,,Za chvíli to vše začne." Šeptla jsem tiše a pomalu jsem se poškrábala ve vlasech a poté si je sepla do pevného drdolu. Alex se na mě se zájmem díval a v očích mu tančily jiskřičky. Sedla jsem mu do klína a pohladila po tváři.
,,Ale co?" Palcem mi přejel po rtech, které jsem měla po včerejší noci napuchlé od neustálého líbání. Musela jsem se nad touhle příjemnou vzpomínkou usmát.
,,Celý náš vysokoškolský život." Usměji se a ruce mu obmotám okolo krku. Hlavu mu zabořím do hrudi a jeho ruce se přemístí na mé záda, kde mi začne dělat různé ornamenty. Hlavu nakloním a přikloním se k jeho obličeji. Naše rty jsou od sebe bezmála několik milimetrů a horký dech Alexe cítím na rtech.
,,Může tě políbit?" Zeptá se, i když moc dobře vím, že to udělá i bez mého dovolení a vše to skončí tak, že se do školy nedostaneme by se mi to strašně moc líbilo, ale odkloním se a ďábelsky se usměji. Jeho nechápavý pohled myslím z hlavy už nikdy nevyženu. Seskočím z jeho klínu a sundám jedinou látku, co mám na sobě a to Alexův velký župan. Poté přejdu ke skříni kde seberu první oblečení, co se mi dostane do rukou. Alex si povzdechne a taky se obleče, i když s velkou nechutí.
-------
,,Slyšela jsi o tom novém prváku? Prý je nehorázně sexy a k tomu fotbalista!" Vykřikne upištěný hlásek na záchodě a já jen ztrápeně zavrtím hlavou. I tady?
,,Prváky je snadné dostat do postele a s ním? To bude zábava!" Vykřikne druhý hlas a poznám mlasknutí rtů, který symbolizuje domalování rtěnky.
,,Má holku." Utrousí třetí a poslední dívek.
,,A co já s tím? Nějaká děvka prvačka mi nezabrání získat takový úlovek." Zasměje se a já konečně vyjdu z kabinky. Tři páry očí se na mě podívají, a když zjistí, že jsem jen normální neškodná holka, tak znovu svojí pozornost přikloní k make-upu. Umyji si ruce a otočím se na ně.
,,Ten sexy prvák se jmenuje Alex a dívku doopravdy má... Pokud dobře vím, tak děvka nejsem a byla bych ráda, kdyby jste mi ani takhle neříkaly a Alexe by jste také mohly nechat, i když vás hned pošle do prdele." Vítězně jsem se usmála a mrkla na ně. Černovlasá dívka se usměje a taky mrkne.
,,Tak ty máš drápky! Však uvidíme." Usměje se dívka s tmavě blonďatými vlasy. Poté vyjdu ze školních záchodů a zastavím se u mé skříňky. Krapet se leknu, když mi na rameno poklepe prst. Nechápavě se otočím a spatřím černovlasou dívku.
,,Jsem Theresa a jsem velice potěšena, že jsi se těm husám takhle postavila." Zasměje se a podá mi ruku, kterou příjmu.
,,Já jsem Crystal, ale stačí Cryst." Odpovím ji a do batohu dám sešity na dnešní přednášky.
,,Taky jsem prvačka... Jedna z těch hus byla moje sestra." Zašklebí se a já se zarazím, doopravdy ji nezávidím, že schytala takovou fůrii jako sestru.
,,Lituji tě." Šeptla jsem a poté jsme se obě zasmály.
,,Jak se dívám, tak máme společné dva předměty." Ukáže na mé dva sešity v mé ruce. V hlavě se mi rozezněl alarm, že jsem nejspíš našla novou kamarádku! Skousnu si ret a zastrčím pramínek vlasů za ucho.
,,Tady je!" Obejmou mě ruce zezadu a já se usměji.
,,Alexi, tohle je Theresa, Thereso tohle je Alex." Usměji se, když se dostanu z jeho objetí. Oba si taky potřesou rukou a já poté svou rukou vyhledám tu jeho, kterou stisknu. Proč mi příjde, že je najednou vše tak růžové?
Asi už raději nebudu psát, že tenhle příběh bude pravidelný, protože nebude. :D Ale moc díky za skoro 10K přečtení❤
ČTEŠ
Rain
Teen FictionKapky deště bubnovaly o střechy domů, a také o deštníky lidí procházejících okolo mě. Podrážky bot šlapaly do kaluží a rozstříkávaly vodu všude okolo. Nedívala jsem se před sebe. Měla jsem v uších sluchátka, a tak jsem byla příliš zaneprázdněná. A p...