Média: Lissa Collinsová as Lily Collins
..
V levé ruce jsem držela svůj kufr, v pravé mobil a kontrolovala čas. Před odletem jsem dostala smsku, že mě na letišti někdo vyzvedne. No, tady byli sice úplně všichni, ale mě nečekal vůbec nikdo.
"Lissa dovádí se snoubencem a já tu trčím jak shnilý kaktus." Zasmála jsem se. Vzápětí mi někdo poklepal na rameno a já se s výkřikem otočila.
Stála přede mnou usmívající se hnědovláska se zelenýma očima, ve kterých se odráželo upřímné nadšení a pobavení.
Zamrkala jsem. "Liss?"
Brunetka se zvonivě rozesmála. "Kdo jiný, ty kozo?!"
Se zapištěním, které už se nedalo potlačit, jsem ji objala. Lissa se dál vesele smála a vrtěla hlavou. "Tys mi tak chyběla!" Zavyla jsem jí do ramene a vdechla vůni jejích vlasů.
Všechna nervozita ze mě rázem odpadla. Cítila jsem se zase doma.
"Holka! Ty mně taky! Tak mooooc!" Protáhla a pročísla mi prsty vlasy. "Lidi už se nevědí dočkat, kdy tě zas uvidí. Celej dům plnej lidí. Umíš si představit tu spoušť?" Zazubila se.
Fajn. Nervozito, pojď zase hezky zpátky.
"Plnej dům?" Špitla jsem a následovala svou kamarádku na parkoviště. "Jakože fakt moc plnej?"
Lissa se rozesmála a dovedla mě k modernímu černému autíčku značky Audi. Mrkla na mě. "Už mám řidičák! Jsem fakt happy jak dva grepy. Sice jsem se ze začátku vztekala jak pes, ale Adrian je skvělý učitel."
Co všechno tě vlastně naučil? Zrudla jsem a schovala obličej za svými vlasy. Lidé říkali, že jsem na svůj věk příliš stydlivá... možná měli pravdu. No a co?
"Sedej, Roxy." Pokynula mi Lissa a sama se posadila na místo řidiče.
Jely jsme asi dvacet minut. Celou dobu jsem pomrkávala po okolí a nevěřícně vrtěla hlavou při pohledu na to, že jsem tu vyrůstala a potom jen tak odešla.
Lissa zabočila na ulici, kterou jsem taky dobře znala. Chtělo se mi brečet. Dopadlo mě svědomí a žaludek se mi stáhl.
Zastavila před domem, kde jsem také prožila řádnou část svého dětství. Na cedulce, která visela na dveřích, bylo vyryto Lissino rodné příjmení. Tady se měly konat všechny oslavy.
"V pokoji pro hosty spí asi pět lidí. Další bydlí buď v hotelu, nebo jsou z okolí. Ty si vyber. Můžeš zůstat v pokoji s Miou. Chceš?"
Hm... co já vím.
Už jsem chtěla vyhrknout, že chci do hotelu, ale došlo mi, že by se Liss musela vracet a...
Domů jsem taky nemohla. Táta mi před měsícem volal, že se s Mámou přestěhovali a Drew žije se svou snoubenkou. Nevěřila jsem tomu, že mi moje rodina může tak chybět.
"Dobře. Budu s Miou." Zahihňala jsem se a Liss mě s úsměvem poplácala po rameni.
"Momentálně je doma jen táta, Mia... Adrian a Thea. Máma se zítra vrací z Karibiku a pak začíná blázinec... Adrianovi rodiče taky přiletí zítra."
Přikyvovala jsem a zarývala nehty do koženého potahu sedadla. Když se mě potom Liss zeptala, jestli můžeme vystoupit, jen jsem něco zamumlala. Vystoupily jsme z auta.
"Upozorňuji," smála se Lissa, "Mia je z tebe úplně nadšená."
Lissa mi otevřela dveře a já do domu vtáhla těžký kufr. Postavila jsem ho do haly a rozhlédla se.
ČTEŠ
That Cute Blonde || NM, Part 2
RomanceRoztomilá Roxy Garnettová před třemi lety odjela do Montany pod záminkou studia na místní univerzitě. Měla k tomu jeden konkrétní důvod: zapomenout. Po třech letech jí však poštou dorazí pozvánka na svatbu její nejlepší kamarádky, Lissy Collinsové...