'Dus' zegt Dimitri 'was koning sukkel boos?'
'Ja' zeg ik 'nogal.'
'Hoe weet je dat' vraagt Dahlicia.
'Hij hield me bij zich' zeg ik 'wat ervoor zorgde dat ik straf kreeg van hem.'
'Straf' vraagt Ailisa terwijl ze opstaat en naar ons loopt.
Ik knik, 'ja volgens hem daagde ik hem uit en dus kon ik kiezen tussen twee straffen. Of hij zou me ontmaagden of ik moest in iets slapen wat hij uitkoos. En ik koos voor het tweede.'
Ailisa knipt drie keer met haar vingers. 'Koning Mellan' sist ze 'heeft nog grote problemen nu!'
Ze loopt naar haar zwaard pakt die op en wil een gang inlopen maar David roept: 'kom terug.'
Ze staat stil. 'Hij moet maar eens een lesje leren!'
'ja' zegt Dimitri 'maar niet nu. Dat doen we met de rest van de dimensies. Weet je nog?'
Ze draait zich om en schiet een pijl om hem af. Hij staat opeens drie stappen achteruit. 'Hey' zegt David 'kappen jullie twee. Wat moet Sera wel niet van jullie denken?'
'Het zijn net broer en zus' zeg ik.
Ze kijken beide dodelijk naar mij. David gaat een stapje voor me staan. 'Rustig jullie twee' zegt hij 'we gaan hem wel straffen Ailisa. En Dimitri, wees eens lief voor de elf die ons beschermd.'
Dimitri snuift, 'ik deed niks.'
Ailisa snuift. 'Dat weet ik' sist ze 'maar het gaat veel te langzaam!'
'Geduld' zegt Melody.
'Is een schone zaak' zegt Merijn. Daarna duikt hij in het water.
Ailisa gromt, 'als hij bovenkomt heeft visje een probleem.'
Merijn steekt zijn hoofd even boven het water en zegt: 'dat hoorde ik elfje.'
Daarna duikt hij snel weer weg. Ailisa vuurt een pijl het water in. Daarna loopt ze een andere gang in. 'Tot later' zegt ze nog.
'Is ze boos' vraag ik.
Melody en Dahlicia knikken, 'ja prinses.'
'Op mij' vraag ik.
'Nee' zeggen ze tegelijk.
'Op koning sukkel' zegt Dimitri, 'en op mij.'
'Omdat' vraag ik.
'Omdat ik haar er altijd mee plaag' zegt Dimitri.
Ik knik langzaam. 'Ze komt zo wel weer terug' zegt Melody 'en tot die tijd kunnen we doen wat we willen. Behalve naar buiten dan.'
'Waarom niet naar buiten' vraag ik.
'Omdat hij ons zoekt' zegt Merijn 'hij weet dat we hier ergens zijn maar waar weet hij niet. Hij zet ook altijd vallen voor ons.'
'Zoals?'
'Vlees' zegt Melody.
'Bloed' zegt Dimitri.
'Verstrikte vissen of andere zeedieren in netten' zegt Merijn.
'Gewonde mensen of dieren' zegt David.
'Kleine baby draken in nood' zegt Dahlicia.
'Eigenlijk onze zwakheden' zegt David.
Ik knik, 'maar hij heeft jullie nog niet te pakken gekregen?'
'Nee' zegt Melody, 'we komen bijna nooit buiten.'
'En nu gaan we ook dus niet naar buiten' zegt Dimitri.
Ik knik langzaam. 'Weet Mellan waar jullie zijn?'
'Zo ongeveer. Hij weet dat er nog witte engelen hier zijn. Maar dat er nog meer andere wezens zijn dan weer niet.'
'Meer witte Engelen?'
'Ja' zegt Dahlicia 'ze wonen hier niet ver vandaan.'
'We kunnen naar ze toe' zegt David 'maar niet nu. Als er Zwarties rondvliegen hebben we problemen!'
A/N. Nieuwe cover is gemaakt door Secret00122 bedankt nog. Xxx
JE LEEST
wings
FantasySerafina weet niet wie haar ouders zijn. Ze is bijna achttien en woont in een weeshuis. Ze het liefste schattigste meisje vindt de bazin. de bazin geeft veel om Serafina. Maar als Serafina op een dag naar de volle maan kijkt wordt ze ontvoerd. Ze ko...