İlk defa evde ikimizdik e tabi emine abla hariç. Acaba evdeyken ona acilsam mı? Yada yok ya tekmeyi koyarsa. Ay neyse çocuğun altını degistirdikten sonra ali kucağına alıp
-sen mamasini hazirlasana ben nasıl yapılacağını anlamadım.
-tamamdir bana bırak.
Diyerek ciktim. Mutfakta bir yandan mamasini hazırlarken Gökhan aradı.
-melo kanka naptin ya. Kaç gundur haber yok ya pelin ile melissa barismis affetmis onu.
-ne ifşasına rağmen bu pelin gerçekten gerizekali ya. Anlamıyorum nasıl affetmis.
-ben onu arastiririm.
-bencede. Sen kesin araştır bu melissadan kurtuluş yok gibime geliyor.
-inatçı keçi işte. Bu akşam buluşuyoruz mu?
-ya kanka bilmiyorum. Evde kimse yok çocuğu bırakıp gitmişler.
-bu nasıl kafa ya çocuğu bırakmışlar.
-işte zenginler böyle.
-eski zenginler canım.
-öyle deme ya neyse isim var sonra goruselim.
-oldu o zaman gorusuruz arayi açma.
-taamdir.
Mamayi odaya gotururken ali yeğeniyle konuşuyordu. Bebek ile ya canım dertlesicek kimse bulamadı demekki.
Ali;
-dayisinin gülü sen daha büyüyeceksin sende aşık olacaksın evleneceksin çocuğun olucak. Ama bunlardan önce babani istiyeceksin annen ile kavga ediceksin. Ama annende hiçbir kusur yok. O dünyanın en güzel annesi. Sende onun gibi olucaksin. Aşk çok güzel birşey. Aşık ol fakat acı çekme...
Kız bu kime aşık. O aşk çok güzel dediği birisine aşık ki demiş. Aman Allahım ya ben değilsem.
Öksürerek içeri girdim. Ali de gözyaşlarını silip
-sen yedir ben geliyorum.
Dedi. Canım ya kiyamam. Çok iyi bir baba adayı kesin bak. Ama kimi seviyor. Ona bakicam. Hayat sana güzel be bebek. Annen baban ayrı fakat gormuyorsun bizim gibi sonradan gitmediler. İşte bu acı. Senin kaderin benim gibi olmasin. İnşallah senin gibi tatlis bebisim olur.
Diyerek bana güldü. Ay yerim ya. Mamasini yedirip uyuttum. Sonrada alinin yanına geldim.
-sen dünyanın en iyi dayisisin.
-yok o kadar da değil. İyi olsaydım ablama ve yegenime sahip çıkardım.
-senin hatan değil. Ama bak ablan toparlandı. Yeğenin desen o zaten ufacık haberi yok ama sadece buyunce babasını ariyacak.
-işte o zaman napicam. Ablam yine uzulucek. Off keşke babam olsaydı. O işini bilirdi. Yardım ederdi bu yükü üzerime alamiyorum.
-keşke çünkü o yükü bende bilirim. Keşke benimde babam olsaydı şuan belkide surunmezdim. Surunmezdik.
-belkide böyle olması lazımdır.
-aynen öyle. Aşk ile de tutunabilirsin aslında
-ne aşkı yok olmuyor beceremiyorum.
-ama ona öyle demiyordun.
-kime?
-yegenine de ben agzimdan kacirdim.
-sen ben mi dinledin.
-hayir. Denk geldi duyduğum kadarıyla.
-sevgilim var evet ama bu yetmiyor.
Derken şaşırdım ve gözlerim dolup bebeğe bakıyorum diyipte ağlamaya başladım. Ben onu çok seviyorum. Benden başkasına kalbim dayanmaz. Napicagim ben. ben onun yanında başkasını goremem. Hazır değilim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...