Vanessa's perspektiv
"Hur är det?" Frågade Oscar och lutade sig bakåt i soffan. "Va?" Sa jag av ren reflex och tittade på honom
"Ja, du tar avstånd från mig" sa han och jag tog ett djupt andetag. "Nej, det är inget" ljög jag och kröp upp i hans famn. Säger jag vad det är så kanske han tappar kontrollen och slänger ner mig i källaren? Då kanske jag är fast där nere igen?
Han pussade mig på huvudet och vände blicken mot teven.Jag tog upp min mobil och slängde iväg ett sms till mamma.
Vanessa 20:45
Sorry för att jag inte svarade. Jag har hittat ett jättefint hotell, stannar där över natten och fortsätter med min shopping imorgon! :)Snabbt så stängde jag av mobilen och la undan den. För jag vet att hon kommer säga emot mig.
"Ska vi gå och lägga oss? Jag är lite trött" sa jag och han nickade. Vi ställde oss upp och jag gick mot badrummet, Oscar gick in i sovrummet.
Jag tvättade ansiktet och borstade tänderna, sedan gick jag in till honom. Han låg redan i sängen. Försiktigt så tog jag av mig min tröja och tog snabbt på mig en av hans t-shirts. "Är du inte bekväm i din kropp?" Frågade han och jag tog av mig mina byxor. "Jag var" svarade jag och han tog ett djupt andetag. "Förlåt" sa han och la sig på mig när jag hade lagt mig i sängen. Jag log lite och la mina armar runt hans nacke.Han försökte kyssa mig men träffade min kind hela tiden då jag drog undan huvudet. "Men snällarå" sa han och jag skrattade lite.
"Låt mig få kyssa dig" log han och la sina händer på mina kinder. "Varför då?" Frågade jag. "För att jag tycker om att få kyssa dig" svarade han och jag log. Han kysste mig passionerat, en sån där kyss som var
jag-vill-ha-dig-nu. Försiktigt så smög han in med sina händer under min tröja.
Han placerade små kyssar på halsen och började flytta runt sina händer. Jag drog mina händer igenom hans hår. Han började röra sina händer neråt.
"Oscar.." Mumlade jag och han fortsatte. "Oscar, jag vill inte" sa jag och han tittade på mig. "Gör jag något fel?" Frågade han. "Ja, eller alltså nej. Jag tycker om det jag bara känner att jag inte är på sånt humör, eller jag är inte redo" sa jag försiktigt och han nickade. "Det är okej" sa han och kysste mig lite lätt. Ett leende fick jag fram innan han la sig bredvid mig med armarna runt mig. "Jag vill inte gå så fort fram bara" sa jag och en kort nick var hans svar.
YOU ARE READING
Stuck In His Cellar o.m
FanfictionAvslutad 2016 Jag har inte gjort något. Jag känner dig inte, jag vet bara att du plockade upp mig från gatan o slängde mig in i bilen för att sen slänga mig rakt ner på det hårda betong golvet i din källare. Där jag ska få tillbringa en stor del av...