bölüm 45

34 3 0
                                    

Pelinden;
Geldiğinden beri odasına kapandı. Neler olduğunu merak ettim. Gökhan anlattı fakat ondan duymakta istiyorum diyerek odasına daldim. Dalış o dalış.
-oha kapısız yerden mi geliyorsun insan kapıyı çalar.
Anam bu iyice gitmiş ya.
-ballı petegim iyimisin?
-sence iyimiyim kotumuyum tahmin et.
-hii. İyisin canım.
-bilemedin kötüyüm.
-Aa noldu. Gökhan anlattı ama.
-tamda onun anlattığı kadarı oldu. Konuşmak istemiyorum. Acaba buradan aşağı atlasam ölme şansım varmı?
- bi dene bakalım.
-aynen doğru söylüyorsun.
Derkene atlamaya çalışıyor.
-kızım manyakmisin napiyorsun ya.
-ben doktorum ama kendime tedavim yok.
-terzi kendi sokugunu dikemezmis bebeğim boşver.
-bana bebek deme ya.
-niye onu hatırlıyorum. Ya of neyse uyucam hadi sonra gel.
-ee iş.
-ne işi be ne işi kovuldum.
-üzülme sana iş mi yok.
-doğru söylüyorsun iş mi yok bana. Ay hadi neyse çık dışarı uyucam.
-neyse tamam hadi bay.
Ali'den;
Dün gece barda onu öyle gorunce ön yargılı olmuştum. Ablamada söyledim ama bilmiyorum pişman gibiyim.
-abla onu kovucakmisin?
- eğer barda çalışmayı bırakırsa hayir yoksa bay bay. Niye sordun.
-öylesine merak ettim.
-bana baksana bi sen yoksa...
-hayir abla.
-bilemiyorum. Ama bana gore öyle.
-sana gore ablacik.
-neyse hadi o zaman öyle olsun. Ee bugün napiyorsun.
-bosum bilmiyorum. Efeyleyiz herhalde.
-iyi o zaman hadi canım gorusuruz.
İçim sıkıldı. Haksızlık mı yaptım acaba. Kafami her yastığa koyduğumda onu düşünüyorum. Yok ben aramadan rahat edemicem.
ARİYOR...
-alo.
-melike ben ali.
-biliyorum.
-eve gelsene konusmamiz lazım.
-eve mi gelemem çünkü kovuldum yüzüm yok.
-kovuldugun yok. Gel işte.
-neyse tamam.
Gokhandan;
Dün akşamdan beri melikeye ulaşamadığım için pelini Aradim.
-pelin melike iyimi ya ulaşamıyorum.
-iyi ama işte depresif şuan dışarı çıktı.
-ee tabi dün akşam ki ekşını gordum. Kizada yazık.
-ay evet çok kötüydü keşke yanında olsaydım.
-zaten efe geldi işte sarıldılar yani hemen imdadına koştu.
-efe mi? Nasıl yani.
-ya işte ali gitti. Efe sakinleştirmek istedi efeye sarıldı agladi öyle işte boşver.
-biliyorum bana anlattı zaten.
-niye soruyosun o zaman.
-öylesine neyse gorusuruz
Pelinden;
Ya nasıl sarılırlar ya. Benim onu sevdiğimi bile bile. Şuan o kadar sinirliyimki melikeyi yolasim bile geliyor. Aksam gorur o gününü...
Melikeden;
Soğuk kanlı bir şekilde içeri girdim. Naz ile karşılaştık.
-melikecim herşeyi biliyorum bu yüzden konusmamiz lazım.
-tamam konuşalım.
-geç otur. Bak şimdi bu şartlar altında seni burada çalıştıramam. Yani barda çalışmayı bırakman lazım.
-yani ek iş olaraktan düşünüyordum da o yüzden. Ama bırakırım söz.
-gerekirse maaşına zam yaparım. Anlastigimiz iyi oldu iyi niyetli kizsin sana inanıyorum hadi işine.
-hemen gidiyorum.
Derken merdivenlerden çıkarken ali ile çarpıştık.
-yavaşş.
-sana yavaş be hayvan gibi iniyorsun.
-hadi yine iyisin sayemde ise alindin yaptığına bak. Tesekkur et.
-defol şuradan.
Diyerek yukarı bebek odasına ciktim. Düzene giriyoruz galiba. Oh iyi depresyon modundan çıkıp isime geri döndüm.
Akşam olunca hızlıca peline;
-peloo işe geri alindim. Ama barda calisamicam. Olsun canım bu işten değerli değil ya.
-hıı tabi.
-noldu kız zevinmedinmi?
-malesef sevindirdin bence sen git efe ile sevin.
-ne demek istiyorsun.
-dün nasıl sarildiysan.
-hı sen kıskandın. Canımın içi öyle sarılma değildi. O an birisine sarılmaya ihtiyacım vardı. Birden duygusal animdi birde yani kimi sevdiğimi biliyorsun sende.
-bilemiyorum melike.
-ne demek istiyorsun.
-bukelamun gibisin ne yaptiğini bilmiyorsun hep renk değiştiriyorsun. Bi ali diyorsun bide kimseyi istemiyorum diyorsun. Yani artık bende korkuyorum tamam mı gokhani sevsem olmuyo şimdide efe mi elimden alicagin kişi. Belkide senin yüzünden ilişki kuramiyorum.
-suna bak ya kızım ilişki kurmayı bilmiyorsan benim ne suçum var. Bi git işine ya kendine güvenmiyorum. Herşeyi başkasından bekliyorsun. Kafan basmiyor.
-demek oyle sana ne demeli kafan bassaydi. Taa adam fransalara surgun olmazdı.
-tabi canım benim yuzumdenmis en azından ben onun peşinden gittim bebeğim sen onu yapmaya acizsin. Seninle muhattap olamicam. Gidiyorum.
-bencede iyi olur. Evime bi geldin. Herşey dağınık sana ayak uyduramiyorum.
-Aa suna bak sen bana bak canım. benim ev düzenin gayet düzenli bak bakiyim dağınık esyam varmı? Yok morarmaya başladın. Herneyse gidiyorum sanada evinde hicbisiyine kalmadim.
Diyerek evden ciktim. Gidicek bir evim bile yok napicam sokak ortasında...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin