Uzun zamandır annemin sesini duymadigim için onu aramak istedim. İlk başta açmadı. Sonra sesi agliyomus gibi kötü çıkıyordu. Bi ara ses gidip geldi. İçim kötü oldu. Düşünmeden yapamiyorum. Aklımdan çıkmıyor. İnşallah kötü birşey yoktur. Birdaha Aradim.
-alo anne iyimisin? Ya sesin garip çıkıyor. Yanına geliyorum.
-ay yok kızım. İyiyim ben gelme işine bak sen.
-ama hala kötü sesin uzuldun diimi.
-hayir yavrum soğuk birşeyler içtim O yüzden.
İçimde hala huzursuzluk var. Ali geldi.
-noldu prenses.
-hım yok birşey.
-sence ben buna inandim mi?
-annem. Sesi çok kötü geliyordu. Bilmiyorum içim çok huzursuz.
- sana oyle geliyordur.
-ay yok öyle birşey değil. Bilmiyorum yani kocası tipi gözüm tutmadı zaten.
-evet ya benimde tutmadı. O yüzden seni gönderiyorum ya.
-o ne demek ay neyse dur bi hastaliktandir.
-sende nasıl birseysin bi oylesin bi böylesin. Hadi ise birakiyim seni.
- hazirlaniyim bekle.
İşteyken kafami veremiyorum. İnsanlarla empati kuramiyorum. Bugünlük randevuları iptal edip dinlenmek istedim. Sekreterim serap geldi.
-bugün iyi gozukmuyorsunuz. Neyiniz var.
-hiç sorma serap. İnsanlarla empati kuramiyorum.
-olur bazen böyle şeyler. Stres yaptiginiz birşey var o yüzden olabilir.
-evet malesef.
-siz bence eve gidin böyle olmucak.
-ben en iyisi gidiyim hadi gorusuruz buralar sana emanet.
Eve gittim. Yine rahat edemedim. En iyisi anneme gidiyim.
-ali ben rahat edemicem. Anneme gidicem.
-tamam dur bensiz gitmiyosun bekle geliyorum.
-hızlı gel. Yarım saate burdasin ona gore.
Apartmana girdiğimizde kapıyı çalıyorum fakat açan yok. Daha kotu oluyorum.
-ali bisi mi var. Ya noluyor. Annemi arıyorum açmıyor. Çilingir falan çağıralım.
-geri çekil. Kapıyı kiricam.
-tamam.
O kuvveti ile kapıyı kırdıktan sonra içeri girdik. Evde yoktu galiba derken odasına girince;
-Aa ali kos koş ali... Anne... Diyerek bağırmaya başladım. Kendimi tutamıyorum. Ambulans çağırdı.
-tamam melike bana bak birşey yok tamam mı hiçbirşey yok
-annem. Ya annem çok kotuydu neresi iyi...
Derken birden sarıldı. Hemde sımsıkı buna çok ihtiyacım vardı.
Hastanede yoğun bakima aldılar. Ardından naz geldi.
-melike'm nasilsin iyimisin. Çok geçmiş olsun nesi var.
- komaya girmiş. Bilmiyorum. Eve geldiğimde bayilmisti.
-nasıl olur evde birden komaya girmez kesin birşey var bunda
Ali;
-abla sen benimle gelsene.
-hadi gorusuruz bebeğim.
Naz bile çözdü. Bunda bir iş var işte bu. Kim yaptı acaba kocasida ortalıkta yok. İlkönce onu bulmak lazım. Onun yaptığıni tahmin ediyorum. Ali'den habersiz apartmana geri geldim. Alt komşunun kapisini caldim. Durumu anlattım.
-kemal bey ile hiç konuşuyor musunuz?
-yok be yavrum. Bir kere konusam dedim tipime bakmadı. Ama annenize zarar veren kesin o çünkü hergun kavga hergun bagiris yanı bıktık. Sonunda polis cagiricaktik. Geçmiş olsun.
-nasıl yanı kavga dövüş derken. Gerçektende
-evet evet. Birgün evine aydati almayı gittim. Gözleri mosmor buzulmus. Heryeri ağrıyordu.
-çok sagolun. Ben gidiyim artık.
Üst komşuya gittim. Orada da aynı yanıtları aldım. Demek annemi bu hale getiren kemal işte şimdi bittin. Polise gidip şikayet ettim. Her yerde onu arama emre cikarttirdim. Hastaneye geldiğimde annem uyanmış ve ayrı odaya alındı. Ali;
-neredeydin?
-anlaticam bekle.
-anne iyimisin? Sana bunu yapanida biliyorum. Benden birşey saklama birdaha.
-ne diyosun kızım sen kimse birşey yapmadi. Yanlış ilaç icmisim o kadar naptin.
-kemali gidip polise şikayet ettim.
Ali ve annem aynı anda;
-nee...?
Ali;
-ne demek şikayet ettim ne diyorsun sen benden gizli iş yapıyorsun basın belaya giricek.
Annem;
-geri al kızım bak iyiliğini istiyorum. Lütfen.
-neden? Nedenini söyle.
Annem herşeyi anlattı. Adam sapik arti dolandırıciymis. Aman of bunlar bizi nerden buluyor.
-anne sana dedim ben. 30 yaşındaki adamın ne işi var seninle diye.
-nerden biliyim kızım ya.
Ali;
-adam piskopat bide sana zarar verirse. Bundan sonra dikkat etmen lazım. Dikkat etmemiz seni ben korucam.
-ali iyiki varsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...