Nem gondoltam, hogy Shawn Mendes komolyan akarhat pont TŐLEM valamit, de közben nagyon izgatott voltam, ezért másnap délelőtt felhívtam. Nem vette fel, ezért kb 10 perc múlva újra felhívtam. Akkor sem vette fel. Még kétszer próbálkoztam, 1-1 órás szünetekkel, de mivel nem vette fel még mindig, úgy döntöttem, hagyom az egészet. Nem mondom, egy icipici csalódottság költözött belém, de úgysem számítottam rá, hogy ebből bármi is lesz, így hamar túltettem magam a dolgon. Shauna csalódottabb volt, mint én.
Viszont felraktam twitterre a közös képünket, és megjelöltem rajta őt is. Volt bennem még egy kis remény, hogy hátha egyszer megnézi a rajongók tweetjeit. És ha megtalálja az enyém a sok ezer (vagy lehet hogy sok millió) tweet között, akkor akármit is akar, megtalál. Ha tényleg akar valamit. Ami nem valószínű, de adok neki egy esélyt. Mindez azért, mert nem bírtam kiverni a fejemből azt az egészet.
~~~
Két nappal később, amikor már szinte nem is emlékeztem arra, hogy felraktam a képet, egyik késő délután hirtelen jelzett a telefonom. Mikor rápislantottam, hogy mi baja, nem mertem hinni a szememnek. Azt írta ki az értesítés, hogy Shawn Mendes (a hivatalos, kékpipás oldala) lájkolta és retweetelte a képem. Pár perc múlva, amikor még mindig félig sokkban ültem az ágyamon, egyszer csak jött egy üzenetem twitteren. Shawn Mendestől. A szívem egyre gyorsabban kezdett kalapálni miközben megnyitottam az üzenetet.
"Hey, Alessia, nem hívtál. Van valami baj?" Értetlenül meredtem a telefonomra. Ez most komoly, vagy valaki feltörte az oldalát, és velem szórakozik? Ez a stílus olyan, mintha ezer éve ismernénk egymást. Pedig nagyon nem. Végül visszaírtam neki: "Szia, próbáltam, nem vetted fel. Miért lenne baj?" Ezek után egyre jobban vártam, hogy válaszoljon végre, akár Shawn az, akár egy hacker.
"Sajnálom. Próbánk volt. Esetleg valamikor innál velem valamit?"
"Mi ez az egész?"
"Mi lenne?"
"Ki vagy te?"
"Shawn Mendes."
"Nem mondod..."
"Nem hiszed el, ugye?"
"El kéne hinnem?"
"Jó, tudom, hogy ez így tényleg furcsa. De bizonyítani csak úgy tudom ezt az egészet, ha eljössz velem valahová."
"Ez kezd egyre furább lenni."
"Eljössz? Kérlek."
"Talán. Mikor?"
"Holnap?"
"Máris? Mi az, nincs koncerted?" Már egyre inkább elhittem, hogy egy hackerrel beszélek, amikor küldött egy képet üzenetben. Shawn volt rajta, egy papírt tartott a mellkasa előtt, amin egy helyszín volt, a nevem, és az aláírása.
"Na, hiszel nekem?"
"Nem, bocsi. Ez photoshop is lehet."
"Oké. Várj."
Ez kíváncsivá tett eléggé, így türelmetlenül vártam, bár nem tudtam, mire kéne. 7 perc várakozás után levonultam a konyhába, hogy egyek vacsorát, mivel egyre éhesebb lettem. Mikor visszaértem a szobámba, rögtön észrevettem a telefonom villogását, így ott termettem két lépéssel, és láttam, hogy 3 perce kaptam egy videót. Megnéztem, és... Shawn Mendes beszél benne. Azt mondta, hogy reméli, most már hinni fogok neki, majd hozzátette a nevem. Utána fogott egy tollat, és egy újabb papírra elkezdett írni. A kamera közelebb ment, így láttam, mit ír. Ugyanazt a szöveget, amit az előbb maga előtt tartott. De most láttam is, ahogy írja. Amikor véget ért a videó, egy pár percig csak álltam ott egy helyben, és gondolkoztam. Több felvetésem is született:
1., Ez egy nagyon profi hacker.
2., Ez egy Shawn Mendes hasonmás. Aki szinte a megszólalásig hasonlít rá. És aki ráadásul még fel is tudta törni egy világsztár twitter-oldalát.
3., Ez TÉNYLEG Shawn.Elég hamar elvetettem a másodikat, mivel az nem kicsit volt valószerűtlen. Egy kicsit újra elkezdtem reménykedni, hogy hátha ő az.
"Oké, holnap délután 4-kor jó neked?" Kérdeztem tőle.
"Ott leszek."
Ezután kimásoltam mindent, amit beszéltem vele, és elküldtem Shaunának. Nem akarta elhinni, amit nem is csodálok...Köszönet Zsnek és Vnek a segítségért. <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
When You Look Me In The Eyes - Shawn Mendes Hungarian Fanfiction
FanficAlessia családja Amerikába költözik, majd év közben új legjobb barátnője elrángatja egy Shawn Mendes-koncertre, mert úgy gondolja, Allie nagyon visszahúzódó. A koncerten egy pillanatra találkozik a pillantása a sráccal, és attól a perctől megváltozi...