Sabah olduğunda birbirimizle hiç konuşmadık. Yani bosanmamdan korkuyordu. Çünkü babasına verdiğim sözü tutamicaktim. Bu yönden de haklı niye bosanalim dedimki bana kızdı hatta küstü ben çok gerizekaliyim ya valla zeki olsam burda ne isim olurdu. Tam banyoya girecekken önüne geçtim.
-ozur dilerim ali. Çok zamansız oldu. Ve senide kirdim sanırım.
- gerçektende zamansız oldu. Beni istesende kiramazsin.
Diyerek gitti. Aman bilmiyorum sanki kırılmış işte. Onun moralini nasıl yerine getirebilirim. Ben getiremem yanı ama onuda tanımıyorum neyi sever neyi sevmez. En iyisi evde tek anlastigim kişi naza sorucam.
Kapısına geldim tam kapıdan içeri giricem onunla karşı karşıya geldim. Burun buruna hiç sevmediğim durumlar göz göze bakarken naz;
-melike sen misin gel canım burdayım.
- naz sana bisi sorucam.
- tabi canım sor.
- ali nelerden hoşlanır mesela moralini düzeltmek istiyorum da.
-ah canım bu biraz zor. Ben bile bilmiyorum. Kardeşim dengesiz yanı ama en sevdiği arkadaşı vardı. Onu gorunce dünyalar onun olurdu.
- ah işte o olabilir. Dertlesecegi bir arkadaş işte bu adını telefonunu verde ariyim supriz olucak aliye soyleme.
- bende yok alide var birtek. İsmi efe ali onu efecik diye kaydetmişti hatırladığım kadarıyla.
- tamamdir. O iş bende
Diyerek ciktim. Ali hazır dustayken ben bi bakim dedim. Ama şifresini bilmiyorum. Ve birden ali çıktı. Telefon elimden düştü.
Ali;
- napiyorsun sen?
- telefonun tozunuda mi almiyim yanı o kadarmi kirildin.
-of seninle muhattap olamicam üzgünüm.
- nese ben cikiyim. Hi bu arada kaslar güzelmiş.
Diyerek gulmeye başladi.
Onu geçtim de ben neyapsamda o şifreyi kirsam. Acaba nasıl. Hacker mi bulsam ne. Ezberinde vardır. Ben onun karşıyım canım.
Akşam olduğunda bir fikir buldum.
- ali telefonum kayıp senden ariyorum. Sifreni söylesene
- ver yaziyim.
- aman of karınım ben senin ne şifre yazması
- tamam sen yeterki hızlı konuşma 2245 tamammi.
- tamam teskurler.
Hemen numarayı alip mjs olarak bana gönderdim mesajida ondan silip işi tamamladım. Tamamdir nazin odasında kalmış sağol kociş.
Sabah olduğunda yemeğe indigimizde Ayfer hanım yine dobra kaynanasina laf yetiştiriyor. Ben kaynanama hiç böle yapmam yanı şımarık resmen.
Eh tabi sıra bana geldi.
Ayfer hanım;
- ay bu yaşta ne torunu olmasin. Gencim ben daha helede bu kızdan hiç.
- acaba nolmus bana. Niye benden olmasinmis.
- e yani gencecik kizsin ondan diyorum.
Ali;
- anne yeter. Tamam melike annemin kusuruna bakma sen.
Diyip afiyet olsun size ben kalkiyorum.
Diyerek odaya gittim. Efe denen çocuğu aramaya başladım.
- alo.
-Alo. Kimle gorusuyorum.
-efecan turkyilmaz. Siz kimsiniz.
-ben ali kozoğlunun esiyim. Çocukluk arkadaşınızmis onun için evde işte parti değil ama onun gibi birşey yapicaz gelirmisin?
-ben bodrumdayim. Fakat kardeşim için seve seve gelirim. Ne zaman saat kacta?
- supersiniz siz ya cok ama çok tesekkurler haftasonu 1de.
- tamamdir. O zaman gorusuruz.
- gorusuruz. Derken odaya ali dağıldı.
- kimle konuşuyorsun melike.
- arkadaşımla da sen niye böyle soruyosun.
- yok bisi olesine sordum. Neyse.
Aşağıya inip naza söyledim.
Şimdiden organizeyi yapicak. Çok güzel olucak hemde çok. Ali için ise çok iyi olucak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...