Bölüm 58

20 1 0
                                    

Herşey tamam sayılır gitmeme günler kaldı 20 gün sonra Berlin sokaklarındayim. Derken yavaş yavaş toparlaniyorken pelin aradı. Acsammi acmasammi diye düşünüyorum kac Omay geçti üzerinden bi bakayım bi kerecik derken kapanmadan açtım.
-alo.
-alo melike.
-noldu pelin?
-ya varya köpek gibi pismanim gerçekten ben senin arkadaşlığını çok istiyorum. Senden başka kimsem olmadı zaten sana inanmadigim için kendime çok kızıyorum.
-pelin...
-nolursun ya bi lafimi soluyim.
-eve gelip birkaç esyami almam gerekiyor. O zaman söylersin.
-tamam ben çay koyuyorum gel.
Allahım ya sanki oturmaya geliyorum. Bu kız gerçekten manyak. Ama seviyorum değerlim. Hapisten çıktığımda hiçbir arkadaşım yanımda olmadı birtek o oldu. Bencede bi dusunuyum hemen silip atmicam. Derken hazırlanıp çıkarken birden karşıma ali çıktı.
-hop dedik nereye hayırdır.
-sananne.
-çocuk yukarıda ağlıyor sen geziyorsun hayirdir. Geri alındın ama..
-istediğini şöyle istersen kov umrumdami 20 gün sonra kurtuluyorum.
-nasil? Nereye.
-seni ilgilendirmiyor.
Diyip evden ciktim. İçine kurt düşsün. Ben onun peşinden koştum birazda o kossun. Derken evin yolunu tuttum.
Ali'den;
Bu bebekler en çok onlar masum ve onlar acı çekiyor. Büyüyünce anana kızma sakin yeğen. Derken uyuyunca yatağına koydum. Aklımdan çıkmayan tek şey melike 20 gün sonra nereye gidiyor. Merak ediyorum. Hemen anında efeyi Aradim.
-aloğğ. Brom napiyorsun bea.
-napim bea çalışıyorum sen.
-oturuyorum hahah.
-hiç sasirmadim.
-hadi. Neyse sana gorev vericem. 20 gün sonra melike biryere gidicek nereye gidicek merak ediyorum araştırıyorsun.
-Almanya.
- ne çabuk lan çok hizlisin. Ne Almanya mi?
-ne hizlisi pasaport işlemlerini ben hallettim.
-lan bana niye soylemedin.
-aklıma mi geldi. Kafasına koydu gidiyor.
Derken telefon konuşması bitince Yüzümdeki o şaşkınlık yerini aldı ve bebek baksa bile evimizde birtek onun olması bile bana yetiyordu varlığını hissediyordum. Şimdi ise başka ülkeye gidiyor dayanabilirmiyim??

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin