S tichým povzdechem jsem za sebou zavřela dveře taxíku a s přicházející nostalgií pohlédla na hotel. Letadlo nám letělo za dvě hodiny a já se najednou cítila poněkud smutně.
Seth seděl vedle mě a mluvil s někým po telefonu. Od rána telefonoval.
,,Dobře, Dwaine. Za tři dny už mě tam máš, jo? Vyřiď Wintersonový, že už se na ni těším," nasadil kyselý obličej. ,,Jo? Tak to je super." Ta ironie mě skoro profackovaka.
Položil to a povzdechl si. Taky se podíval směrem k hotelu. Zrovna začalo pršet.
Vedle mě seděla Thea. Skoro celou noc nespala, pořád se budila a kontrolovala mobil. Ráno mi prozradila, že malý Kenny má vysoké horečky a v noci dvakrát zvracel. Vypadala zničeně. Své dva nevlastní sourozence milovala jako vlastní syny.
Když jsem si vzpomněla na děti, trhlo to se mnou, ale nijak víc jsem se tím nezaobírala. Doktorka mi řekla, že jeden nezdařený pokus přece neznamená konec světa, ale já dobře věděla, že onen nezdařený pokus, jak můj malý zázrak později nazvala, mi už nikdo nikdy nevrátí.
Polkla jsem a zkusila přemýšlet o něčem jiném. Lissa na tom byla přeci hůř. Měla milujícího manžela, podporu rodiny a blízkých, domov. A přesto ji tenhle detail bránil ve štěstí.
Možná to tak mělo být. Bylo příliš brzy na to, mít děti. Kdybych byla matkou, tak bych asi nikdy neodjela studovat, a tudíž bych v životě nepoznala tolik skvělých lidí...
A možná bych si nezačala se Sethem.
Zachvěla jsem se a nasměrovala zrak na jeho ostře řezanou bradu. Díval se před sebe a nejspíš přemýšlel. Pozítří ráno mu letělo letadlo zpět do Kanady.
Co když už se neuvidíme?
Tuhle myšlenku jsem okamžitě zavrhla. I když já budu studovat v Montaně a on vysedávat v kanceláři v Kanadě, budeme si pravidelně volat. Existuje přece Skype. Budeme se spamovat zprávami a smát se nad svými každodenními historkami. Budeme si volat do noci a on mi na konci řekne něco, co mě přinutí zčervenat a myslet na něj celou noc. Já si z něj vystřelím, on mi se smíchem popřeje krásné sny a tipne hovor. Nejspíš půjde spát, zatímco já se budu další hodinu nepřítomně usmívat na monitor.
Čekal mě poslední rok univerzity. Potom bych se mohla odstěhovat do Kanady za ním.
Ale co když on nic takového nechtěl?
,,O čem přemýšlíš?" Zašeptal mi Seth do ucha a následně mezi zuby stiskl můj ušní lalůček. Polkla jsem a bezděky sklouzla očima k Thee, která měla nasazená sluchátka a zírala z okna.
,,O ničem," odbyla jsem ho a vynutila ze sebe slabý úsměv. ,,Volají ti z práce?"
Přikývl a zabořil mi obličej do vlasů. ,,Šéfka se může zbláznit."
Nervózně jsem se zahihňala. ,,Je hezká?" Vyklouzlo mi dřív, než jsem to stihla zarazit. Polilo mě horko.
Seth se rozesmál. ,,No, je," nadzvedl provokativně obočí. ,,Hezká mrcha."
Uculila jsem se. ,,Jen chci vědět, kam mi utečeš. Komu můžu rozbít nos, kdyby to na tebe zkoušel."
Ne. To jsem neřekla. Ne!
Trhlo mu koutky úst. ,,Neboj se."
Věřila jsem mu. A tak jsem se jen opřela o jeho rameno a nechala se unášet tím pocitem blaha, který mě celou zaplnil a zacelil i rány z minulosti.
......
,,Zase zpátky, Santa Roso," zamumlala podrážděně Liss a pustila svůj velký těžký kufr na zem. Halou se ozval rachot.
Lissin otec se pořád usmíval a ptal se nás na počasí a pobyt. Theu jsme vysadili u ní, Setha před hotelem. Nemohla jsem nepostřehnout ty slabé jiskry v očích své hnědovlasé kamarádky, když jsem se s ním loučila. Držela jsem se ho jako klíště.
Zaslechla jsem Miu, jak se žene dolů po schodech a skoro vyjekla, když zakopla na posledním schodu. Ale udržela to a rozběhla se k nám.
Lindsay jen tak tak uhla a Mia se tak vrhla Lisse do náruče. Pištěla nadšením.
,,Chybělas mi!"
Lissa se zasmála a přitáhla si svou sestru do pevnějšího objetí. Usmívala jsem se na ně a rychle potlačila tu nepříjemnou bodavou bolest v hrudi, když jsem pomyslela na Drewa.
,,Ty mně taky, sestřičko," zakňučela Liss. Mia se potom vrhla kolem krku i mně a potom objala i Adriana a Lindsay.
,,Musíte mi všechno říct! Všechno, všecičko!" Pištěla Mia.
,,Dobře, ty pohromo," krotila ji Lindsay. ,,Nech naše holubičky odpočinout."
Mia zrudla a omluvila se za své chování. No já ji chápala. Taky jsem taková bývala. Zbrklá, upištěná a nedočkavá.
Vzala jsem ji kolem ramen a navrhla jí, že jí ukážu pár fotek, které jsem nafotila. Nadšeně souhlasila, tak jsem ji vytáhla nahoru do pokoje a podala jí mobil.
Za pár dní mi letělo letadlo, takže jsem se ani neobtěžovala s vybalováním a rovnou hupsla do postele. Mia si zatím prohlížela moje fotky.
Vtom se ozvalo cinknutí příchozí zprávy. Mia zpozorněla a já rázem taky. Rychle jsem si od ní vzala svůj mobil a zjistila, že mi píše Seth. Pravděpodobně si Mia stihla esemesku přečíst.
Vsechno je najednou uplne jinak. Zvonim na poschodi nade mnou a je z tebe prosedively chlapik v boxerkach s ananasem. Zranila jsi moje city, draha.
Rozesmála jsem se a spadla naznak zpět do peřin. Mia mě pobaveně sledovala, zatímco jsem ťukala odpověď.
Ty boxerky ti koupim k narozeninam, chces? Ted si ze me musis delat srandu!
Odepsal okamžitě: jenom tak petkrat mensi velikost. Dik. Jo a ne, nedelam si srandu. Asi uz nevylezu z pokoje :D
Pleskla jsem se do čela. Mel aspon spolecnost?
Ja zmizel, jakmile jsem si to uvedomil. Nemam ve zvyku lezt starym chlapkum do bytu a hledat babku... ale mozna by mi upletla svetr.
Ty jsi vul xDD
Ale tvuj :*
,,Ty si píšeš se Sethem?" Mia na mě pozvedla obočí a já strnula a zůstala zírat na strop. ,,Zvláštní. Já myslela, že ti je lhostejný."
Věděla jsem, že si mě jenom dobírá.
,,Jo, tak asi mi není zas tak moc lhostejný."
Výslech začal. ,,To je mi jasný," protočila panenky a začala skákat na posteli jako netrpělivé štěně. ,,Tak co? Spali jste spolu?"
,,Mio!" Zavrčela se smíchem Lissa ode dveří. Její mladší sestra sebou trhla. ,,Nech Roxy dýchat."
Mia se šibalsky zašklebila. ,,Detaily, Roxy."
......
Opouštíme Santa Barbaru. Co myslíte, jak bude,pokračovat vztah Setha a Roxy? :o :) budu ráda za váš názor.
Jedna autorka mě nakonec překecala ke spolupráci na knížce, takže dnes vyšla první kapitola příběhu I am not your Princess. Najdete na profilu KlruZelenkov.
Milujuu <3
Chrissy <3
ČTEŠ
That Cute Blonde || NM, Part 2
RomantikRoztomilá Roxy Garnettová před třemi lety odjela do Montany pod záminkou studia na místní univerzitě. Měla k tomu jeden konkrétní důvod: zapomenout. Po třech letech jí však poštou dorazí pozvánka na svatbu její nejlepší kamarádky, Lissy Collinsové...