Kapitola osmá

5K 305 44
                                    

Písně hrály a na parketu se střídaly páry. Tami se rozhodla vyzvat Camerona, který už to nakonec vzdal a řekl Tami, že mu je špatně. Odešel si sednout.

I Thea, Lindsay a Mia tančily a bavily se. Já seděla u stolu a zamýšleně své kamarádky pozorovala.

"Můžu prosit?"

Vzhlédla jsem. Z výšky se na mě smál vážený pan ženich.

"Já... no víš..." zakoktala jsem se.

"Lissu mi teď někdo vytáhl na parket. Mám pocit, že je to můj bývalý spolužák ze střední." Mrkl. Pochopila jsem. Majetnický Adrian?

"Tak dobře teda." Rozesmála jsem se a vyskočila na nohy.

Adrian mi položil dlaně na boky a otočil nás směrem tak, abychom oba dohlédli na nevěstu v tanečním objetí mladého muže.

"Neboj," zasmála jsem se, "ta je jenom tvoje."

Taky se zasmál. "Já vím. Ale chci mít stoprocentní jistotu."

"Máš ji. Lissa tě miluje, není co řešit."

Pokrčil rameny. "No jo. Ale stejně jsem s tebou chtěl mluvit." Vrhl na mě své modré kukuče a mně se okamžitě stáhlo hrdlo. Zpověď?

"Možná se to sem nehodí, ale stalo se něco předtím, než jsi odjela do Montany?"

Povzdechla jsem si. "Hele, o tomhle se nechci bavit. Promiň."

Zavrtěl hlavou. "Já jen, jestli tě něco trápí..."
"Ne, jsem v pohodě, Adriane. Fakt." Zalhala jsem. Nakonec se nervózně pousmál.

"Promiň."

"Dobrý." Odmávla jsem to. Písnička skončila a my se vydali zpět ke stolu. Adrian pohlédl na parket.

"Terrence dneska jede."

Taky jsem tam nasměrovala pohled. Lissa se bavila se svým tanečním partnerem a ten jí nejspíš skládal komplimenty.

"Adie, klidni hormon." Zahihňala jsem se.

"Máš pravdu. Tak... zatím padám." Kývl na mě a odešel.

Bylo mi do smíchu. Pan McAuley žárlí!

Sedla jsem si na židli a upila ze své skleničky šampaňského. Mia si přisedla a i ona upila ze své skleničky. Měla dovolenou trošku šampaňského, aby se neřeklo... stejně už jsem počítala, že má tak třetí skleničku...

"S Adrianem vám to sluší." Řekla.

Vyděsila jsem se. "Co? Ne, nesluší. On má Lissu."

Mia se skoro udusila. "Jakože vypadáte jako takoví... sourozenci, víš? Lissa a Adrian jsou prostě krásní, zamilovaní... ale vy dva jste taky zlatí."

Mio? Teď vážně. Kolik už jsi toho vypila?

Rozhodla jsem se radši mlčet. Sourozenci? Ale no tak. Já mám oči hnedo-zelené. On modré. Já jsem blondýna a on má vlasy černé jako havran.

Prý sourozenci.

Sálem se rozezněla jedna dokonalá píseň, kterou jsem ze srdce milovala. Snad to znáte! Sedíte někde v klidu a teď vám pustí tu píseň a váš zadek se sám od sebe roztrsá. Moji srdcovku nazpívala Ariana Grande. Dangerous Woman.

A právě, když tato píseň začala...

"Zatančíte si se mnou, slečno?"

Nee... ten hlas.

That Cute Blonde || NM, Part 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat