Ali'den:
İşte açılacagım gün evlenme teklifi edicem. Benim olsun istiyorum artık. Yoksa bosanicak benimle onsun yapamam.
Bütün herşeyi efeye bıraktım. Bende yüzükleri hallettim. 2 hafta süren hazırlıktan bu akşam teklifimi edicem.
Efe;
-oğlum ne diceksin kıza?
-gökyüzümdeki yildizim olurmusun?
-lan o benim babamın anneme söylediği söz.
-bak işte ne mübarek insan sevap islicek. Teklifimi kabul edicek.
-ballı mal.
-hadi oyalanma.
Efeye herşeyi anlatmıştım. İlk duyduğunda çok şaşırmasına rağmen yardım etmeyi kabul etti.
Herşey tamamlandı ve benim heyecanimda baya arttı.
Melieden;
Bugün eve mutlu bir şekilde gittim. İçimde mutluluk hakim bilmiyorum fakat baharın gelişinden galiba. Eve geldiğimde her zamanki hal vardı. Ayfer hanım yüzüme bile bakmıyordu. Bende bakmadan geçtim. Odaya geldiğimde yatagimin üstünde paket vardı. İçini actim.
İçinden prenses tasarımlı elbise vardı. Çok güzel de bu nerden geldi. Hala hala. Elbiseyi üstüme doğru tutarken içinden küçük kağıt düştü.
Bu gece seni prensesler gibi gormek istiyorum.
Saçını kalın maşa vede makyajsız...
Ali.
Elbiseyi hızla giydim. Sacimi yaptim. Ve telefon çaldı.
-ali noluyor?niye bunları giydim.
-zamanı gelince ogreneceksin. Herkes uyuduktan sonra almaya gelicem.
-tamam ama erken gel çok merakliyim.
O kadar çok merak ediyorumki alinin hemen gelmesini bekliyorum. Gece herkes uyuduktan sonra beni almaya geldi. Sessizce aşağıya indim. Baya yakışıklı olmuş galiba özel birgün de doğum günüm geçti.
Ali;
-çok çok güzel olmuşsun çok yakismis.
-tesekkurler. Nereye gidiyoruz?
-yemeğe.
-bu mu ya hergun gidiyorduk zaten. Neyse olsun hadi gidelim.
Geldiğimizde masa çok güzeldi. Masayı geçtim. Manzaralı.
-ali burası çok pahalı niye geldik.
-bana mi diyosun pahali. Boşver düşünme sen.
-hiç sevmiyorum böyle şeyler.
-lutfen bu günlük.
-tamam.
İlerleyen zamanlarda kemancı geldi.
Ali;
-benimle lütfen dans edermisin lütfen?
-neyse bugünlük ederim.
Ayağa kalkıp dans etmeye başladık.
Ali;
-hani sen bana demiştin ya sevdiğim kimse yok diye.
-evet.
-işte sevdiğim olurmusun?
Derken eğilip yüzüğü gösterdi. Sokta olduğum için yüzüne bakıyorum birtek. Bir sure sonra.
-aali aama...
-istersen şimdi evlenmeyiz sonrada evleniriz yani ne zaman istersen bana gore hava hoş. Ben seni çok seviyorum. Sevmemeyi denedim ama olmadı. Sana nasıl aşık oldugumuda anlamadım. Seni kendimden çok seviyorum. Eğer istersen de...
-ali. Ben çok ozur dilerim. Gerçekten ozur dilerim. Ben sana aşık değilim. Arkadaşım olarak görüyorum.
Derken oradan uzaklaştım. Naptim ben bilmiyorum fakat belkide en iyisi böyledir mi acaba. Kendimi iki duvarın arasina sıkışmış gibiyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...