Melikeden;
Efeye onu unuttum diyince sinir krizi geçirdim resmen. Yaşadıklarımızı biranda unutabilmesi çok acı. Kendime bile itiraf edemesemde çok seviyorum. Herşey için çok geç.
Sonunda o pazar günü geldi. Pelin sabah kalkıp zorla kalın maşa yapti. Güzelce fazla belli etmeden suslendim. Saat kacta gelicegini bilmediğimden her an heyecanli bir şekilde bekliyorum. Efede gelmişti. Yakın arkadaşı sonuçta yani. Pelin de bu bırakmıyor hay allahım mesaj atıyor birde. Sonunda zil çaldı. Ay heyecandan elim ayağım bağlandı. Bebekte ağlıyor. Aşağıda bagiris sesleri geliyor. En iyisi bebeği alıp aşağıya indim. Aşağıya indigimde arkasına bir anda dönüp beni gorunce şaşırdı. Bebeği gorunce sevinip kucağına aldı. Hem bebeği seviyor hemde naza bunun ne işi var bakışı atiyordu. Ama çok yani gözlerim yerinden cikicak. 1 senede darwinin şifresini çözmüş bune böyle çok yakışıklı fakat egolu.
Ona doğru usulca
-meraba.
Ali;
-meraba
Diyip koltuğa oturdu. Sinir bozucu gerizekali mal.
Efe yanıma gelip;
-üzülme be.
-ne uzulmesi ya.
Diyip çocuğa bağırdım. Ay sinirlerim bozuldu.
-kusura bakma efe ya sinirlerim bozuldu.
-önemli değil. Hadi gel.
- benim naz ile konuşmam lazım terapi yapicaz.
-sonra artık dertlessinler.
Mutfaktaki kıza yardım ederken kız içeride sofrayı kurarken bende salata yapiyordum. Birden ali dolasirken beni gordu ve arkamdan;
-ne işin var burda.
-gordugun gibi çalışıyorum. Ablanın hizmetcisiyim.
-ablam anlattı zaten
-niye soruyosun o zaman ya.
-can sıkıntısı herneyse seni etrafımda gormucem.
-sana çok meraklı değilim canım.
Derken elimdeki salatayı alıp içeri goturdum. Ya ben 1 sene boyunca bekledimde böyle beklemedim. Tipik manyak resmen egoist ve bay kibirli.
Efenin kulagina;
-efe gideceğin zaman beraber gidelim.
-tamam olur şimdi gidelim.
-yok daha erken dur bakalım.
-tamamdir. Ben sana söylerim.
-tamam.
Ali'den;
Bugün yeniden Türkiye özledim mi özlemedim mi bilmiyorum. Geldiğimde bir dublex apartmanda oturduğumuza inanamadim. Babamın yıllardır emekleri elin adamına gitti. Babamın kemikleri sizliyordur yemin ediyorum. Herşeyi düzene kurmaya geldim. Herkesin bana ihtiyacı var.
Efe;
-oralar baya iyi gelmiş bro acilmisin.
-aynen bro. Orada dusunucek cok seyim oldu.
-bana bak bana doğruyu söyle melikeyi unuttunmu gerçekten.
-evet.
-neyse ben gidiyorum bro yarın gorusuruz.
-hadi gorusuruz.
Tam herşeyi unutmusken bu melike yine karşıma çıktı hiç istemiyorum.
-abla bırak sana başka piskolog bulalım.
-niyeki melike çok iyi bana çok yardımcı oldu. Ve tanıdıkta aranızda her ne yaşandıysa beni ilgilendirmiyor. Ben azdaha intihar ediyordum beni o kurtardı. Hayata tutunmama yardımcı oldu.
-nee ne intiharı abla benim niye haberim yok.
-ya canımın içi zor donemlerdeyken yani telaslandirmak istemedim.
-of abla ya. Tamam iyileştiğin zaman gidiyor.
-hayir bebegime bakmamdada yardımcı oluyor.
-off ablacim ya.
-yapcak bisi yok.
Diyip gulmeye basladi. Onun sağlığından dolayı katlanicam galiba bilmiyorum.
Efeden;
Artik aralarındaki bağ bir araya gelmicek. İşte bu cok iyi diyip gulmeye başladım. Sesli guldugum için melike;
-noldu niye guldun.
-aklıma fıkra geldi.
-anlatsana bende guluyum çok ihtiyacım var.
-boşver. Ee nereye?
-pelin ben Gökhan gezicez işte sende gelsene çok eğleniriz.
-olurda. Bu Gökhan yani.
-ay birşey yapmıyor çocuk hadi gel işte.
-tamamdir.
-pelini alalım. Zaten pelinde gelicegini duyunca çok sevinicek.
Melikeden;
Bugünün stresini baya aticam. Sahilde yuruyucez. Efenin gelmesini pelin istediği için cagirdim. Ay artık sevgili olsunlar. Mutlu olsunlar. Pelin efenin sevdiğini düşünüyor. Ay favori çiftim olucak.
Herneyse gokhanda gelince tam olduk. Arkadan melissa geliyor. Bunun ne işi var ya.
-Gökhan melissa geliyor senmi cagirdin.
-of hayir konum attım oradan gormus ya.
Melissa;
-silamm. Bensiz mi? Aşkolsun Gökhan hani arkadaştık.
Pelin;
-ama bizim değil canim.
-ay canım ya oluruz sorun değil.
-of tamam kesin. Melissa neyse gel sende napalim.
Off hiç istemedigim durum ali'den kaciyorim bu kız aman allahım günahın neydi benim ya.
Melissadan
Sevgilimi elimden aldılar. Gokhani geri kazanmaya başlayana kadar rahat yok onlara. İçimden gecerkene Gökhan kenara çekti beni.
-ya ne işin var burda ya istemiyorum kızım seni.
-Aa canım arkadaşız demedinmi arkadaşlar beraber takilamazmi?
-off senden nefret ediyorum ya.
Diyerekten gözlerim doldu. Bu nefret kelimesi olmucakti.
-sen benim sevgilimdin böle şeyler soylemedin.
-o o zamandı tamam mı. Bana güvensizliğin bu kaçıncı bitti. Seni sevdiğim halde benden suphelendin.
-evet cunku bana yalan söyleyip pelin ile buluştun. Aldatmış sayilmazmisin.
-arkadasimdi o benim ya ben niye hesap veriyorum sana istediğini anla ilgilenmiyorum SENİNLE.
Diyerek gitti. Gözyaşlarımı silip pelin ve Gökhan pis pis baktım ve bundan sonra ikinizden intikam almadan rahat etmicem. Helede Gökhan bile bile yalan söylüyorsun. Seni çok iyi taniyorum bundan sonra size rahat yok diyip arkama dönüp gittim. İntikam soğuk yenen yemektir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...