| thirty - four |

2.4K 213 2
                                    

"Ne!" vydechla a podívala se nahoru. "Neříkej, že polezem až tam." ukázala na vrcholek vysokého polorozpadlého domu.

"Jasně, že půjdem." uchechtl jsem se. "Nebo se snad budeme dívat zezdola?"

"Jo."

"Proto jsem tě sem nebral, tak polez." chytil jsem ji za ruku.

"Já se bojím výšek!" kníkla a přitom si okusovala nehet s pohledem upřeným k budově.

"Já zas vody a do akvária jsem s tebou šel i tak." připomněl jsem jí.

"Ale to není to samý!" zakroutila hlavou.

"To teda je. Pojď nebo tě tady dole sežere dinosaurus." smál jsem se.

"Strašně vtipný." obrátila oči v sloup. Pak na mě ukázala prstem "Jenže dinosauři umí i létat, takže bych radši zůstala tady dole a schovala se před nima." výtězoslavně se usmála nad svojí 'filozofickou' myšlenkou.

"Fajn, dinosaury z toho vynecháme. Lez." ukázal jsem prstem na zrezivělý a zkroucený 'žebřík' na rohu budovy. "Budu tě chytat."

"A co ta páska?" ukázala na pásku s nápisem vztup zakázán.

Pokrčil jsem rameny. "Tu si odmysli a teď dělej, nemáme na to věčnost."

"Bože! Že jsem radši nezůstala u svého plánu a nevymyslela něco já. Tohle se s náma spíš utrhne" ukázala na 'žebřík'

"Nemel a děleej! A kdyby to bylo tak moc nebezpečný, jak říkáš, tak bych tu teď nebyl. Víš kolikrát jsem tam už lezl?" popostrčil jsem jí.

Green Forest ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat