Sabah uyakdik. Yemek yedikten sonra yukarı odaya çıktık. Ben kendi yatagimi ali ise yer yatağını toplarken
- bana bak ali dun bana anneni bulucam dedin 1 hafta geçti. Söz verdin. Sözünü tutmani bekliyorum.
- tamam. Sözüm söz bulucam. Bugün emlakciya gidiyorum zaten.
- bu konu benim için önemli. Bende geliyorum.
Derken emlakciya gittik. İçeri girerken icimde korku var canım sıkılıyor. Ya annemi bulamazsam ya af dinlemeden ölürse...
Ali;
-hadi noldu niye durdun.
-yok bisi hadi gidelim.
-meraba.
-meraba buyrun.
- biz ev bakmaya gelmedik. Yardiminiza ihtiyacımız var. Birisini sorucaktik.
-buyrun. Tabi nasıl yardımcı olabilirim.
Ben;
- sizden ev satmış bir hanımı arıyoruz. İsmi ceylan yıldız.
- hanımefendi buraya hergun musteri geliyor. Ve biz bütün musterilerimizin ismini ezberleyemiyoruz. Üzgünüm size yardımcı olamicam.
Dedikten sonra resmen yıkıldım. Burası olmazsa nereden bulurum. Gözlerim doldu.
Ali;
- size mutlaka telini vermiştir. Çünkü evini saticak yanı.
- copede atmış olabiliriz. Ama durun dosyaları getireyim. Belki atmamisizdir.
Deyip bende minik bir umut oluştu. Allahım inşallah buluruz.
Ali;
-ben sana dedim. Bulucaz diye. Bana güven.
-daha herşey belli değil. Ama sana güveniyorum.
Emlakçı;
-buldum. Araştırın bulursanız şansınız var yoksa umudunuzu kesin.
Aramaya başladık. Tam yarın saatlik arama yaptık ve hala devam ederken tam umudumuda kaybedicekken ali;
-ah işte buldum. Bak buldum.
Diyene kadardı. Tesekkur edip çıktık. Parka otururken. Ben;
-ali sen konuş.
- niye kızı degilmisin?
-sesimi duyduğu zaman yüzüme kapatır. Ve ben onu yuzyuze konuşmak istiyorum.
-Neyse tamam.
Arıyorum.
- Alo.
-(açtı). Alo merhaba. Ben avukatım. Sizin hakkınızda dava açılmış. Yüz yüze konuşalım istiyorum. Musaitseniz yarın gelebilirmiyiz.
- ne ne davası.
-korkmayın önemli değil.
-tabi. Gelin.
-oldu o zaman yarın gorusmek üzere.
Ben;
-sesi nasildi. İyimiydj?
- bilmiyorum. Yarın gorursun artık.
-ay heyecanlandım. Çok tesekkur ederim. Bu arada sende oyuncu potansiyeli var.
-haha. Neyse hadi eve.
Eve geldiğimizde kimse yoktu.
- herkes nerde?
Hizmetli;
- büyük amcaniz onun cenazesine gittiler..
Yarın sabah olduğunda kapı çaldı.
-gel
- hanımefendi. Polisler geldi. Bilmiyorum. Bu evde bisi sinyali falan bisi dediler ama anlamadım.
-ali. Noluyo.
- bilmiyorum ki.
Aşağı indigimizde polisler aldı. Aliyi noluyor ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...