keşke herşeyi geriye alsak

38 4 0
                                    

Küçükken babamın beni omuzunda taşıdığı küçük bir kizdim. Biz çok mutluyduk. Taaki babam ablami evlatlıktan reddedene kadar...
Annemin yanında ayrılmayan kedi gibi peşine takılan küçük bir kizdim.
Ne zaman bu hale geldiğimizi anlamıyorum. Şuan babamın mezarindayim. Ve arkamdan bir el o el annemin eliydi.
-son aşkım tek aşık olduğum adam. Bilki senden başkasını sevmedim. Kızım babanın ölmeden önce yazdığı mektup hepimizin okumasını istedi.
Sevgili ailem;
Ben bu dünyadan gidiyorum. Zamanımı tamamladım. Sizi çok seviyorum fakat bunu hiçbir zaman belli etmedim. O kadar pismanimki aile olamamizin tek nedeni bu size sevgi verememdi. Sevgili karım dert ortağım seni çok seviyorum sana çok tesekkur ediyorum bana bu güzel evlatları verdiğin için. Sevgili kizlarim sizlerin hiçbir sucunuz yok. Ben size inanıyorum. Elifi o gün sinirle sana git demeseydim. Melike'm keşke sen hapise girdiğinde Sırtımı donmeseydim. Vicdan azabından kalbim cikicak gibi. Ben şimdi gidiyorum. Ama tek isteğim beni affedin sizi hep sevdim...
O an aglamaktan anneme sarildim. Ve babamın mezarindaki çiçekleri suladik. Canım babam bizde seni seviyoruz diyip geri dönerken ali vardı. Tebessüm ettim. Onundacbenim gibi babası yok aynı kaderi paylaşıyoruz. Kafeye oturup dertleşmeye basladik.
-babam bize sevgi vermedi evet fakat ben diğer insanlar gibi soğuk olmadım. Benim yüzüm hep güldü. Babami yine sevdim.
-insanları çok sevdigin belli oluyor zaten insanlarındertlerini dinliyordum onlara yardımcı oluyorsun.
- biliyormusun benim ablam var.
-nerdeki ablan hic karşımıza çıkmadi.
- babam onu kovdu. Yani kavga ettiler. Gurur yapıp gitti.
-hapise girdigimde konuşmadık.
Annem;
-benim yüzümden seninle konuşmam anı söyledim çünkü ah allahım keşke demeseydim.
-ben anlamları hiç bagimi koparmadim.
-ara o zaman ablani yeniden konuşun.
-olmaz. Yani bu saatten sonra asla olmaz.
-hala geç değil.
-kalkalimmi gerçekten. Eve gitmek istiyorum.
-iyi hadi kalkalim.
Keşke bir umut olsada küçüklüğüme en masum olduğum anima donebilsem. Büyümek hiç istemiyorum. Ablam canimin içi diğer yarım onu çok seviyorum. Keşke inat etmeseydi. Şuan iki yabancı gibiyiz. Derlesicek arkadasim değil ablami istiyordum. Ama hala hayattayim ve mutluyum. Bu konuyu burada kapatıp evin yolunu aldım...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin