Acum ceva timp am văzut un curtea scolii un băiat.L-am recunoscut din prima, deși nu îl mai văzusem în viața mea.Nu știam de unde îl cunosc.
Ei bine , am început să cred că îl cunosc din o viață anterioară. Știu ce ciudat sună.......dar totuși e părerea mea!
Oricum, în ultimele zile l-am văzut tot mai des(zilnic). Nu știu ce să cred.......magie! Nu îl plac dar simt o energie în jurul lui ca și cum am mai stat lângă el, ca și cum are o legătură cu mine.
Nu exagerez, dar aș vrea să aflu cine e, să știu ce simt în preajma lui.
Lăsând deoparte toată această chestie, azi a fost o altă zi Ok până când m-am întâlnit cu Trina. Fata asta se crede regina liceului. Nu sunt mare fizician , dar ea are șansa de a fi regină de 3%. Urăsc când cineva crede că te poate controla pentru că are putere. Îmi e milă de pudelul ei vopsit roz, care deși mă sperie, e totuși nevinovat. Dar nu am să o las să mă supere vreodată. Mă rog, a venit la mine și a spus cu vocea ei pițigăiată-Ce mai faci? Ai început să compui cântecul?
Oh nu! Uitasem complet ! Sunt studentă la o școală se arte și trebuie să compun un cântec pe care să îl introduc într-o piesă de teatru pe care să o joc cu Jay, Rihan, Lisa , Madeline și Jo. Toți am lucrat la piesă, pe care am și prezentat-o, iar acum fiecare compune câte un cântec potrivit. Două echipe vor fi selecționate pentru a face un film după scenariu.
-Normal!am mințit. Și e superb!
Nu vreau să îi dau în nas. Eu și Kate, cea mai buna a prietenă a mea, suntem de acord să nu o lăsăm să ne creadă mai prejos decât ea. Așa că am acționat
-Mă rog!a spus dându-şi ochii peste cap.Baftă! O să ai nevoie! Eu am scris the Best song ever!
Urăsc când poceşte limba engleză. Știi sau nu?
Am încercat să o evit și am plecat.-Pa! Mă grăbesc!
Am lăsat-o cu gura căscată
-Nu mă eviți tu așa pur și simplu!
-Tocmai am făcut-o!
CITEȘTI
Adolescent o dată în viață
Novela JuvenilViața la o școală de arte pare perfectă, dar viața unei eleve la școala de are nu este. Ariana Jones, părinții ei sunt plecați mereu, iar ea este singură. Prietena ei, Kate, este alături de ea. Va avea parte de câteva farse ale destinului. Oare va r...