Kapitola třicátá pátá

5K 293 25
                                    

Chce to tři kyblíky zmrzliny... a 8575 balíků kapesníků XD :)

A tu lopatku.

Kluci jsou drbny. Uuuuf. Co slyší, vidí- rozkecají. #zabitnestaci #trapasdokoncezivota

Zpět k příběhu.

........................

Pohled Roxy

,,Uuu, Roxy. Ty jsi ale kráva," zaúpěla jsem a svezla se na postel, kde ještě před chvílí seděl Seth. Přišlo mi trošku líto, že jsem ho takhle vyhnala, ale nakonec...

Povzdechla jsem si. Přišel, aby si promluvil. Jenže o čem chtěl asi tak mluvit? Nebylo už snad všechno jasné? Hádal se se mnou, jako bych ho doslova obvinila z toho, že nechce nic víc než jen záležitost na jednu noc. Oba jsme moc dobře věděli, že on o nic víc nestál. A taky jsme oba moc dobře věděli, že o to víc stála.

Toho dne, kdy jsem odjela z Kalifornie, abych začala studovat v Montaně, jsem si stanovila jasné cíle a priority, mezi nimiž převládal i zákaz sexu s někým, koho nebudu milovat a kdo nebude milovat mě. A taky, s kým nebudu mít trvalý vztah, of course. Zákaz jakýchkoliv intimností, sblížení se, podobných kravin.

Jenže tyto mé priority Seth rozdupal, jakmile jsem ho poprvé uviděla a zničil tak totálně všechno, co jsem ty tři roky tak tvrdě budovala. A já z toho byla na prášky.

A i přesto, že jsem ho v hloubi duše tak moc nenáviděla a sesílala jsem na něj všemožné kletbičky, nemohla jsem si z mysli uplynulou noc vymazat, i když jsem se děsně snažila. Nemohla jsem na to přestat myslet, i když jsem dělala všechno možné, abych svoji dutou hlavu zaměstnala něčím jiným, než byly zatím čerstvé vzpomínky na to, co se v noci stalo.

Knížka, rockové písně, přemítání nad snídaní. Absolutně nic nepomáhalo a mě začínala přepadat silná frustrace. Lazz a Ariana, ehm, to ani nekomentuji. Ale horší bylo, když jsem při rockové hudbě myslela na tlukot jeho srdce, když se svým hrudníkem tisknul na ten můj, nebo když jsem namísto čerstvých hrušek myslela na něco úplně jiného.

Ehm, měla jsem na mysli... sakra, co jsem to měla na mysli...

Zkrátka a dobře, byla jsem v háji zeleném a nemohla jsem ven.

Někdo znovu zaklepal a já se zvědavostí pohlédla ke dveřím. Stála tam Thea, ruce založené na prsou. Bylo mi hned jasné, že chce pokračovat s výslechem a taky mi bylo jasné, že musím zapírat tak dlouho, jak jen to bude možné.

,,Tys ho vyhnala?" Pozvedla jedno obočí.

Pokrčila jsem rameny. ,,Nějaký problém?"

Zavrtěla hlavou. ,,Nechápu, proč se nám nesvěříš. To je to takový problém?"

Zvedla jsem oči v sloup a odvrátila se. ,,Už jsem ti to řekla. Odešla jsem z baru, protože mi bylo špatně a šla jsem spát. Potom jsem nad ránem prostě..."

,,Prostě jsi šla běhat v tom, v čem jsi byla včera večer v baru, že?" Dodala sarkasticky.

,,Ty si nedáš pokoj," zasyčela jsem a ihned toho zalitovala. Thee spadla brada.

,,Kdysi jsme si říkaly všechno, Roxy. Trochu mě mrzí, že už mně a Liss nevěříš natolik, aby ses svěřila," zašeptala.

Neudržela jsem se. ,,Jo, říkaly jsme si všechno. Ale pokaždé, co jsem se svěřila, odsoudila jsi mě. Takže mě nech být i teď."

Zírala na mě jako na zjevení. ,,Dobře," řekla nakonec. ,,Jdeme se Sethem na oběd. O půl u recepce, jasný?"

Zamrazilo mě. ,,Já nejdu." Se Sethem se mi tedy určitě nikam nechtělo. Nedokázala bych se mu znovu dívat do očí, když každý jeho žhavý pohled mě pálil jako čili papričky a připomínal noční události.

That Cute Blonde || NM, Part 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat