Otele geldiğimizde ali ile birlikte girdik. Masaya oturken efenin oturduğu yere geçtik. Efe;
-niye almama mi istedin?
-boşver önemli değil. Zaten yolunun tersi olmadı.
-yinede neyse ya boşver elim.
Zaman geçtikçe alinin sevgilisi denen kızda gelmedi. Efeye sor diye kaş göz yaptım.
-bro seninki nerde gelmedi.
-yolda heralde gelir birazdan.
-meraktan catlicaz.
Catlicaz ne ya benide katıyo gerizekali. Bende sormasını bildirimde neyse ya dans etmeye başladılar. Dans etmeyi severim ama fazla değil. Efe beni tam kaldiricakken bir tane çocuk geldi. Taş resmen. Neyse aliye baktım. Kıskanmıyor. Kiskansin diye teklifini kabul ettim. Dans etmeye başlarken bana dimdik bakıyor. Buda benim hoşuma gidiyor tabikis ay canım ya kapmayanin malını kaparlar.
-çok güzel bir kizsin adın neydi?
-melike. Senin.
-rüzgar.
-ay çok güzel ismin var.
-seni bizim orada hiç gormedim.
-zaten orada okumuyordum. Efenin arkadasiyim.
-hm efe sansliymis.
-tesekkurler.
Derken efe bir kız ile dansa kalktılar. Bir sure dans ettikten sonra değiş tokuş yaptık.
-efe gelmedi bu kız ay insallah.
-yok vardır. Alinin yalan solicegi yok ya.
Derken içeri melissa girdi.
-oha efe şuna bak. Bunun ne işi var burda ya.
-bilmem. Ay tipe bak ya kezbans.
-aynen de bu aliye doğru mu gidiyor. Yoksa...
-yok daha neler ne ara tanıştılar.
-evet. Benden intikam almak için kesin.
Derken alinin yanına geldi. Ben efenin elini bırakarak koşa koşa masaya geldim.
-Aa melissa bak bu melike melissa ise sevgilim.
O kelime benim şok gecirmemi sağladı.
SEVGİLİM
Derken bu neydi şimdi.
Melissa
-tanışıyoruz bardan dimi melike.
-hıı tabi tabi.
Efeye gözlerim dolu bakarken.
-ben şimdi geliyorum.
Ali;
-nereye ya daha tanistiricaktim.
-sonra hava alicam.
-tamam o zaman.
Hızlı bir şekilde terasa çıkarken. Gozlerimden akan yaşları durduramiyorum.
Efe;
-onun için niye agliyosun. O senin kıymetini bilmiyor. Bilmicekte.
-çünkü onu çok seviyorum. Karşıma melissa vs. Ayşe Fatma çıksın. Alinin beni sevdiğini inanıyorum.
-sevseydi sevgili yapmazdı.
-hiç öyle düşünmüyorum. Boşver. Ben burdayım biraz daha melissayi gormek bile istemiyorum. Gormeden gidicem. Sende şey de işi çıktı falan.
-aama...
-lutfen dayanamicam.
-tamam bende geliyorum seninle.
-yalnız kalmak istiyorum lutfen.
-aklım sende kalicak ama.
-bisi olmaz.
Bu gece fazla üzülmedim çünkü melissayi sevmedigine çok inanıyorum. Çünkü tesadüfen de olsa melissayla sevgili olmaz. Kim bilir naptida kandırdı aliyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Teen FictionKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...