Alinin yaptığı supriz çok güzeldi. Beni benden aldı. Neyse bugün iş gunumun ilk günü hazirlandim. Bu arada alide şirkette çalışmaya başladı.
-günaydın. Benim kocisim.
-günaydın. Hadi gidelim seni birakicam.
Hastaneye ilk ayak bastigimda heyecan sardı. Yani 3 yıl oldu. Elime yüzüme bulaştırmam inşallah. İçeri bir girdim. Aman Allahım oda hastayla dolu. Sekreterim.
-hosgeldiniz. Melike hanım buyrun hastalarinizda hazır.
-burası niye bu kadar kalabalık yanı ilk günden.
-Sertaç bey ile hastalariniz bolusuldu.
-hm peki alabilirsiniz.
İnsanlarla konuşmak çok güzel çok özlemişim. Birtek aliyle konuşuyordum. Ondan kötüleri ve insanlara ihtiyacı olan birsuru insan var. Çıkışta sekreterle çıktık. Kapıda arabadan indi. Beni almaya geldi. Sekreterim;
-kocanizda baya yakisikliymis ve centilmen almaya geliyor sizi.
-evet öyledir. Neyse yarın gorusuruz.
-iyi akşamlar.
Ali;
-niye zahmet ettin. Zaten yorgun cikmisindir.
-olsun sensiz eve girmek istemedim. Yada dışarıda yiyelim bu akşam. Bugün ne yaptığı anlatirsin.
-ay çok güzeldi. Hadi gidelim anlatmam lazım.
Ali'den
Bugün ikimizde çok yorulduk. Bana heyecanlı heyecanlı anlatırken. Ona bakmaktan kendimi alamıyorum. Kendine gel salak diyorum. Ama yine bakmaya doyamiyorum. O kadar güzel ve konuskanki ve sabırlı işte böyle bir insan bulamam. Simarikta değil. Diğer kızlardan hep farklı. Kendi bildiğini oynuyor. İtiraf etmesemde ona aşık olduğumu biliyorum. Fakat gururuma yediremiyorum.
-melike. Sana birşey sorucam. Aşık olduğun veya hoşlandığın birisi varmi? Yani kardeşiz söyleyebilirsin bana.
-hm. Hayir yok. Bütün gün evdeyim zaten kafami cikaramiyorum sende güldürme.
-eski arkadaşların diyorum.
-hayir yok. Zaten bazıları hapse girdikten sonra sildi.
-çok iyi kiskanirim yoksa seni.
Kahkaha atmaya başladık. Kardeşiz ayağına ağzını Aradim. Süper o zaman umut besliyorum ona.
Melike
-peki senin sevdiğin. Sevgilin varmı?
-sevgilim yok. Ama sevdiğim var. Hemde yakinimda.
-hiim. Kaç tane sevgilin oldu.
-6 onlarlada kafam uystu ayrıldım. Senin.
-benim hiç olmadı. Ben doğru insanı buldugum zaman evlenicem.
-sence ben nasıl insanim?
-seni ilk gordugum zaman ve olayda nefret ediyordum. Kasıntı havalı ve kendini begenmistin. Eve ilk gordugumde birazdaha iyi gibimsiydin. Hakaretlerini saymasaydim. İşte şuan gerçekten düzgün bir insana döndün. Babandan sonra.
-aslında beni sen duzelttin.
-ben değil sen kendin duzeldin. Neyse kalkalim mi?
Derken kalktik. Düzelme konusuna girmek istemedim. Babasını hatirlicak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu
Novela JuvenilKavgalar,İntikamlar,Dostluklar bunların hepsi Tesadüf AŞK...