Dün akşam yorgunluktan erkenden uyudum. Halada yorgun ve bitkin hissediyorum. Galiba hasta oldum. Atesimde var zaten. Ayaga kalktığimda basim dönüyor. Neyse geçer diyip aşağı indigimde Ayfer hanım gelmiş ve bana yine laf sokuyor.
-Aa prensesimiz kalkmış.
Ali;
-annee... Melike gece erken yatmistin. Gec kalkttin biseyin mi var?
- yorgundum. Bide kendimi halsiz hissediyorum. Hastalandim galiba.
Naz;
-ay canım yüzünde sapsari olmuş. Dur sana nane limon kaynatalım. Sen yukarı çık. Ali şen gotur ben hazirliyim.
Ali beni yukarı çıkardı. Yatağa yatirinca ona;
-ali yaza düğünü seninle konuşalım.
- şuan Hastasın öylesine söyledim bi onemide yok.
- neyse tamam.
- ben sana sirkeli su koyuyum. Sen gözlerini kapat.
O sirkeli su koyarken ben daha da kötü hissediyorum kendimi baygın gibi ona;
-ali bu eziyeti neden yapıyorsun. Neden bana bakıyorsun. Neden bana katlanıyorsun. Bir miras için çekme bu eziyeti.
- miras için değil. Babamın vasiyeti için vasiyeti yerine gelene kadar burdasin. İstediğin birşey varmı?
- annemi istiyorum.
-tamamdir.
Gidip annemi aradı ve annem geldi. Anından öptü.
-annem cayir cayır yaniyor kuzum. Nasıl hasta oldun.
-bende bilmiyorum ki annem. Ama sağolsun ali çok iyi bakıyor bana.
Dedikten sonra gulusunu tutmaya çalıştı fakat olmadı beceremedi. Bu gece annem yanımda kaldı benimle uyudu. Ali ise salonda ben mecburen alinin yastığına uzandim. Annemde benimki başka yastık yoktu misafir yastığı bulamamışlar neyse alide kabul etti. Olan çocuğa oluyor valla. Sabah kalktığimda kendimi iyi hissetmiyorum. Grip oldum. En istemedigim şey Burnum tıkalı off. Neyseki annem var. Annem kahvaltiya inerken ali bana tepside kahvaltı getirmiş.
-ay ya ali. Sanada zahmet oldu. Ben aşağıya inerdim.
-ne inmesi ne zahmeti çok iyiyim ben sen bakma bakma bana hem gripsin çok gezme.
-ay canım kardeşim ya.
Diyerek ikimizde gulduk.
-sen bi iyiles bana yaptığın suprize karşılık supriz yapicam.
-ben çok iyim ne suprizi.
-adı üstünde supriz.
-sen bana supriz yapmasanda olur. Annemi bulmamda yardımcı oldumya o yeter.
-olsun bu yetmez. Neyse sen uyu bence
Ali'den
Hastayken bile mutlu ve şaka yapıyor. Aslında çok iyi bir kız. Çok sevimli bilmiyorum. Ona bakınca icim bi acayip oluyor. Çünkü eğlenmesini ve eglendirmesini biliyor. Ve güçlü bir kız. Benim ona yaptigimdan sonra hapise girdi. Diplomasina el konuldu. İşte suprizimde buydu. Diplomasını geri alican ve sicilini sildiricem. Ona birtanede iş yeri acicam. Sırf hayatından gitmesin diye. Buna çok sevinicek kesin. Akşam annesini uğurlayip ona baktım ve yastığımi alıp koltuğa geçtim. Yastigim da kokusu vardı. Şeker gibi korkuyordu. Tıpkı kendisi gibi sabah işe o kokuyla uyanmak çok güzel bir duygu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...