Naz ile alışverişe cikmistik. Eşyalarımızı taşıması için ali de geldi. Bi zahmet tasisin yani kaslar ne işe yarıyor. Neyse diyerek yürürken yorulduk ve bir kafeye oturduk. Çay içerken oha o da ne pelin ve melissa vede kol kola gulusuyorlar birde. Daha kızdan gıcık kapan pelin ve Pelinden intikam almak isteyen melissa ikisinin de beyni yok yemin ediyorum ya. Gözlerim ona dalarken ali;
-melike daldin gittin. Pelin degilmiydi yanındaki kim seni görmedi galiba.
-evet gormedi neyse boşver cokta önemli değil zaten.
-hala kavgalimisiniz.
-ee naber
-neyse sen konusmazsin.
Diyerek başka konu actik. Arabaya tam binecekken ikisinin magazadaki fotosunu çekip gokhana gönderdim. Hemen beni aradı.
-bu ne şimdi melike pelin ne yapmaya çalışıyor.
-bende bilmiyorum. Ama artık sinirlerimi bozuyor.
-neyse yakın zamanda konuşma yaparız rahat ol.
-of canımı çok sıktı benim Gökhan ya.
-sıkma canını her zamanki gibi cocuk pelin.
-birde melissa beni aradı buluştuk. Bana pelini satmami söylemişti. Ee tabi kabul etmedim.
-tabi ya melissanin oyunları ikinizide kandırıp oynucaktida niyeboyle birşey ihtiyaç duysunki dermisim tabikisi ben.
-neyse ya uzmeyelim kendimizi hadi gorusuruz.
Gokhanin dediği doğru çıkabilir. Gokhani bizden kıskandığı için bizi birbirimize dusurup ayiricakti. Ve buda oyunun parçası yelloz seni. Sana birakirmiyim ortamı. Sen gorursun. Diyerek pelini Aradim.
-sen beni ararmiydin.
-meraklı değilim. Yeni kankin hayırlı olsun dedim.
-sağol canisi ya işte değer verenler ile kanki oluyorum.
-tabi canım. Oyuna getirildiğini Anlamıyorsun.
-ne oyunu ya bi git işine.
-iyi kanitlayinca gorursun.
Diyerek efeyi aradim. Planimi anlattım. Sonra melissayi arayipta kafeye davet ettim. Planim şöyle melissanin ifsalarini çekip internete aticaz. Ay çok iyi ya derken melissa geldi. Efe ise arkamdaki kaktusun arkasında onu çekiyor. 1-2-3 start
-şey hani geçen gün bana isbirlik yapalım demiştin ya işte kabul ediyorum.
-hıı pelin ile olan galiba nihayet gülüm ya.
-çok düşündüm ve kabul ettim.
-doğru seçim bundan sonra dediğim planları uyguluyacaksin sadece.
-anladım. Neyse sen önce şu kameraya el salla be canım.
-ne. Ne kamerası. Çekme efe fena olucak. Ya kapat şunu.
Diyerek elimle kapat diye uyardım. Hemen internete yukledim.
-akşama beğen canım benim tamam mı? Nasılsa senin videon ünlü oldun ha burada bizimle uğraşmaya kalkma yakarim seni.
Diyerek efe ile cool bir şekilde kafeden ciktik.
-lan superdik efe ya.
-seninle çalışmak harikaydı şef.
-seninle de hadi gidelim.
Diyerek oradan uzaklastik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...