28

438 27 2
                                    

Oscar's perspektiv

Hon hade somnat i min famn. Jag hade gått upp och lagt mig i sängen med henne. Ni förstår inte hur mycket jag skäms, jag ångrar allt jag har gjort mot henne. Så fruktansvärt mycket. Jag höll på att förlora henne, jag tänker inte låta det hända igen. Aldrig.

Jag släckte lampan och skickade iväg ett sms snabbt till Felix.

Oscar 00:24
Hon är med mig. Hon sover nu

Felix 00:27
Skämtar du? Kidnappade du henne igen? Är hon i källaren?

Oscar 00:27
Hon var i källaren.

Felix 00:30
Du är helt dum i huvudet!

Oscar 00:31
Jag vet.. Och jag skäms..

Jag la ner min mobil och tittade på Vanessa. Även fast det är kolsvart så ser jag hennes läppar. Hur hennes ögonlock är stängda. Hela hon, hela min Vanessa. "Förlåt för allt" viskade jag och pussade henne på pannan. Ett svagt mummel lämnade hennes mun, jag log för mig själv och slöt ögonen.

Vanessa's perspektiv

Jag vaknade av att solen lös igenom fönstret. Försiktigt så tittade jag på Ogge som låg med stängda ögon och halvöppen mun. Jag log och lyfte lite på täcket. Jag tittade på honom en gång till innan jag la min hand på hans vältränade mage, försiktigt så började jag flytta runt mina fingrar över magen. "Har du kul?" Frågade han. Jag hoppade till och tittade upp på Ogge. "Ehm.. Förlåt" sa jag och kände hur röd jag blev i hela ansiktet. Han skrattade lite. "Varför säger du förlåt? Jag tyckte om det, du får fortsätta" sa han och log. "Åh vad pinsamt" sa jag och satte mina händer för ansiktet. Ytterligare ett skratt lämnade hans mun.

Han tog bort mina händer från ansiktet försiktigt och vi möttes i en kyss. Jag log mot honom och la mitt huvud på hans bröst. "Har du sovit gott?" Frågade han och jag la min hand på hans mage igen. "Ja, har du?" Frågade jag och han nickade. Jag log och började rita på hans mage med mitt finger. "Oscar" sa jag och han tittade på mig. "Ja?" Frågade han och jag tittade tillbaka på honom. "Jag älskar dig" sa jag och han sprack upp i ett leende "Jag älskar dig med Vanessa" sa han och kysste mig mjukt.

Du är förlåten Oscar. Så sjukt förlåten. Jag kanske förlåter dig för lätt men jag behöver dig.

---------
Det kom inget kapitel igår men jag har aldrig varit så ledsen. Min dag bestod endast av att sitta och deppa. När jag är ledsen så blir det dåliga kapitel, därför kom det inget kapitel för jag vill inte ge er dåliga kapitel.

Tack för alla fina kommentarer och ni alla som röstar. Det betyder så mycket, tack! <3

Stuck In His Cellar o.mDonde viven las historias. Descúbrelo ahora