Seth
Konečně jsem ukončil další otravný telefonát a odhodil mobil na stranu. Popravdě, měl jsem toho už opravdu dost. Teprve včera jsem přijel zpátky ze Santa Barbary a už pozítří jsem měl podstupovat otrávené kdákání své šéfové.
Povzdechl jsem si a klesl na postel. Zabořil jsem si prsty do vlasů a myšlenkami zaběhl zase k Roxy, na kterou jsem od včerejška myslel snad nepřetržitě. Včera večer mi volala a dneska ráno jsem se dokonce přiměl k tomu, napsat jí zprávu.
Bylo to zvláštní. Opravdu zvláštní. V Santa Barbaře jsem ji měl neustále před očima, pořád jsem myslel jen na její fyzickou blízkost a to teplo, které sálalo z jejího drobného těla.
Neviděl jsem ji jeden den a cítil jsem se zničeně.
A když jsem si uvědomil, že až se vrátím do Kanady, bude to ještě horší, zvedl se mi žaludek.
Zíral jsem před sebe a přemýšlel nad tím, co jsem jí nasliboval. Neublížím ti, řekl jsem jí. Jenže jsem začínal mít pocit, že tím ublížím spíš sám sobě. Být tolik závislý na osobě, která ode mě bude vzdálená přes čtyři sta mil...
Bylo mi z toho špatně. Neviděl bych ji každý den. Vztahy na dálku však nebyly nic pro mě. Co kdybych náhodou udělal nějakou blbost? Věřil jsem Roxy natolik, že ona by žádnou blbost nikdy neudělala. Jenže jsem věděl, jak to chodí na univerzitách. Bombardoval bych ji telefonáty každou volnou minutu, myslel bych jen na sebe a sám si užíval života plnými doušky. Byl jsem sobec. Hajzl. Pokrytec.
Tolik mi na ní záleželo. Slíbil jsem jí, že jí neublížím, jenže při slovech vztah na dálku mi naskakovala husí kůže, mrazilo mě a docházelo mi, že kdybych si ji teď naplno připoutal k sobě, vzal bych jí svobodu a zranil ještě víc.
Přišla mi esemeska. Polkl jsem a natáhl se po mobilu. S bodnutím u srdce jsem si přečetl jméno odesílatele: Roxy.
Psala: muzu se jeste dneska zastavit? Ukecala jsem Lissu, ze se jdu rozhlednout po obchodech, ale neverila mi. No, to je prece jedno :D :) nevadi, kdyz se stavim? Chci se s tebou jeste poradne rozloucit :) :') R
Knedlík v krku mi zabránil se nadechnout. Zanadával jsem a odepsal jí, že ji rád uvidím. Měl jsem ještě několik minut na rozmýšlení, jenže čím víc vteřin ubíhalo, tím větší zima mi byla a tím hůř jsem se cítil.
Ublížím jí, blesklo mi hlavou, když se ozvalo klepání. Ublížím nám oběma a za to půjdu do pekla.
Roxy
Jen co otevřel, vrhla jsem se na něj jako šílený predátor a zasypala ho polibky. Nevěřila jsem, že by mi kdy takhle mohl chybět. Měli jsme pro sebe několik posledních hodin a já je chtěla náležitě využít.
,,Roxy," zamumlal, když jsem mu přetáhla tričko přes hlavu, ale já nechtěla, aby mluvil. Teď ne. Byl to prostě Seth. Řekl by blbost, já bych se naštvala, a tak bychom strávili minimálně půl hodiny hádkou. To jsem nechtěla.
Nakonec se přestal pokoušet o rozhovor a znovu nad vším přebral kontrolu. Rozpouštěla jsem se blažeností jako vanilková zmrzlina na letním slunci. Všechny nervy mi vibrovaly nadšením. Každá část mého těla, duše a celé mé bytosti chtěla být s ním.
Po hodině, kdy jsme spolu leželi vedle sebe v hotelové posteli a já jsem mu prsty pročesávala vlasy, se na mě konečně sladce usmál a řekl jen: ,,Páni."
Rozesmála jsem se. ,,Co je?"
,,Já tě-" zarazil se. Srdce mi vynechalo několik úderů. Semkla jsem rty do úzké linky a čekala. Řekni to, prosím.
ČTEŠ
That Cute Blonde || NM, Part 2
RomanceRoztomilá Roxy Garnettová před třemi lety odjela do Montany pod záminkou studia na místní univerzitě. Měla k tomu jeden konkrétní důvod: zapomenout. Po třech letech jí však poštou dorazí pozvánka na svatbu její nejlepší kamarádky, Lissy Collinsové...