Nu kör vi igång med min Q/A. De blev inte så mycket frågor då knappt nån ställde men lite frågor blev det. Hoppas ni gillar det. Det kommer fler Q/A för er som har frågor. Annars är det bara att ställa dem.
Vanessa
Fråga: Är du rädd för Ogge fortfarande?
Svar: Lite. Han har skärpt till sig men han är lite obehaglig.Fråga: Kommer du någonsin att förlåta honom?
Svar: I nuläget, kanske. Senare, vet inte.Fråga: Gillar du honom eller intresserad?
Svar: Bra fråga. Jag vet inte riktigt, jag är inte kär iallafall.Fråga: Tror du att det kan bli något?
Svar: Kanske det kanske ;)Fråga: Funderar du på att rymma igen?
Svar: Nej. Så länge han är snäll så funkar det.Fråga: Längtar du hem eller trivs du hos Ogge nu?
Svar: För tillfället så trivs jag väl hyfsat bra. Men jag längtar verkligen hem. Utan tvekanFråga: Kommer du kunna umgås med honom sen?
Svar: Ja, det tror jag. Om han sköter sig nu.Fråga: Hur mår du just nu?
Svar: Åh vad gulligt att ni frågar. Jag mår helt okej, alltså jag är inte instängd i en kall källare så jag ska inte klaga.Fråga: Är du skadad?
Svar: Jag har små blåmärken och är lite öm här och var. Men ingen större fara.Asså du och Ogge skulle vara så söta tillsammans
Svar: Haha, vad gulligt. Vi får väl se ;)Fråga: vad är det jobbigaste just nu?
Svar: Att inte veta om jag får träffa min familj igen, om jag aldrig kommer få komma hem igenOgge
Fråga: Varför är du så elak?
Svar: Jag vet inteFråga: Är du kär i Vanessa?
Svar: lite småkär kanske.Fråga: Kommer du att släppa henne?
Svar: Nån gång kanskeFråga: Kommer du umgås med henne om du släpper henne?
Svar: Jag villFråga: Varför valde du just henne?
Svar: Det får ni veta sen :)Fråga: Är du inte rädd för att polisen ska hitta dig med tanke på att hon fortfarande är efterlyst?
Svar: Bra fråga faktiskt. Jo, jag är lite rädd. För då kan jag åka fast om dem hittar henneDu borde haffa Vanessa
Svar: FörsökerNi skulle vara så söta
Svar: Det skulle vi säkertÄlskar dig
Svar: Älskar dig med! <3Fråga: Hur mår du?
Svar: Helt okej, antar jag :/Du kanske behöver prata med någon
Svar: kanskeFelix
Fråga: Är du arg på Ogge?
Svar: besvikenFråga: Tänker du berätta för någon annan?
Svar: om jag känner att det behövsFråga: Tänker du ringa polisen?
Svar: nejFråga: vad tycker du om Vanessa?
Svar; känner henne inte men tycker fruktansvärt synd om henneFråga: Har Ogge alltid varit såhär?
Svar: nej, det här är något som har kommit nu tyvärr. Varför vet vi inteFråga: Vet Oscar och Omar om det här?
Svar: Ja, det gör dem.Fråga: Vet Ogges föräldrar om det här?
Svar: Nej.Författaren
Fråga: Kommer det en uppföljare?
Svar: Just nu, kanske. Sen vet jag inteFråga: Var fick du din idé ifrån? Alltså denna berättelse
Svar; Jag la in mina mappar i mitt skåp i skolan, sen så bara ploppade min idé upp i huvudet på mig så jag tog bussen direkt hem från skolan. Hade halvdag den dagen så gick hem vid lunch ungefär, då kunde jag lägga all fokus på novellen.Fråga: Vart bor du?
Svar: Jag bor i Stockholm :)Fråga: Har du träffat killarna?
Svar: Ja, det har jag.Fråga: Vet du vart studion ligger?
Svar: OdenplanFråga: När träffade du dem senast?
Svar: Träffade gänget för en månad sen, sprang på Felix förra veckan. Men vi sa inte hej tyvärr! :)Fråga: Hur ofta uppdaterar du?
Svar: Jag försöker uppdatera varje dag. Gör jag inte det så är det för att det är mycket plugg, eller något annat. Eftersom jag har tre fanfictions så försöker jag lägga upp ett eller två kapitel på varje fanfiction varje dag.Fråga: Vad vill du nå ut med ditt skrivande till dina läsare?
Svar: Jag vill ta fram den här begåvningen som varenda människa har att kunna skriva. Jag vill att folk ska tycka att det är mycket roligare att läsa saker och att det finns något för alla. Jag vill få fram olika budskap till varenda en av er igenom mina noveller.Fråga: Hur mår du?
Svar; Jag mår superbra! Hoppas ni alla andra också mår bra!<3Fråga: När kommer det ett nytt kapitel?
Svar: Idag :)Du äger. Älskar dina noveller
Svar: Men ååh <3 Tack snälla du!Alla frågor för idag. Har ni frågor så ställ dem gärna. Kommer mer såna här. Förlåt ni som trodde att detta var ett kapitel, men det kommer! <3
CITEȘTI
Stuck In His Cellar o.m
FanfictionAvslutad 2016 Jag har inte gjort något. Jag känner dig inte, jag vet bara att du plockade upp mig från gatan o slängde mig in i bilen för att sen slänga mig rakt ner på det hårda betong golvet i din källare. Där jag ska få tillbringa en stor del av...