moral yemeği

55 4 0
                                    

Haftasonu gelmişti. Ona moral yemeği yapicaktik. Bütün aile seferber oldu. Ayfer hanım hariç moda haftasiymis falan hemen uçtu. Bu kadın delirticek beni benim acimdan süper hep kalsın orada hatta. Neyse bırakalım Ayfer hanımı herşey hazır olduktan sonra arkadaşı geldi zil çaldı.
-durun ben açarım.
- meraba hosgeldin. Seni gorunce çok sevinicek.
- doğru gelmişim. Beni davet ettiğin için cok sağol cenazeyede gelememiştim. Yıkılmıştır.
- neyse ben aliyi cagiriyim zen mutfağa gir. Hı bu arada cenazeden bahsetmek yok.
- tamamdir.
O herkesle selamlastiktan sonra mutfağa geçti. Ben ise aliyi çağırmak için yukari ciktim.
- aşağıda çok güzel şeyler hazırladık. Hadi gel beraber yiyelim.
- hiç canım istemiyor.
-Aa sen tembelliğe alistin iyice hayir izin vermiyorum.
Elinden tuttuğum gibi kaldirdim. Ve aşağıya indirdim.
-oo kim yaptı bunları çok güzel.
-dur oturma diyip mutfağa gidip gelebirsin dedim.
Ali onu gorunce;
-oha babuş lan inanmıyorum.
- oğlum lan evrimin dibine vurmussun.
- canim kardeşim otur otur.
-ee evlenmissinde düğününe cagirmadinda.
Ben;
-zaten ani oldu sade nikah yaptık.
Ali;
-evet ani oldu dugunu yaza yapicaz. O zaman cagiricam.
-gelirim tabi kardeşim.
Yemekten sonra dışarı çıktılar. Kafa dagitsin iyice ona çok iyi gelicek.
Ali'den
Melikenin onu getirmesi gerçekten ona tamamen ön yargilarim kalktı.
Sahile gittik. Banka oturduk.
Efe;
- karın güzelmiş. Gerçekten eğer sen evlenmeseydin ben evlenirdim. Bosandigin zaman solede kızı ben tavliyim.
-ne boşanması ya ne diyosun ne biçim konuşuyorsun. Kes şunu sınır etme beni.
-tamam ya şaka yapıyorum. Sen bunlara alinmiyordun. Noluyo sana bakiyorumda sen incelmissin degismissin seni baya ince yapmış. Ben evlenmeyi düşünmüyorum.
-beni o değil babam değiştirdi. Onun yokluğu. Sırtımı dayayacak kimsem yok benim.
- ben varım kardo. Yengem var. Daha ne istiyorsun.
-evet iyiki varsiniz. Eğer o olmasaydı. Ben bunları atlatamazdim. Neyse ya kalkalim geç oldu.
Beni değiştiren karım değil. Kardeşim dediğim karım...

Evcilik OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin