20.

572 58 3
                                    

O pár dní později jsem měla vše naplánované a dokonce jsem zašla za všemi jeho kamarády a rozeslala zprávu o tom, že pořádám narozeninovou party. Jelikož můj dům je celkem malý a bratr by mi to ani nedovolil, tak jsem slušně poprosila Alexovi rodiče, kteří mi to s radostí dovolili. Jediná věc, která mi zbývala, byla zabavit Alexe a bohužel mi nezůstal nikdo jiný než jeho krásná kamarádka blondýna. Vůbec mi totiž nevadí, že se vyspala s celou školou a poslední s kým nespala, byl Alex. Jestli jste to nepochopili, tak to byla ironie, ale vážně mi nikdo jiný nezbyl. Takže v tuhle chvíli jsou doufám, že jsou někde na zmrzlině a ona ho zabavuje, dokud ji nepošlu sms, že ho může přivést. Celkově byl Alex překvapený, že ho s ní někam pouštím. Sice se mu nechtělo, ale já mu doslova začala vyhrožovat, že jít musí.

,,Tohle patři sem?" Zeptají se dva kluci, co nesou bedny s alkoholem.

,,Ne! Do kuchyně!" Řeknu a pramínek si dám za ucho. Kouknu se do mých desek se seznamem, a pak se dám do věšení světýlek po celé zahradě a domě. Pomalu se přesouvám, ale dobře vím, že to budu mít dokonalé. Při posledním upevnění se mi ale zamotají nohy a já spadnu ze židle do něčí náruče. Rychle se zvednu a opráším se .

,,Děkuji." Řeknu a kluk se jenom usměje.

,,Jsem David a myslím, že ty jsi Alexova přítelkyně?" Zeptá se a já kývnu na znamení souhlasu.

,,Říkal mi, že jsi krásná, ale nemyslel jsem si, že budeš až tak moc krásná. No nic, mám tu svou práci, tak zatím." Řekne a já tam stojím jako opařená a celá červená. Podívám se na seznam a odškrtnu si další věci.

,,Lidi!" Vykřiknu a všichni se na mě podívají.

,,Už nám chybí jen balonky na kterých je devatenáctka. Pak už jen počkáme na Alexe a překvapíme ho!" Vykřiknu a všichni se rozjásají. Jen se usměji a po chvilce zjistím, že jsou balonky nafouknuté. Každý to tu ale ještě zdokonaluje, i když si přiznejme, že jak to vypukne, bude tu bordel jako nikdy. Na telefonu namačkám číslo blondýnky, která to ihned zvedne.

,,Ahoj, můžeš ho přivést." Řeknu ji .

,,Čau, jasně už jsme na cestě." Řekne milým hlasem a já ukončím hovor.

,,Jsou na cestě!" Zavolám na všechny a oni se schovají kam jen to jde. Já vylezu před dům a čekám, než uvidím Alexe s blondýnou. Po chvíli je uvidím, jak jdou vedle sebe a něčemu se smějí. Když mě zbystří, tak se Alex rozeběhne ke mě a blondýna to vezme zadem do zahrady.

,,Zlato. Dneska si to spolu pořádně užijeme. Přece jen příští rok už jdeme na vysokou a doufám, že se dostaneme na stejnou univerzitu, ale dnešek hodíme starosti za hlavu a užijeme si! " Řekne s úsměvem a vymrští mě do náruče. Přiloží své rty na mé a začne mě vášnivě líbat. Jde směrem k domu a já nejsem schopná se pohnout, nebo se odlepit od jeho rtů. Když ale otevře dveře a on mi začne vysvlékat triko, tak ho zastavím a on se na mě nechápavě podívá. Pak ale všichni vyskočí a zařvou:

,,Všechno nejlepší Alexi!"

Alex mě překvapením pustí na zem a já si znovu natrhnu zadek. Hned si ale svou chyby uvědomí a pomůže mi se zvednout. Něco mi říká, ale to ho už neslyším. Hudba už je na plné pecky a všichni se vlní do rytmu. Vidím, že už se rozlévá alkohol, a tak si vyjimečně vezmu vodku a dám i Alexovi, který si se mnou ťukne a oba to do sebe kopneme na jeden hlt. Alex se ke mě nalepí a stačí mi jen do ucha zařvat, že má tu nejlepší holku, dokud ho jeho kamarádi neodnesou na parket. Já si spokojeně sednu na schody šťastná, že nemusím tancovat, ale po chvíli si mě někdo přehodí přes rameno a pleskne přes zadek. Podívám se tomu dotyčnému přes rameno a zjistím, že to je Alex.

,,Nebudu tancovat bez své holky!" Řekne a usměje se.

RainKde žijí příběhy. Začni objevovat