Vill varna om att det kan vara lite starka scener i detta kapitel. Tycker vissa av er att det inte är kul att läsa eller att ni tycker att det är äckligt med sex så kan ni bläddra längre ner där kapitlet fortsätter, det kommer vara ett minustecken där. Ni andra, ENJOY! ;)
Vanessas perspektiv
"Vi kan ha en sån här mysdag. Bara ligga i sängen och ta det lugnt, mysa" sa Ogge och jag log. "Det vore jättemysigt" sa jag och han kramade om mig. Jag log mot honom igen och blundade. Han strök mig över ryggen och viskade små komplimanger i mitt öra. Ett lågt skratt lämnade min mun och jag drog upp axlarna till öronen. "Vad är det?" Frågade han och log. "Det kittlas när du viskar" sa jag och han skrattade lite. Jag la mig med ryggen emot honom och drog över hans arm runt mig. Han strök bort mitt hår från halsen och placerade små kyssar.
Jag slöt ögonen och började pilla med hans fingrar. Han började kyssa mig längs käken och mot munnen. Jag vände mig om igen och la min hand på hans bröst, han kysste mig passionerat och drog sin hand över mitt lår. Kyssen gick snabbt över till hångel, han la sig över mig. Jag drog mina händer över hans mage och upp till nacken där jag lät dem stanna. Vi drog ifrån och han drog av min tröja försiktigt. Den här gången tänker jag inte stoppa honom, för jag vet vad han vill.
Han började kyssa mig på halsen och fortsatte ner mot brösten. Hans läppar lämnade små sugmärken efter sig. Han fortsatte kyssa ner för magen och ner till min troskant. Ett lågt stön lämnade min mun och han tittade upp på mig o flinade. Trosorna åkte av och han tog tag i mitt lår, jag bet mig löst i läppen och snabbt så var han där med kyssar igen. Jag tog tag i madrassen och blundade hårt.
Tillslut slutade han och kysste mina läppar ömt. "Snälla.. Jag vill så gärna uppleva det här med dig. Jag älskar dig så mycket" viskade han mot mina läppar och jag log. "Jag är din Oscar, gör vad du vill" viskade jag och han kysste mig återigen. Kalsongerna åkte av och han drog min kropp närmre.-
Oscar's perspektivJag strök bort lite hår från hennes ansikte och pussade henne på huvudet. "Var det första gången?" Frågade han försiktigt och jag skakade på huvudet. "Men du sa att du inte var redo sist?" La han till. "Jag var inte redo för att göra det med dig, jag var rädd" sa jag och han nickade. "Rädd för vad?" Frågade han nyfiket. "För att du skulle lämna mig efter det. Snälla, du får inte lämna mig nu" sa jag och han drog mig närmre. "Aldrig Vanessa, aldrig att jag lämnar dig" sa han och pussade mig på näsan.
F/ö
Måste faktiskt säga att det börjar komma mot slutet. Det är lite kapitel kvar så det är inte slut om typ två kapitel utan det är lite kvar. Men det kommer en uppföljare såå:)
KAMU SEDANG MEMBACA
Stuck In His Cellar o.m
Fiksi PenggemarAvslutad 2016 Jag har inte gjort något. Jag känner dig inte, jag vet bara att du plockade upp mig från gatan o slängde mig in i bilen för att sen slänga mig rakt ner på det hårda betong golvet i din källare. Där jag ska få tillbringa en stor del av...