9.

683 66 4
                                    

Vyčistit zuby, obléct se, nasnídat a hurá do školy! 

Dneska mě zase do školy odváží bratr. Ostatně, jako každý den. Celou cestu se snažíme stíhat rap s Eminem. Spíše se ale celou dobu smějeme. Zastavíme u mé školy a já narychlo bratra obejmu a vyběhnu ke škole. Celou dobu přemýšlím nad jménem, pro mojí psí holčičku. Angie, Charlie nebo Liala? Já fakt nevím, v tomhle jsem nerozhodná. Přede mnou se ozve hlas upozornění, ale stejně narazím. Do Alexe. Ostatně jako vždy. 

,,Ahoj Alexi. Máme to ale štěstí, co?" Zeptám se s úsměvem. Pořád jsme blízko u sebe, což mě trochu znervorňuje.

,,Ahoj Cryst." Řekne s úsměvem a poškrábe se na zátylku. Odstoupím od něj. 

,,Platí dneska ten venek?" Zeptám se. 

,,Jasně, proč by neměl ? " Zeptá se zmateně. 

,,Jen jsem se chtěla ujistit." Řeknu a zasměji se. 

,,Už musím jít, tak zatím." Řekne mi a odejde za svou skupinkou . Zašklebím se, ale pochopím to. Má i jiné kamarády. To já nemám. Sednu si na lavičku a pozoruji ho. Připadám si jako stalker, ale koho to zajímá? 

Sedne si vedle nějaké blondýny, která se na něj zářivým úsměvem usměje. On na ní také. Kluk naproti němu řekne nějaký vtip, kterému se všichni zasmějí. Zahledím se do země. Mít takové kamarády. Zpátky svůj pohled přesměruji na jeho skupinu. To jsem asi dělat neměla. Alex má ruku na zádech blondýny. Škubne ve mě žárlivostí. To co se ale stane pak, se ani nedá popsat. Blondýna se otočí k jeho obličeji a políbí ho. Počkat, on má přítelkyni? Proč mi to sakra neřekl! To bych se do něj sakra nezamilovala! Seberu batoh a utíkám do školy. Po chvilce na tvářích ucítím slzy. Sakra! Vždyť se známe tak krátce! Proč jsem tak blbá. Vždyť, pěkní kluci mívají holky. Dlaněmi si slzy utřu. Ještě, že mám půl hodiny do zvonění. Celou školu proběhnu rychlostí blesku, jen abych se dostala na opuštěné záchody. Nechci, aby mě někdo viděl brečet.

Kouknu se do zrcadla. Utřu si slzy a spustím vodu. Nakonec si opláchnu obličej. 

,,Klid Crystal.To se spraví. Tvoje srdce se spraví. Slepíš ho tunou sladkostí, co na tebe doma čekají. Proč jsis vůbec myslela, že spolu budete? Byla to hloupost..." Řeknu. 

Už jsem tak blbá, že si sama se sebou povídám? Jdu se sbalit a odcestovat do říše divů. Nebo raději rovnou do blázince. Oči mám zarudlé. Opláchnu si je dnes už asi po desáté. Mám štěstí, že nenosím make-up nebo řasenku. Vypadala bych teď jako klaun. Možná má make-up ta blondýna a já ne. Taky má blonďaté vlasy. Moje jsou hnědé. V tu ránu zazvoní. Poraženecky zvednu batoh a vydám se do třídy, když vstoupím do třídy, zjistím že jsme spojení. Naše třída plus ta Alexova. Bože! Děláte si ze mě už srandu! 

Usadím se do první volné lavice a na znamení, že nechci, aby si kdokoli vedle mě sedl, dám tašku na vedlejší židli. Sjedu pomalu po židli, jak nejvíce to jde a na hlavu si nasadím kapuci. No jo, jsem divná, takhle si mě budou všímat ještě více. Skenuji pohledem obal mého mobilu a zapřemýšlím se nad jménem pro psa. Miluji déšť od jisté události. Co třeba Rainy? Sice to znamená deštivý, ale kdo by pojmenoval psa Rain? Divný... Po téhle myšlence se zvednu a udělám vítězný taneček, až po chvíli si všimnu, že na mě všichni čumí. Trošku jsem se zapomněla. Jsem úplně rudá. 

Cryst t to trošku rozjela, co ? :D Pro dnešek vše moji milý, drazí. :)

Ps : Chtěla jsem to vydát až v neděli, ale když je ten sladký apríl a já mám mega dobrou náladu a zrovna mi hraje nejlepší písnička, tak to vydám dneska. Můžete mi zanechat komentář a hvězdičku. Budu moc rád.

RainKde žijí příběhy. Začni objevovat