Bölüm 52

27 3 0
                                    

Efeden;
Sabah uyandığımda kapinin zili ile uyandım. Ee tabi baya saydirdim. Kapıyı açtığımda bir tane davet vardı. Obaa bizim eski okul baloya çağırmış. Hemen aliyi Aradim.
-bro sanada geldi mi?
-evet kardo ama gitmicem.
-niye lan.
-olum kimse beni arayıp sormadi. Bende gitmek istemiyorum.
-hadi be işte orada arayi yaparsınız. Kiminle gidiceksin.
-sevgilim ile tabikisi.
-kim lan bu kız söylemiyorsun da olum brom degilmisin?
-balo da öğrenirsin.
-iyi o zaman bende melike ile gelirim.
-melike mi? Niye tek gelemiyormusun?
-canım melike ile gelmek istiyo bro noluyor.
-yok birşey sen elini sallasan bütün kızlar arkanda melike niye dedim.
-işte öylesine neyse çok konuştuk. Hadi yemek yiyeceğim.
-hadi kapat kapat.
Melike lafını duyunca bozuldu. Yoksa hala seviyor mu? Ben melikeyi o eve yerlestirmiyecektim. Aynen öyle bi yol bulup o evden uzaklaştırmak alinin etrafından...
-alo melike sana birşey sormuyacagim. Benimle baloya geliyorsun?
-ne balosu?
-işte mezunlar balosu eski okul yapıyor.
-hayir. Benim orada ne isim var.
-zaten eslerle geliyorlar birtek benim eşim yok.
-alide geliyor mu?
-evet. Hatta yeni sevgilisi ile.
-gelmiyorum net.
-niye ya ben istiyorum hadi naz yapma.
- ya olmaz ısrar etme bak sen pelini falan çağır.
-yok daha neler. Niye ali yüzünden mi?
-evet.
-bisi yapmaz.
-konu o değil. Yanında sevgilisini gormeye hazır değilim.
-boşver. O kadar da umursamiyor
-nasıl yani.
-sen gel anlaticam.
-beni kandırıyorsun.
-gerçekten mi?
-ya of salak.
-yarın akşam hazırlan gelicem. Ona gore kaçış şansın yok.
-bakarız.
- bakmayiz.
Diyerek kapattik. Melikeyi getirmek ile hata mı yoksa değil mi düşünmüyor değilim. Yada yanında sevgilisini gorunce sogur diyorum sonra aliyi kıskanır alide onu aşkları yeniden alevlenir diyorum aklımdan bir turlu gitmiyor. En iyisi benimle gelsin çok özledim zaten. Pelin diyor ya hiç gulucegim yoktu...
Ali'den;
Melike ile gidicekmis falan acaba hoşlanıyor mu? Onu mahvederim. Diyorum ama melike hicbirseyim değil. Gizliden doverim. Ben aşığım ama kime kalbim birisi ile çarpıyor bunu çok iyi hissediyorum ama kim? Tek çare zaman...
Melikeden;
Ne balosu şimdi aliyi gorucem sinirlenicem dayanamayıp sinir krizi geçiricem. Kızı komaya sokucam çok uzun iş. Bu sefer 10 yıl falan yerim. Neyse yarın olsun da belki sevgilisi yoktur. Beni kızdırmak içindir. Hadi inşallah. Ama bakarım hiic gidesim yok. Birden ali içeri girdi bu sefer kapıyı çaldı.
-çok sukur kapıları çalıyorsun.
-ahaha çok komik neyse baloya gidiyorsun dimi efe söylemiştir. Gitme bence.
-niye?
-işte efe ile gidilmez. Sıkıcı o gitme.
-yo hayir hiçte bile gidiyorum.
-sen bilirsin sıkılma sonra.
-sikilmam sen kendi adına konuş. Aa bak çocuk ağlıyor gitmem lazım.
Bu bi işler karıştıracak. Beni yollatmiyor. Noluyor cozucem kesin kararim evet gidiyorum. Uzun zamandır çıkmıyordum iyi gelir...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin