Halihó emberek!
Most nem egy új résszel jelentkezem, hanem szeretném bejelenteni, hogy megkaptam életem első díját. A legjobb, drága thisismelayla -tól, --azaz Laylától-- kaptam (csak ajánlani tudom, hihetetlen Odaát- és PewDiePie-fanfictiont ír), akinek szeretném még egyszer megköszönni! <3
A díj szabályai: Válaszolj 10 kérdésre, találj ki 10 kérdést, és küldd tovább a díjat másoknak.
Akkor jöjjenek is a kérdések.
1. Miről szólt az első történet, amit írtál?
Húha, hát még 11 évesen írtam egy történetet, ami tulajdonképpen hasonló naplóregény volt, mint a Szent Johanna Gimi (akkoriban kezdtem el olvasni), egy ikerpárról szólt, akik Amerikába költöznek, és az új suli, barátnők/barátok megismerése a fő téma, na és persze a szerelem. xD2. Milyen típusú történeteket írsz leginkább?
Fanfictionöket. Minden mennyiségben. Igaz, ebből a legtöbb csak a fejemben van megírva, de majd valamikor le szeretném írni őket is.3. Mi a kedvenc könyved? (Nem Wattpadról)
Nagyon sok kedvenc könyvem van. Ha most felsorolnám őket, még holnap is itt ülnék... Szóval csak párat fogok említeni.
Útvesztő, Éhezők Viadala, Beavatott, Harry Potter, Mielőtt Megismertelek, Tiltott Gyümölcs, Bábel, Harry Potter - Nurmengard trilógia (egy magyar földrajz tanár, Juhász Roland írása. Igaz, hogy fanfiction, de nem Wattpados).
Röviden ennyi. :)4. Milyen zenét szeretsz leginkább hallgatni írás közben? (Ha szoktál)
Igen, szoktam, amikor csak tudok. (A zene az életem.)
Twenty One Pilots-t szoktam (legjobb banda a világon^^), a dalaik nagyon inspirálóak és lenyugtatóak számomra.
Az, hogy szeretem őket, meglátszik az írásaimban is. Minden történetemben (ugye ebben is....) megemlítem legalább egyszer őket. :)5. Szoktál a saját életedből eseményeket beépíteni a történeteidbe?
Nem, csak amit gondolatban "átélek". Néha mondjuk szoktam inspirálódni azokból, amik a való életben történtek velem, de az nagyon ritka.
Mindenesetre egy tündérmese lenne az életem, ha tényleg megtörténnének velem azok, amiket leírok.... xDD6. Mivel töltöd legszívesebben az idődet az íráson kívül?
Zenéléssel. Zenehallgatással. Olvasással. Filmnézéssel.
De itthon a legtöbbször zenélni szoktam (zongora és ukulele, gitározni pedig most kezdtem el tanulni), ha pedig nem otthon vagyok, akkor zenét hallgatok. :)7. Játszol videójátékokkal? Ha igen, melyik a kedvenced?
Nem, nem szoktam. :/8. Mi a legnagyobb célod az életben?
Találkozni a Twenty One Pilots-szel és beszélni velük. Illetve akkor már találkozni az összes kedvenc színészemmel, énekesemmel is...
Ja, és az, hogy eljussak Ausztráliába és Izlandra (meg Amerikába, természetesen). Mindhárom helyen szeretnék élni pár évig, megismerni a kultúrájukat, a szokásaikat, a csodálatos helyeiket.... ---Izland a kedvenc országom és Ausztrália a kedvenc földrészem.---9. Mi a kedvenc Wattpados történeted?
Húha, nem könnyű kérdés. Nincs egy konkrét kedvencem, több is van. Ezek pedig nagyjából:
- Bring It Back ~ by d0dges
- Hurricane ~ by thisismelayla
- Twenty One Pilots Imagines ~ by TwentyOneJoshlerz
- CØPILØT - A Twenty One Pilots Fanfiction ~ by twentyoneskeletons
- Love Game ~ by thisismelayla10. Szoktad-e olvasni az én történeteimet, ha igen, mi a véleményed róluk?
Egyértelmű, hogy imádom őket, Laylám. Eszméletlen jól írsz... Deannel és Felix-szel is csodás ötleteid vannak (amiket csodásan meg is írsz), és általában majd megőrülök az örömtől, amikor látom, hogy raktál fel újat.
Minden tiszteletem a tiéd, írónőm! <3Ennyi lett volna a válaszolgatás, jöhetnek a kérdések.
1. Csak magyar nyelvű történeteket olvasol (esetleg írsz más nyelven)?
2. Honnan jött az ötlet, hogy írni kezdj?
3. Hány évesen írtál először?
4. Hány évesen gondoltál először arra, hogy írni akarsz, illetve mi adta ezt az ötletet?
5. Nézel sorozatokat? Ha igen, mit?
6. Kedvenc zeneszámod?
7. Mi álmaid országa (illetve jártál-e már ott)?
8. Találkoztál-e már hírességgel, ha igen, kivel és hol?
9. Honnan szoktál könyveket szerezni? Könyvtárból, könyvesboltból vagy internetről (letöltve vagy netes vásárlással)?
10. A szereplőid mennyire hasonlítanak hozzád vagy valamilyen valós személyhez?A díjazottam pedig:
d0dges
(A többi ember, akit díjaznék, sajnos nem magyar...)---
Köszönet Laylának a díjért, és mindenki másnak, hogy itt vagytok nekem és olvassátok, amit kitalálok. <3
KAMU SEDANG MEMBACA
When You Look Me In The Eyes - Shawn Mendes Hungarian Fanfiction
Fiksi PenggemarAlessia családja Amerikába költözik, majd év közben új legjobb barátnője elrángatja egy Shawn Mendes-koncertre, mert úgy gondolja, Allie nagyon visszahúzódó. A koncerten egy pillanatra találkozik a pillantása a sráccal, és attól a perctől megváltozi...