didik didik aradığı kız. Hani bize fotoğraf göstermişti de biz fotoğrafı elimize alır almaz bir yerden hatırlıyor gibi olmuştuk ya? Bu kız işte. Bakın! Ahh,cidden! Patronun didik didik aradığı iki kişi de meğersem aynı okulda,aynı ortamdaymış. Bir taşta iki kuş. Patron buna çok sevinecek."

Patronun didik didik aradığı 2 kişi mi?

Patronun kim olduğunu anlamak zor değildi. Peşimde sadece tek bir kişi vardı. Dok Soo da patron diye hitap ettiğine göre ona çalışıyor olmalı.

Peki ya diğer kişi? O kim?

Yoksa... Yoksa sahanın içinde sürekli baktıkları Lee Know mu?!

İyi ama ne alaka?

Neler oluyor?

Lee Know... Benden sakladığın ve bir türlü anlatmak istemediğin sırrın ne?

O adam seni neden arıyor?

Aklımı daha da kurcalayan bu düşünceler sebebiyle Hyunjun'in arkasından çıktım ve yüzüme soğuk maskemi takarak ciddi bir şekilde konuştum.

"Bir dakika,bir dakika! Sen ne dedin az önce? İki kişi derken? Patronun olacak adi herifin aradığı diğer kişi Lee Know mu?"

Sorum üzerine Dok Soo yüzünü buruşturdu. Bana... Bana acıyormuş gibi bakıyordu.

Gözlerim üzerinde onun verdiği tepkileri izlerken bir süre sonra;

"Yazık."diyerek söze girdi.

"Hiçbir şey bilmiyor. Lee Know sana hiç mi bir şey anlatmadı gerçekten?"

Anlamıyorum! Anlamıyorum! Anlamıyorum!

Çıldıracak gibiyim,yeter artık!

İçimde yükselen siniri daha fazla tutamayarak Dok Soo'ya bağırdım.

"Ne demek istiyorsun?! Daha açık konuş! O patronun olacak adam Lee Know'u neden arasın ki?!"

Bana biraz daha yaklaştı. Sessiz bir şekilde de diğer sorusunu yöneltti.

"Neden bunu öğrenmek için patrona gitmiyorsun?"

Benden önce Hyunjin bağırarak araya girdi. Beni yine kendisine doğru çekerek Dok Soo'dan uzaklaştırdı.

"Yah! Dok Soo defol git buradan! Ne saçmaladığını bilmiyorum. Açıkçası merak da ediyorum ama gidişatı beğenmedim. Sonunu bekleyemeceğim."

Hyunjin'in tepkisi üzerine ellerini teslim olurmuş gibi havaya kaldırarak sırıtmaya devam etti. Yanındaki arkadaşları da gülüyor ve daha çok sinirlerimi bozuyorlardı.

"Peki,şimdilik gidiyorum. Patronun yanına. Bu güzel haberi duyunca oldukça sevinecektir. Ah,bu arada sen de..."diyip işaret parmağıyla beni gösterdi. Ardından sözlerine kaldığı yerden devam etti.

"...Öğreneceğin gerçeklerin karşısında hazırlıklı ol. Aksi takdirde... Öğrendiklerinin yükünü kaldıramayacağından hiçbir şeyden emin olmadığım kadar eminim."

🍂

"Sence o ne demek istedi Hyunjin?"

"Bilmiyorum Yeon Soo. Moon Dok Soo işte,saçmalıyor diyecektim ama nedense anlattıkları bana bile ciddi geldi. "

Sesli bir şekilde derin bir nefes verdim.

Şu an Hyunjin ile birlikte dans odasındayız. Yerdeki renkli pufların ikisinin üzerine karşılıklı olarak oturmuş ve sohbet ediyorduk.

Hyunjin daha iyi olursun diyerek beni buraya getirdi. İyi ki de öyle yaptı. Aradan geçen yarım saat boyunca burada kendimi biraz daha huzurlu hissettim. Kafam biraz daha dinlendi.

Stray Kids // Hwang Hyunjin(✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin