(Sarpcanın daha küçük fotosunu bulamadım)
Selinin ağzından
Dediğim gibi üçümüz de zengin ailelerin zengin çocuklarıyız. Bu yüzden evimiz Orta dereceli bir Köşk. Dışardan gayet güzel bir saray havası var. İçersi dışardan daha güzel. Şöyle anlatıyım. İçeri girdiğinde kocaman bir hôl var. Hôlün hemen sağ tarafında hôlün yarısı kadar bi mutfak. Hôlün karşısında havalı bi kapı içeri girdiğinde kocaman bir oturma odası iki tane tekli koltuk iki tanede geniş koltuk. Ortada sehpa. Hôle dönelim biz. Hôlün sol tarafında merdiven var. Yukarda bi tane herkes için banyo var. Bizim banyolar zaten odamızda. Bi kat daha var. Orda ailelerimiz geldiğinde kalıyo. 3 oda var orda. Geriye kalan yerler de balkon. Kocaman evin özeti bu kadar☺
Savaşın ağzından
Bende tanışmayı anlatıyım. Bildiğiniz gibi hepimizin babasının şirketleri var. Toplantılar falan filan. Bigün üçümüzün babasının toplantısı vardı birbirleriyle. Bizde daha 4-5 yaşlarındayız. Orda tanıştık. Seline babasının sekreteri bakıyodu. Babası toplantı bölünmesin diye bizi de o kadına gönderdi. Orda oynarken tanıştık. Sonra aynı anaokuluna başladık üçümüzde. Zaten bidaha bırakmadık birbirimizi. Birimiz Nereye hepimiz oraya oldu.
Emrenin ağzından
Bende kişiliklerimizi anlatıyım o zaman. Ilk Selinle başlayalım. Selin bağımsız, delidolu az biraz şımarık ama çok gönül eğlendirmeyi seven bi kız. Bugüne kadar hiç 5 haftadan fazla sevgilisiyle olmadı. Evet saydım. Iddaya girmiştik ondan. Savaş da bayağı çapkındır. Dalgacıdır, takmaz kafaya, taktımı da çıkarmaz. Özellikle Selinle uğraşmaya bayılır. Savaş da Selin gibi sevgili konusunda. Amaç eğlenmek. Bi kere uzun ilişkili bi sevgilisi olmuştu. O da çok uzundu. Kız terketmişti. Savaş yine dalgaya almış o olaydan sonra her kızla oynamıştı.
Ben, bende ikisinde neyi saydıysam hepsi var. Sadece Savaş gibi uzun ilişki yaşamadım. Bide artı bi özellik. Biraz daha espiri yapmayı severim. İster gülsünler ister gülmesinler benim canım isterse yaparım😉.