kırgınım

33 5 0
                                    

Haftalar birbirini kovalarkene pelin ile sohbet ediyorduk işte.
-kız evlendiginden hiç haberim yoktu soylemedin de.
- ya işte neyse ya bir ara anlatırım .
-neyi?
-boşver zamanı gelince. Senin nasıl gidiyor. Birisi varmı?
-ay evet. Hani lisedeyken senin peşinden koşan bir çocuk vardiya işte ona aşığım.
-nasıl yanı çocuğu nerden buldun.
- kafeye geldi. İşte servis yaparken seni bir yerden tanıyorum falan filan öyle devamlı geldi.
-ay ne güzel sevindim adına.
-özel bir şirkette çalışıyormuş.
-çok çalışkandı zaten.
-ay evet ama sana şiir yazıyordu hep. Sende yüzüne bakmazdin seciciydin.
- öyle değil yani ben ona karşı özel birşey hissetmedim. Zaten arkadaş olarak görüyorum demiştim.
- ay evet çocuk yakışıklıydı herkes onun peşinden kosardi o birtek senin çok acayip ya ben olsam bana birisi siir yazicak ben ona aşık olmucam.
- e yok yanı her şiir okuyanada aşık olucak. Değilim biliyosunki ben gokhani seviyordum.
-evet ya gokhanda sana bakmıyordu.
-zaten ondan sonra kimseye asikta olmadim. Neyse ya sen hastaları al saat başladı.
İş çıkışı eve geldiğimde Ayfer hanım aman torunu olucagini öğrenmiş. Hem sevindi hemde üzüldü. Aman Ayfer hanım bu yaştan sonra genç olupta nolucakki bir ayağı çukurda zaten.
Ayfer hanım;
-yanı canım daha erken yanı ben hazır hissetmiyorum.
-anne ben hazırım zaten bu yeterli değil mi?
-ay ben alışverişe gidiyorum.
Ay ben bi gülme krizine girmisim. Ahah parise uçtu. Böyle anne istemem. Derken aklıma annem geldi. Onu düşünmek bile istemiyorum.
Yemek yedikten sonra sohbetin dibine vurduk. Naz çocuğun cinsiyeti belli değil gidip bebek eşyaları aldı. Ay insanın gordukce dogurasi geliyor.
-az çok güzel ya inşallah sağlıklı bir şekilde giyer canım ya.
-amin yengesi senin yanında buyutucem. Çocuğumun  piskolojisi için.
-yanlız benim uzmanlihimda degil. Sen pedegog tutman lazım.
-hım yada olsun bakarız dogsun benim kuzum.
Kapı çaldı.
-ah ali gelmiştir. Ben kapıyı aciyim.
Derken içeri iki kişi girdiler. Annem.
İçeride kavga çıkmasın diye sustum.
-buyrun geçin.
Aliye dönüp.
-ali niye getirdin ya sen.
-çok istedi. Bi sucuda yok zaten dur bi.
- benimle muhattap bile olma anladinmi.
- melike ya dur.
Akşama kadar sabrettim gideceği sırada kapiya kadar herkes geçirdi. Ben dışarı ciktim.
-ne işin var senin burda ya hangi yüz ile geliyorsun. Ya beni ölüme götüren sendin hatirladinmi ?
-kızım bi dinle bak beni tehdit etti. Oldururum kızını dedi.
-zaten iki turlu olucektim. Neyin kafasindasin sen. Bundan sonra karşıma çıkma.
-melike kızım ya beni bi dinle.
-seni dinleyecek sabrım kalmadı. Keşke seni bulmayada kalkmasaydim.
Ali geldi.
-melike annen çok pişman. Bak affet onu
- sen hiç konuşma sana ayrı sinirliyim.
-ya ben naptim.
-sen git affet isbirlikciyi sana yada affetmek erdemlik ben seni affettim fakat yanıma yaklaşma yoksa çok kötü olur.
Diyerek sınır ile içeri girdim. Çantamı alıp kendimi dışarı attım. Ali Peşimden geliyordu.
-sakin Peşimden gelme sakın...
Peline gittim. Gidicek hiçbir yerim kalmadı. Dertleşmek istedim. Bu gece baya dedikodu ettik.
Ali aradı;
sinirim geçmisti.
-noldu?
-nerdesin merak ettim melike yapma böyle annen istedi bende getirdim. Seninde kızgınlığını unuttuğunu düşündüm. Bana parladin.
-neyse ya tamam. Öyle ona sinirliydim sana söylendim. Kusura bakma. Ben bu gece pelindeyim. Gelmiyorum.
-almaya geliyorum. Yapma böyle.
-yok gerçekten arkadasimi ozledigimden hadi gorusuruz.
-neyse tamam o zaman bu gecelik erkek adamın karısı evde olur.
-hahyt hadi ordan canım evde benim sözüm geçer. Hadi gorusuruz.
-gorusuruz.

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin