Zor karar

85 4 0
                                    

Günler birbirini kovalarkene o gün işte geldi. Kalbim hayir diyor aklım evet diyor. Aslında bunlarla isim olmaz fakat yalnızım yanimda kimsem yok birsure evli kalıp geri eski hayatıma donerim diye düşünmüyor değilim. Sabah uyandım. Bi baktım onumde aman Allahım bu bir gelinlik ay yok gelinlik bile değil bu çok güzel diyerek koşarak gelinlige baktım. Arkamdaki bir kadın deneseniz iyi olur bedeninize uymazsa nikaha kadar yetistiricez. Dedi.
Yinede içim huzursuz annem olsa keşke gençken hayalinde dugunumu annem yapicakti. Onun telasiyla bende telaslanicaktim. Şimdi ise neler oldu. Derken aşağıya indim. Bir telaş var herkes gelip gidiyor. Sanirsin sabancinin oğlu evleniyor. Kafami çevirip geri döndüm. Yukarı çıktım. Arkamdan ses geldi.
Ali;
- karicigimm...
- sen söyleme bence hiç yakışmıyor kocacim...
Gülüp geçti. Benimle babasının mirasi diye evlenicek. Adam olucek mirası üzerine alicak. Ne çocuklar kalmış anlamıyorum...
Aradan 4 gün geçti. Sabah kalktığimda gelinligi giyip sacimi yapmaya geldiler. Sade bir saç ve ışıltılı bir gelinlik ile tam bir babamın kızı oldum. Aşağıya indigimde herkes meraklı şekilde bana bakıyorlar. Ayfer hanımın kem gözlerine inat maşallah bana.
Salona geldiğimizde gelin odasında kafam karmakarışık huzursuzum ya ben olmaz evliliğe hazır değilim annem babam beni affetmeden olmaz. Derken sermet bey geldi.
-sermet bey ben yapamicam. Olmaz yapamam evlenemem lütfen gidiyorum derken kolumu tuttu.
- ne demek yapamam seni son kez uyarmistim. Böyle birşey yaparsan geri donersin.
-ama bilmediklerimiz var evlenemem.
Derken kapıyı araladim. Arkamdan;
-ben çok hastayim.
- nasıl yani?
-ölümcül hastaligim var. Hastalık baya arttı. O yüzden sana ihtiyacım var ogluma sahip cikicak tek kisisin lütfen gitme...
- niye ben?
- çünkü o olaydaki cesaretini gordum. Diğer kızlar gibi değilsin.
Derken arkadan buyrun salona alalım diye ses geldi. Gözlerim yaşlı iki duvara sıkışmış gibi heran paylayabilirim. İşte bu zor bir kararı nasıl vericem. Ya hayatım kurtulcak yada hiç bilmediğim hayata atilicam..

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin