hayallerimin en güzeli

50 4 0
                                    

Ali'den
Aradan 4 ay geçti. Melikenin sicilini sildirip diplomasina geri alana kadar canım çıktı. Ama inşallah değer. Onu bu hapse sokamam. Herşey hazırken gittim. Özel bir hastanede psikiyatri bölümü tuttum. Sekreter bile ayarladim. Herşey tamam olduğuna göre ona bu suprizi göstermenin zamanı geldi.
-melike seni yarın bir yere goturucem. Ona gore sakin soru sorma soylemicem.
-ama çok kotusun. Meraktan catlarim.
-beni ilgilenmiyor. Diyip kafami koydum.
Sabah olduğunda meraktan uyayamadigi çok belliydi.
-uyuyamadim dimi gözlerin şişmiş.
-senin yüzünden meraklı insanım catlarim dedim umursamadin. Neyse gidelim.
-kahvaltı yapalım önce yolda bayilmayalim.
-ay of meraktan catliyorum diyorum sana yolda yaparız.
Dışarıda manzaralı bir yerde oturup kahvaltı yaptık. Ona;
-senin en çok hayalin neydi.
-benim en çok hayalim huzurlu mutlu olmak.
- hayir mesala tam hayaline kavusmusken umudunu kaybettigin.
-hıı. Diplomam onuda biliyorsun.
-işte. Boşuna uzulmeye başlama.
-nasıl yani suprizin...
- evet. Diplomani geri ve sicilini sildirtrim.
-nee. İnanamiyorum.
derken birden sarıldı.
-tamam dur herkes bize bakıyor.
-ya. Ya sen birtanesin yanı ya nasıl yaptın.
-4 ay boyunca uğraştım. Ama değdi.
-değmez olurmu. Ya varya bunu hiçbir şeye değişmem çocukluktan beri hayalimdi.
-daha dur. Sana özel bölüm açtım.
-ne. Bu ne gerek vardı. Diplomani geri aldinya bu yeterliydi.
-olsun sen benim yüzümden 3 yıl yattın. Ben ise bunumu çok gorucem. Niye agliyosun?
-sevinç gozyaslarim. Hadi gidelim merak ediyorum.
Onu hastaneye goturdum. İçeri girdiği an;
-hayallerimin dekinin en güzeli burası. Ah diplomam ve nikah fotografimiz.
-evet. Karım olduğunu biliyorlar. Bu yüzden kalsın.
-önemli değil canım gayet güzel. Açılış yapmayalim. Sevmiyorum.
-tamam o zaman düzenlemeler 1 hafta sürecek bir hafta sonra başlarsın.
-sen birtanesin ya...
Akşam eve gittiğimizde bu haberi aileye söyledik hepsi çok sevinip tebrik etti. Annem hariç ah anne ah!
-oğlum ne gerek vardı. Gelin dediğin evde oturur. Ben onu parise goturup modaya uygun elbise alicaktim.
-anne lütfen...
Yemekten sonra yukarı çıktık.
-gözlerinin içi hala gülüyor.
-evet sayende annemede söyledim çok sevindi. Bana bu mutluluğu yasattinya inşallah karşına iyi eş birisi çıkar.
Dedikten sonra moralim bozuldu. Nedenini bilmiyorum. Ama gerçekten bozuldu. Noluyor bana ya. Gece bu söz yüzünden uyuyamadim. Birgün bosanicaz. O gün gelicek. Ama galiba melikeye alismaya başladım. Onu seviyorum ama kardeşten öte yani bilmiyorum. Tarifini soyleyemecek kadar seviyorum...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin