Amikor már elkezdtem fázni, felmentem a szobámba, és felhívtam Shaunát.
-Láttam a képet. Te vagy az rajta, ugye? - vette fel.
-Neked is szia. És amúgy igen, én. De erről senkinek egy szót se, oké? Megbízhatok benned?
-Persze, hogy megbízhatsz! Nem fogok mondani semmit. De akkor te vagy Shawn Mendes barátnője?
-Hát, úgy tűnik. - mosolyogtam magam elé, ahogy magam elé képzeltem a fiú arcát, amikor megkérdezte.
-Ez nem igaz... Fél éve még nem is bírtad. Én meg ezer éve imádom. Mégis te kapod meg. - mondta, majd elkezdett röhögni.
-Olyan vagy pont, mint a húgom.
-Kösz. De tudod, hogy viccelek.
-Persze, hogy tudom.
-Akkor jó.
Még beszélgettünk egy ideig, majd miután leraktuk, elmentem mosakodni. Amint kiléptem az ajtón, Nadia lépett ki a szobájából. Először azt hittem, a fürdőszobába megy, így elmentem mellette, és bementem a szobámba. Épp csuktam volna be az ajtót, amikor Nady lépett be rajta.
-Akkor ti most jártok?
-Igen. Asszem'. Vagyis... igen.
-Te nem vagy benne biztos? - nézett rám furán.
-Nézd, Nadia. Ma délelőtt megkérdezte tőlem egy világsztár, hogy lennék-e a barátnője. Én igent mondtam. Ennyi a helyzet.
-És a képek.
-És a képek. - ismételtem utána, majd leültem az ágyamra, ő pedig ledobta magát mellém. Közben elővette a telefonját, és nyomkodni kezdte. Alig kellett pár pillanat, és már kezembe téve a telefont mutogatni kezdte, hogy milyen képek vannak már most fent rólunk neten.
-Ugye van egy kép, amit Shawn tett fel, aztán vannak csónakos képek... Azok a vidámparkban készültek ugye? - magyarázott a mutogatás mellé, majd meg sem várva a válaszom, tovább lépett a következő képre. - Ez pedig itt a kedvencem.
-Ez ugyanolyan, mint a többi csónakos.
-Nem igaz. Ez más. A legjobb. Olyan különleges.
-Különleges? Értem... - bólogattam, bár nem értettem, mire gondol.
Miután megmutogatta az összes képet, majd azt, hogy melyik kép mennyi lájkot, megosztást, és hozzászólást kapott, sikerült elküldenem aludni, mivel másnap mindkettőnknek suli, és nem akartam egész nap fáradt lenni.
Sikerült kb fél óra alatt elaludnom, ami nagy csoda, ha azt nézzük, hogy egyszerre mennyi minden járt a fejemben...
~~~
Az elkövetkező héten a suli csak azért volt furcsa, mivel hallottam több lányt is arról beszélgetni, hogy vajon ki lehet Shawn Mendes barátnője. Ilyenkor Shaunával összenéztünk, és egymásra vigyorogtunk. Shawn minden egyes nap felhívott, és beszéltünk egy csomót. Megbeszéltük, hogy akkor szombaton elmegyek hozzájuk és bemutat a családjának. Ez elég izgin hangzott, legalábbis most már elég kíváncsi voltam a húgára, akiről néha mesélt egy-két szót, illetve az anyukájára, akivel szintén alig vártam a találkozást. Shawn nagyon szereti őket, ez tisztán hallatszik a hangjából, ha róluk beszél. :)
~~~
Eljött a szombat is, és amikor fél 1-kor Shawnnal együtt kiléptem az ajtónkon (aznap egyedül jött értem), már a torkomban éreztem a szívem, ami nagyon gyorsan dobogott (amióta ismerem Shawnt, ez elég gyakori probléma nálam...). A fiú érkezése előtt hosszú ideig anyut nyaggattam, hogy milyen ruhát vegyek fel. Nem akartam túlságosan kiöltözni, mert végülis ez csak egy ebéd lesz, otthon náluk. De nem is akartam hétköznapi ruhában menni, mert annál fontosabbnak éreztem az alkalmat. Szóval anyu próbált segíteni (közben főzött a konyhában, így sokat kiabáltunk a délelőtt folyamán, amikor nem volt kedvem lemenni a lépcsőn ismét; bár így is sokat mászkáltam rajta...), és végül egy normális farmert, és egy kicsit csinosabb, a szélén csipkével díszített pólót választottunk ki.
Amikor odaértünk, az első dolog, ami feltűnt, hogy milyen szép házuk van. Ezt meg is jegyeztem neki, mire ő csak elmosolyodott, és azt mondta, ő is szereti. Pár percig csak álltunk ott, majd kinyílt a bejárati ajtó, és megjelent egy nő a küszöbön.
-Nem jöttök beljebb esetleg? - mondta mosolyogva.
-De, megyünk. - válaszolt Shawn, majd elindultunk befelé. Amikor odaértünk a nőhöz, megálltunk, és Shawn ismét megszólalt.
-Anyu, ő itt Allie. Allie, ezennel bemutatom az anyám.
-Szia, Allie. Örülök, hogy megismerhetlek.
-Szintúgy, Mrs Mendes.
-Karen. Kérlek, tegeződjünk. A "mrs"-től sokkal idősebbnek érzem magam. - nevetett Shawn anyukája.
Miután bementünk, Shawn rögtön körbevezetett a házban, ami belülről is nagyon szép. Épp az emeleten voltunk, Shawn a mosdóban, én pedig a szobák közti folyosón, ahol nagyban nézegettem a falra akasztott képeket, amikor egy fiatalabb lány lépett ki az egyik szobából. Amikor meglátott, először meglepődött, majd kinyújtotta felém a kezét.
-Szia, Aaliyah vagyok. Te meg biztos Alessia.
-Igen, de kérlek, hívj Allie-nek. Csak a szüleim hívnak Alessiának, és ők is csak ha mérgesek. - mosolyogtam rá, miközben megráztam a kezét.
-Sokat hallottam rólad az utóbbi egy hétben. - mondta, mire én meglepetten néztem a szemébe.
-Tényleg?
-Aha, Shawn furán viselkedett, és amikor megkérdeztem, mi baja, elmesélte. Mindent elmondott.
-Mindent? Hűha. - nevettünk egymásra.
-És milyen érzés egy sztárral járni? - kérdezte, a szívem pedig megdobbant egy nagyot a szó hallatán, majd elkezdtem összevissza dadogni, végül feladtam, és kínomban lenéztem a padlóra.
-Aaliyah! Ezt nem kérdezheted meg csak úgy az emberektől! - hallottam meg Shawn hangját a hátam mögül, mire hátranéztem. A fürdőszoba ajtajában állt, és a fejét ingatta. Amikor rám nézett, elmosolyodott, majd odalépett mögém és rátette a kezét a vállamra. Ahogy hozzáért a vállamhoz a tenyere, egy picit megremegtem, és a "pillangók a gyomromban" is feléledtek.
-De most miért? Én csak kíváncsi vagyok. - Aaliyah hangja rántott vissza a valóságba, mire ránéztem a lányra. Shawn épp válaszolni akart (hallottam a levegővételéből), amikor Karen felkiabált a konyhából, hogy "Ebéd!", mi pedig lesétáltunk az ebédlőbe.
Az ebéd nagyon finom volt, (Karen többször is említette, hogy Shawn is segített neki, ami ritka dolog) jól elbeszélgettünk közben, majd ebéd után a nappaliba vonultunk át, ahová Karen még sütit is hozott utánunk. Játszottunk társasjátékot, és folytattuk az ebédnél megkezdett beszélgetést. Mivel nagyon könyörögtünk Shawnnak, hogy énekeljen nekünk valamit, ő lehozta a gitárját, és zenélt pár szám erejéig. Majd elkezdte játszani azt a dalt, amit legutóbb én játszottam a szobámban neki, és amikor rám nézett, tudtam, hogy azt akarja, énekeljek én is. Először nem akartam, aztán végül a refrénnél beszálltam, eleinte bátortalanul, de a végére belejöttem, és teljes hangerővel énekeltem. Amikor befejeztük, kaptunk egy nagy tapsot, mire az arcom kb a paradicsom színével egyező színűre változott.
Még beszélgettünk, majd Shawn azt mondta, szeretne mutatni valamit, majd megfogta a kezem és felhúzott maga után a szobájába. Fent odalépett az asztalához, és kicsi kotorászás után előhúzott egy füzetet, majd a kezembe nyomta.
-Elolvasod?
-Mi ez? - néztem bele a füzetbe, majd rögtön rájöttem, hogy mi az, mivel megláttam a Kid in love szövegét és kottáját egy radírozástól elkopott és gyűrött lapon. Shawn ebbe a füzetbe írja a dalait. Kérdőn felnéztem rá, mire ő csak bólintott egyet, hogy nézzem tovább, majd figyelt tovább néma csendben. Így én visszanéztem a füzetre, majd belelapoztam (közben leülve Shawn ágyára, ő pedig a székére), és elolvasgattam a benne lévő dolgokat (voltak jegyzetek is a szövegek mellett, illetve dátumok, hogy mikor írta a szöveget vagy hogy mikor hangszeresítette meg, stb.). Benne volt az összes dala, amit valaha hallottam, majd a vége felé érve ismeretlen dalcímeket és szövegeket vettem észre. A dátumból ítélve ezek nemrég elkészült dalszövegek, a kottázás még nem is volt odaírva. Amikor végigolvastam, Shawnra néztem, akin látszott, hogy türelmetlenül várja a véleményem, majd miután még pár másodpercig nem szólaltam meg (csak idegesítés céljából), nem bírta tovább, és megkérdezte:
-Na, milyennek gondolod őket?
-Az újakat?
-Igen.
-Amiknek még csak szövegük van?
-Igen. - mondta egyre idegesebben.
-Háát... - húztam az időt, amíg csak lehet, mert nagyon vicces volt szegény srác, ahogy idegesen várta a válaszom.
-Mondd már!! - tört ki végül.
-Jól van már, nem kell idegeskedni! - nevettem, majd megszántam, és elmondtam neki azt, amire percek óta vár. - Őszintén? Mindegyik eszméletlen jó, és alig várom, hogy ezeket is hallgathassam majd a rádióban.
-Komolyan?
-Tökéletesen komolyan. - mosolyogtam, mire ő is elmosolyodott.
-Köszi.
-Nagyon szívesen. - mondtam, mire ő előrehajolt, és megcsókolt. Hihetetlen, mennyire megszerettem az utóbbi egy hétben. Igazából... lehet hogy többen gondolják rólam, hogy csakis a népszerűségéért vagyok vele, vagy ilyesmi. De nem. Én tényleg megszerettem őt, külsőleg/belsőleg (őszintén, külsőleg kinek ne jönne be? Elég sok lány van, akinek 1000%, hogy bejön Shawn külseje...). Én azok között a szerencsés emberek között vagyok, akik ismerhetik az eredeti Shawnt, a személyiségét. Beszélgethetek vele, poénkodhatok, és nekem pont erre van szükségem. Egy olyan barátra, aki meghallgat, és aki meg tud vigasztalni, nyugtatni. Főleg így, fél évvel a költözés után. Shawn és Shauna az a két ember, akikkel egy álom lett az életem, megkönnyítik a napjaim, segítik, úgy is, hogy kevés ideje ismerjük egymást. És én érzem, hogy ez a két barátság nagyon sokáig ki fog tartani... <3
ESTÁS LEYENDO
When You Look Me In The Eyes - Shawn Mendes Hungarian Fanfiction
FanficAlessia családja Amerikába költözik, majd év közben új legjobb barátnője elrángatja egy Shawn Mendes-koncertre, mert úgy gondolja, Allie nagyon visszahúzódó. A koncerten egy pillanatra találkozik a pillantása a sráccal, és attól a perctől megváltozi...