kördüğüm

29 3 0
                                    

Bu gecenin sokunun etkisinde eve gittim. Alinin gelmesini bekliyorum. Saf gibi çok kırıldı ve benim yaptığıma bak ya. Allahım inşallah gelir.
Ali'den;
Sebepsizce yuruyorum. Ayaklarimin goturdugu yere gidiyorum. İlk defa bir kıza aşık olmuştum bu geceden sonra hayallerim kırıldı. Babamın şımarık çocuğu iken insan olmuştum. Tutunacagim insan bulmuştum öyle sanmisim.
Bu gece efede kaldım. Beni ilk karşıladığında heyecanla.
-lan oğlum noldu kabul ettimi?
-evet hemde nasil kabul etti.
-etmedi yani. Uzulme kanka sana kız mı yok.
-yok abi bana kız yok. Lan kız beni terketti. Sevmiyorum dedi.
-kızlar hep öyle lan boşver bak bana bekar takiliyorum.
-en iyisi bu kard kafa dagitak hadi.
-geç sen geliyorum.
Melieden;
Bu gece onu pencerenin önünde bekledim fakat gelmedi. Eşyalarımi toplayıp evden ayrıldım. Notta bıraktım belki birgün geldinde gorur diye. Şimdilik pelinin yanında kalicam ev bulana kadar.
Peline herşeyi anlattım.
Pelin;
-oha kızım ya hiç haberim bile yoktu. Ve gerçekten karı koca gibi duruyorsunuz.
-evet malesef.
-hapise girdiginide daha yeni duyuyorum. Zengin zuppesinin kölesi olmuşsun. Canım benim ya.
-ben aslında ona zarar vermek istemedim. Sadece ablam yüzünden o gun sinirliydim ve adama arkadan carptim hastane polisine şikayet etmiş sadece kıza rezil olduğu için.
-yaninda birde kız vardı yani ay Yuh diyorum ya. Peki neden sen yani adam niye seni seçti.
-hastaydi zaten oğlunun yanında hep kız varmış hepsi şımarık. Adamda beni araştırmış ben hapisteyken ya işte öyle.
-başka kız yok yanı yine sen.
-Allah aşkına onların yanında hiç doğru düzgün insan olurmu? Alinin annesi bugüne kadar hiç yüzüme bile bakmadı.
-hayırlısı neyse o olsun. Ed şimdi napicaksin?
-istifa edicem. Öyle işte.
-bende edicem o zaman sen olmazsan bende olmam.
-saçmalama gayet iyi maaş aliyorsun.
-olsun anca beraber kanca eğer iş bulamazsan da biz bize yeteriz.
-canım arkadaşım. Ya herkes beni sildi. Alide herkesi sildi.
-Aa o nasıl yani.
-beni hapse girdigim icin. Onu ise kızdan dayak yedi diye.
-hayat böyle işte canım ya normal hayatın olmamış.
Derken ağlamaya başladım.
Ali'den;
Eve geldiğimde yoktu. Bu iyidi üstümü değiştirip geri gidicektim. Koltuğun üstünde kağıt vardı.
Ali dunku olanlar yüzünden senden daha üzgünüm dün gece seni çok bekledim. Senden perişan oldum. Kendine iyi bak bu evden tamamen gidiyorum. Seni seviyorum...
Koşar adımlarla gidip gardolaba baktım boş. O zaman daha kotu yıkıldım. En azından yanımdaydı. Guvendeydim. Bu evde kalmak istemiyorum gordukçe sinirlerim bozuluyor. Kafamın esti yere doğru yol aldım...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin