שתקו נו יוצא לי פרקים קצרים רצח
מטרות לפרק:
43-הצבעות
19-תגובות"מה עשית לו? הוא בחיים לא ישב עם הערסים בשישי רק איתנו" ניצן אומר מתיישב לידי צופה באביאל לוגם מן בקבוק הוודקה שהיה בידו "כלום, חיים נישק אותי ואז הוא הלך אליהם" אמרתי בשקט הוא הרס לי את כל השישי "אז למה את פה לבד כולם במתקנים יש אמת או חובה" הוא אומר נעמד מושיט את ידו "לא רוצה, אני רוצה הביתה" אני אומרת בייבוב והוא נאנח מרים אותי, "את בטוחה?" הוא שואל מנשק את שפתיי בפיקה קצרה ואני מהנהנת מחבקת את גופו שנעלם למתקנים, אני מחליטה ללכת בדרך הקצרה, וזה אומר לעבור דרך הערסים.. אני מתקדמת לאזור עוברת במהירות ליד הספסל שלהם שהיה ביציאה מהפארק "כוסית תחזרי לפה!" צעקה נשמעת ואני מסובבת את ראשי "דנינו בואי" הוא אומר ואני מתקרבת בהיסוס, זוג ידיים מושכות אותי ואני פולטת צווחה אך נרגעת שאני רואה שזה בסך הכל עומר (תודו חשבתן אביאל) "עזוב אותי עומר" אני אומרת מנסה לצאת מן ידיו "נשיקה" הוא אומר מכווץ את שפתייו ואני זזה לאחור "אמרה לך לעזוב נכון בן של זונה?" קול קר ומוכר נשמע ועומר פותח את עיניו משחרר את אחיזתו בי במהירות מהפחד, ברור מי לא מפחד ממנו בשכונה הזאת? "דודו!!" אני צווחת קופצת על ידיו של עידו, אחי הגדול (זה כזה כיף להרוס) "קטנטונת התגעגעתי" הוא ממלמל מחזק את החיבוק "לא השאירו אותך שבת?" אני שואלת השמחה והיא מחייך "אח של המלך הזה שיחרר אותי" הוא אומר טופח על כתפו של אביאל "את הולכת הביתה?" הוא שואל ואני מנידה בראשי לשלילה, מחליטה לחזור לחבורה "תהני קטנה, בלי בנים, בלי אלכוהול ובלי סיגריות" הוא אומר מזהיר נושק למצחי מתיישב באמצע הספסל, אני בחיים לא יבין מה יש לילד בן 19 לעשות עם ילדים בני 17-18, "שוג חכי אני בא איתך" אביאל אומר מועך את הסיגריה שהייתה בידו הולך אחריי למתקנים "תודה על זה" אני אומרת והוא מחייך "הכל בשבילך"