kıskanmak

36 4 0
                                    

Geçen günkü doğum günümü kutladılar. Çok güzeldi fakt kutlamayı sevmiyordum. Hala da sevmiyorum sadece dün aliyi kirmamak içindi. Tam daldim pelin geldi.
-melike. Yeniden buluşmak istiyor. Fakat bu sefer senin ve alininde gelmesinide istiyor.
-benimle aliyimi bizden mi bahsettin onunla.
-evet. Muhabbet geçmişten gitti. Seni merak etti. Ya zaten şiir falan hepsini unutmuş yani.
-hiç kusura bakma gelemem.
-biliyorum zaten aliye söyledim.
-ya ne demek ali ya pelin napiyorsun.
-ya muhabbet falan işte anlasana. Biz seninle lavaboya gidicez alide onun sevgilisi varmı diye sorucak.
- ne gerek var git senden hoslaniyorum desene.
- sevgilisi olup olmadığını öğrendikten sonra.
-ne zaman?
-yarın akşam 8de seni seviyorum.
Şimdi karşısına çıkmak zor çünkü ona baktıkça gençlik hataları rezillikleri gelicek ve uzulucek. Ali ne alaka ya neyse.
Akşam kitap okurken ali ye;
-bugün pelin sana sevdiği çocuk ile bulusucagimizi söylemiş benim haberim de yok.
-evet. Ama bana senin de haberinin olduğunu söyledi.
-hiç sasirmadim. O öyle boşver onu gidicekmiyiz?
-gidelim diyorum sana şiirler yazan peşinden koşan çocuğu görmek isterim.
Eyvah! Pelin varya elimden kurtulamazsin bunuda söylemiş offf.
-yaani genckken yani. Artık aklı başında.
-inşallah gorucez. Neyse bence gidelim.
-iyi o zaman gedek.
Sabah kalktığımda da tuhaf bakıyordu. Allahım ya inşallah yakışıklı değildir. İşe gittiğimde pelini mahvedicem. Ya çok tuhaf bakıyor bana utanıyorum.
-pelin canım sen naptin?
-naptim ki?
-sen gidip aliye herşeyi anlatmisin şiir falan filan bana sormadan çocuk tuhaf bakıyor utanıyorum bakamiyorum ya. Yoluyummu seni bunumu istiyorsun.
-ay yok yok o kim diye sordu. Bende söyledim ayh yabancı mi sanki.
-neyse birdahakine yapmicaksin zaten. Dimii.
-ay yok yapmam bu sefer öğrendim.
-neyse bana 12.sıradaki hastanın dosyalarını getir.
Akşam olunca ali almaya geldi. Direk gittik. Yoldayken beni uyardı.
- adama yakın falan olmucaksin.
-Aa niye?
-ya adam suphelenmesin sahte evli olduğumuzdan.
-iyi zaten olmamda yabancıyla.
-işte bu iyi.
Geldiğimizde alinin koluna girdim. Gerçek karı kocaymış gibi. İlk gordugum adam işte orada Gökhan gözlerinden tanıdım mavi.
Gökhan;
-meraba melike.
-meraba.
Derken el sıkısıcakken ali;
-meraba kocasiyim.
-meraba Gökhan.
Oturduk. İlk başta muhabbet olmadı ama sonra işte konu açtı.
-bu kadar erken evlendiğini duyduğumda şaşırdım. Çok seciciydin.
-evet. Ama işte öyle oldu.
Ali;
-zaten evlendiğinide pişman değil.
-ee yani öyle olması gerekir. Siz ne iş yapıyorsunuz.
-ben babamın şirketinde yöneticiyim.
-çok iyi hangi okuldan?
-beykent.
-çok iyi okuldan mezun olmussun benim puanim yetmedi tabi. Melike sen galiba boğaziçi dimi.
-evet.
-benden daha çok basariliydin sen.
Ali;
-başarısız öğrenci yoktur tembel öğrenci vardır.
Kulağına;
-alicim sakin lütfen.
Derken arkadan pelin geldi. O pelin mi gozlerime inanamiyorum. Hatta gozlerimize çok güzel olmuştu. Gökhan ayağa kalkıp elini öptü. Ah herkes böyle centilmen olsa. Gece ilerlerken biz tuvalete gittik.
-pelin bu yaptığımız doğru değil. Sana baktığını gormedinmi
-ay baktı dimi. O an kalbim durucakti.
-neyse ali sorduğu zaman mesaj atar.
Ali'den;
melikenin peşinden koşmuş olduğunu öğrendiğimden beri onyargiliyim. Neyse çok sukur peline bakıyor. Adamın ağzı burnu kirilmicak.
-senin gibi yakışıklı adamın sevgilisi nasıl olmaz merak ediyorum. Sen zorlanıyorsudur kızlar peşinde.
-zorlanmiyorumda sevgilim olmadığını nerden biliyorsun?
-var mi yani.
-evet hemde onunlada evlenmeyi dusunuyoruz.
-e pelin.
-pelinmi onunla sevgili değiliz sadece arkadaşız. Yani öyle birşey olduguda yok.
-elini öptün gözün onda kaldi
-onu her arkadaşıma yapıyorum. Yani elini öptüm diye sevdiğim anlamına gelmez.
Neyse ben mesaj attım.
Pelin adam sevgilim var falan diyor evlenicez bide diyor. Hiçbirşey anlamadım seni arkadaş olarak görüyormuş.
Melieden;
Pelin. Mesajı gordugu halde sinir krizine girdi. Tutamadım. Hemen taksiye binip gitti. Napicagimi bilemiyorum. Adama ne diyeceğim. Aman Allahim.
-Gökhan pelinin teyzesi rahatsızlanmış gitti o. Ali hadi kalk gidiyoruz.
Diyerek adamın bisey demesini beklemeden kalktik. Zor bir gece olucak kesin..

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin