Aradan 3 ay geçti. Artık hiçbirşey beklemiyorum. Aliyide kaydettim. Beni sevseydi gelirdi. Tezgahı silerken sahte nikah fotograflarimiza bakıyorum. Pelinde yerleri paspaslarken
-çok özledin ve hala onu bekliyorsun.
-evet özledim fakat beklemiyorum. Çünkü gelmicek.
-o gelmiyorsa sen git.
-ben fransaya.
-evet.
-kızım manyakmisin sen koca ülkede dil bilmeden nerden bulayim. Yemek yiyecek paramız yok neyle gidiyim oraya.
-of evet saçma oldu. Filmlerde öyleydi hep.
-çok film izliyorsun pelin neyse hadi şunları bitirip eve gidelim Yoruldum uyuyucam.
-taamdir az kaldı hızlı ol sen.
Aslında olabilir dedim çok param olsaymis dil bilmiş olsaydım giderdim. Aman of neyse yine hayale kapıldım.
Eve gelince kapıdan girince Gökhan aradı. Pelin;
-efe mi?
-yok sen gir ben gelicem.
Gökhan;
-alo Gökhan şen niye arıyorsun beni ya hem sevgilin yokmu senin git onunla uğraş.
-bi dinle konusmamada izin vermiyorsun. Bak çok üzgünüm herşeyi anlaticam pelininde olması lazım buluşalım.
-Seninle bulusucaz. Bi git işine ya.
- lütfen bi 5dk kendimi iza etmek istiyorum.
-neyse bu gece olmaz çok yorgunum.
-tamam yarın etiler cafede.
-ok ok tamam.
Bu neyin peşinde ya. Neyse pelini nasıl ikna edicem.
Yarın sabah olunca peline;
-pelin Gökhan konuşmak istiyor bak hemen parlama lütfen izin ver ne dicekse desin sen kötü birşey yapmadın sonuçta o düşünsun.
-sen git o zaman ben gitmek istemiyorum.
-özellikle sen dedi.
-ondan nefrette etmiyorum fakat işte canım gitmek istemiyor.
-hemen kalkariz zaten.
-ama hemen kalkicaz.
-tamam hadi hazırlan.
Gokhani aradigimda çoktan gelmişti. Bakalım ne dicek derken geldiğimizde. Selamlaşmak istedi ben selamlaştım ama pelin istemedi.
Gökhan;
-o gün neden çıkıp gittiğini anlamadım. Yani korkudan aramadımda.
-boşver o kadar önemli değil neden cagirdin.
-ben öncelikle ozur dilerim. Dizi izliye izliye manyaklastim. Melike. Senden intikam almak istedim. Bana bakmadigin için ama pelin seni kullanmadim sadece melikeye ulaşmak için yoksa.
Ben;
-manyakmisin nesin çocuk çocuk işler.
-işte. Yani ozur dilerim. Pelin hemde senden.
-ama bana baya yaklastin.
-hayir planım bu değildi. Zaten olmucak. Ben arkadaş olalım istiyorum. Lütfen yemin ediyorum herşey güzel olucak.
Pelin ile birbirimize baktık ve pelin;
-yani niyeti bana zarar vermek değilmiş fakat melikeye zarar vericektin. Bunun kararını melike versin.
Ben;
-eski dostluğumuz var sonuçta yani böyle insan olduğunu düşünmüyorum çünkü o yüzden arkadaş olmayı kabul ediyorum fakat oyun oynadığını goruyim mahvoldun.
-yok bu sefer yok zaten istesemde ikinizi kiramam çünkü degerlisiniz.
Pelin;
-neyse biz kahvaltı yapmadık ne yiyoruz. Benden olsun.
Ben;
-o zaman masayi donatiyoruz.
Diyerek dostluk kahkahası attık.
Pelin;
-ben elimi yıkamaya gidiyorum.
-tamam hadi git
Ben;
-ee Gökhan sevgilin varmış o gün nasıl gidiyo.
-ayrıldık. Yani olmuyor çok egoist.
Egoist aynısı bende de var neyse
Gökhan;
-senin eşin vardı ona noldu.
-ayrıldık.
-noldu böyle ya ayrılan ayrılana.
-nazar nazar neyse.
Diyerek gulumsedik. Herşeye rağmen şans vermek. Önceki gibi yapmicam. Şans vermenin ne kadar önemli olduğunu biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...