Poslední dva dny ,,dovolené" jsme strávili v mírném napětí, ale nemůžu říct, že se to nezlepšilo. Zdálo se mi, že je všechno konečně v pořádku.
,,Jdeme na výlet," řekl nám Adrian den poté, co jsme se všichni tak hezky pokousali a skoro zbourali celou restauraci.
,,Kam?" Zeptala se Thea a poposedla si na židli. Čekala jsem, že se zase začneme hádat a tentokrát zbouráme celý bufet, ale to se naštěstí nestalo.
Liss upila ze své ledové kávy. ,,Kousek odtud jsou vodopády. Ptala jsem se na recepci, kde mi řekli, že tam vede taková nenápadná stezka."
Seth naklonil hlavu na stranu. ,,Jo? Chcete nás shodit z útesu?"
Thea si odfrkla. ,,Kdybych mohla."
Já i Lindsay jsme zarytě mlčely a upíjely ledovou kávu. K tomu jsem neměla co říct, protože s Theou jsem toho včera večer probrala dost. Skončilo to tak, že jsme se skoro porvaly a vyčítaly si každou pitomost od doby, co se známe.
Růžovou bárbínkou počínaje a hudebním vkusem konče. Nakonec musela zasáhnout Lindsay.
,,Takže půjdeme k těm vodopádům? Třeba bych mohla rezervovat auto, abychom dojeli aspoň k parkovišti u stezky a pak-"
,,Já myslím, že to bude bezva zážitek," prohlásila Lindsay. ,,Jenže už jsme vás vyždímali dost."
Adrian to odmávl. ,,No, vlastně jsou to peníze ze svatby."
Našpulila jsem rty. ,,Ale pořád jsou to vaše peníze, ne?"
Lissa se zasmála. ,,No tak! Bude to legrace!"
Přemýšleli jsme. Nakonec Seth řekl, že jde do toho a bylo rozhodnuto. Hurá na vodopády.
....
Zabalila jsem si posledních pár věcí a plný batoh si pověsila na jedno rameno. Pod obyčejným bílým tričkem a džínovými šortkami jsem měla plavky a svůj outfit jsem nakonec doladila sportovními teniskami. Ještě jsem si narychlo spletla cop na stranu a voila, byla jsem připravená vyrazit.
Thea na sebe zrovna natahovala sportovní kraťasy se vzorem palem a bojovala se svou hustou hřívou.
,,Chceš pomoct?" Zeptala jsem se a ona jen slabě zavrtěla hlavou.
,,Kdybych mohla poprosit kvalitnější gumičku?" Usmála jsem na mě.
Lindsay vyšla ze svého pokojíku, na tváři typický úsměv, v ruce opalovací krém. ,,Nerada ruším, ale venku pořád celkem svítí sluníčko. Bez důkladného namazání nikam nechoďte."
Zasmála jsem se. Thea, která ještě ráno vrhala vražedné pohledy na všechny strany, jen slabě zaúpěla a nakonec se taky uculila.
Po několika minutách jsme sjely výtahem k recepci, kde už stál náš hlouček. Lissa s Adrianem se škádlili a Seth postával bokem, paže založené na hrudi. V tom volném tmavě modrém tílku, které měl na sobě, vypadal ještě víc neodolatelně. Jinak si vzal plavky.
Thea ho propalovala pohledem.
Nechtěla jsem ji a Adriana dráždit až tolik, takže jsem se jenom mírně pousmála a došla k Sethovi. Když mě zaregistroval, nasadil svůj typický úšklebek. Než stačil udělat nějakou blbost, dala jsem mu drobnou pusu na tvář. Vytřeštil oči.
Zaslechla jsem Lissin smích. ,,Takhle se líbají babičky, Roxy."
Zrudla jsem jako paprika a vyplázla na svou kamarádku jazyk. Ta mi to oplatila a objala svého manžela. Adrian se na nás trošku mračil, ale v očích se mu zračilo pobavení.
ČTEŠ
That Cute Blonde || NM, Part 2
RomanceRoztomilá Roxy Garnettová před třemi lety odjela do Montany pod záminkou studia na místní univerzitě. Měla k tomu jeden konkrétní důvod: zapomenout. Po třech letech jí však poštou dorazí pozvánka na svatbu její nejlepší kamarádky, Lissy Collinsové...