Vanessa's perspektiv
"Gud vad skönt det var att få duscha" sa jag och Ogge gav ifrån sig ett lågt skratt.
"Målade du naglarna?" Frågade han
"Japp"
"Få se?" Frågade han och jag gick till köket, sen visade jag mina naglar som jag hade målat i en fin röd färg. "Vad fint" sa han och jag log.
Jag tittade på matbordet och det var som att det vattnades i hela munnen. "Ska du få besök?" Frågade jag och han skakade på huvudet. "Det är till oss" sa han och drog ut stolen åt mig. "Åh, jag älskar tacos" sa jag och satte mig ner vid bordet. Han log åt mig och satte sig på stolen framför mig.
Vi började äta och hade en bra konversation med varandra som flöt på. Det var aldrig stelt."Tack snälla för maten. Det var jättegott, alltså verkligen" sa jag och han skrattade lite. Jag log och vi började plocka undan. Vi hade pratat om att se en skräckis. Inte det bästa kanske med tanke på allt jag gått igenom. Han hade köpt massa godis som han la upp i en skål, vi satte oss i soffan och han började leta efter en film som vi kunde se.
Jag tittade runt och tog den närmaste filten jag såg.Oscar's perspektiv
Filmen började och vi satt väldigt långt ifrån varandra. Hennes blick var fast i filmen. Hon är så söt, hon är så vacker.
Hon hoppade till några gånger och skrek till.
Försiktigt så la jag min arm runt henne och hon lutade sitt huvud mot min axel.
Jag tog ett djupt andetag och fortsatte att titta på filmen.Hennes andetag blev tyngre och tyngre, försiktigt så tittade jag ner på henne och strök bort lite hår som hade ramlat ner för hennes ansikte.
"Vanessa?" Frågade jag. Inget svar. Jag log för mig själv och pussade henne på huvudet.f/ö
Tänkte ha en Q/A om denna fanfiction. Skulle ni vilja det så får ni jättegärna skriva frågor till alla karaktärerna. Helst till dem som är med för tillfället.
Vanessa, Ogge och Felix. Har ni frågor till mig så är det bara att ställa dem! :)
YOU ARE READING
Stuck In His Cellar o.m
FanfictionAvslutad 2016 Jag har inte gjort något. Jag känner dig inte, jag vet bara att du plockade upp mig från gatan o slängde mig in i bilen för att sen slänga mig rakt ner på det hårda betong golvet i din källare. Där jag ska få tillbringa en stor del av...