Bölüm 55

22 3 0
                                    

Dışarı çıktıktan sonra geri dönmek istemeyip gittim. Eve geldiğimde yatağa uzandim ve uyuyakaldım. Mutsuz da değilim. Ama bilmiyorum.artık savaşmak istemiyorum yani ali için seviyor fakat bana mesafeli ama bundan sonra gerçekten savasmamaya karar verdim. Almanyaya ablamin yanına gidicem. Ama ilkönce ablami arayıp aradaki mesafeyi kapatmaya calisicam. Almanyada yeni ve onsuz hayat kurucam istediği kadar yalancı ilişki yaşasın umrumda değil...
Sabah olduğunda yorgunluktan şişmiş gözlerim var. Etrafa kısık göz ile bakıyorum. Herkes sofraya otururken ali daha inmedi. Ayfer hanımın sofrada salatası olmadiğinı hatırlatması ile mutfağa doğru giderken ali aşağıya iniyordu. Ona her zamanki merdivenden inerkenki sevgi dolu bakisimi atmadim. Daha doğrusu ona bakmadim. Direk mutfağa geçtiğimde bu onu rahatsız etti ve arkamdan su iciyormus gibi geldi. Ali;
-sanada günaydın.
Alcak ses tonum ile
-günaydın.
-dün niye erkenden gittin.
-basım agridi gittim.
-efede öyle söyledi ama neyse sevgilim ile tanistiricaktim.
Birden sinirlenip
-ya banane senin sevgilinden yani onunla tanışmaya hiç meraklı değilim. Al sevgilini tepe tepe kullan napiyim yani.
-anladım tersinden kalkmissin ben kaçar. Salatalıklar ince olsun.
Pişkin pişkin anlatıyor birde of sinirim bozuldu. Yemekte ise karşısına oturdum. Ama ona hiç bakmadim bile yanımda olsa bile özlüyorum. Çok seviyorum ama iyiliğim için. O melissa benden ne istiyebilir sanki sevgilisinden ben ayırdım dicektimki o internete koyduğumuz video için bu kadar hircinlasti. Kahvaltıdan sonra gokhani Aradim.
-Gökhan buluşalım mı? Sana anlatmam gerekenler var.
-tamam nerede?
-o sahil varya oraya gitmek istiyorum.
-tamamdir o zaman orada gorusuruz.
-gorusuruz.
Hazırlanıp ciktim. Arkamda birsuru insanı sildim. Hayatımda rehberimde kimse kalmadı. Hapise girdikten sonradan itibaren keşke derdimi anlatacak birisi olsa.
Sahile geldiğimizde Gökhan oturuyordu.
-melike kanka napiyorsun? Noldu.
-hiç sorma. Bu melissa varya ali ile beraber. Sevgili yani.
-nee nasıl yani?
-basbaya sevgililer.
-ama daha dun seni seviyorum diye mesaj attı bak.
-nasıl ya. Gerçekten yalanlanmış demekki. Ama olsun bu kızı yenicek koz istiyorum. Sevdiklerimin hepsini elimden aldı.
-üzülme kankacim ya dur bi çaresini buluruz. Melissayi tanimazmiyim ben. Sen üzülme ilişkileride yalan dolan intikam almak istemiş.
-sen geri hiç melissaya donermisin?
-hayir. Bu yaptıklarından sonra hiç düşünmüyorum. Anca duzeldigine inanirsam.
-ben ise hergun alinin gelmesini bekliyorum. Ama olmuyor. Bundan sonra aliyi silicem.
-en iyisi kanka ya çünkü şuan ilk defa seni çökmüş goruyorum.
-bu iyi halim aslında.
Derken efe aradı.
-melo nerdesin?
-gokhanla sahildeyiz. Noldu?
-buluşalım dedim de.
-akşam bulussak. Gokhani ekemem.
-barda mi?
-evet
-oldu o zaman hadi aksama.

-Gökhan siz de olmasaniz napardim. Tesekkurler. Yanımda olduğun için can dostum.
-basın sıkıştığında her zaman beni ara toplantıda bile gelmezsem adı serefsizim.
-haha Gökhan ya çok tatlisin. İnşallah sevdiğine kavuşursunuz.
-entrika peşinde koşmasa kavusucaz fakat olmuyor bizimkide.
İkimizde acı cekiyoruz.ama gecicek birimiz ya mutlu olucak yada olmucak. Yada ikimizde mutlu olucaz. Ne olursa olsun hayırlısı olsun...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin