מכיוון ש Mine disaster2 הסתיים יש לי יותר זמן לכתוב את Love is far אז פרקים יעחו מהר יותר מהרגיל :))
מטרות לפרק-
50 הצבעות
20 תגובות"שוהם" אני מנערת את גופו "שוהם כבר שמונה" אני אומרת והוא פותח את עיניו "בוקר טוב" הוא ממלמל מנשק את שפתיי הולך לעבר חדר האמבטיה. אני קופאת על המיטה, למה שהוא ינשק אותי? מה זה אומר בכלל?
"את בסדר?" שוהם נשען על דלת החדר ואני מנערת את ראשי "כן אני יביא לך בגדים מאחי הגדול" אני ממלמלת בשקט יוצאת מן החדר"קח" אני מגישה לשוהם חולצה חלקה בצבע שחור ומכנס ברמודה לבן הוא מבזיק לעברי חיוך מחליף את בגדיו ואני לא עוצרת את עצמי מלבהות בגוף השרירי שלו "נהנת?" הוא מלביש על גופו את החולצה ואני מנערת את ראשי מסמיקה "אני פה עם האופנוע אני יסיע אותך" הוא אומר רוכס את הברמודה נועל נעליים "יש לך בושם?" "חדר שלישי מימין" אני אומרת והוא מהנהן יוצא מהחדר, אני מלבישה על גופי חולצה כחולה טייץ שחור ונעליי סנניקרס לבנות מסרקת את שערי "אל תשימי איפור" שוהם אומר שאני מתקרבת אל שידת האיפור "א-אוקי" אני ממלמלת לוקחת את התיק והטלפון הולכת לעברו. שוהם מחזיק בסנטרי מנשק את שפתיי ברוך
"שוהם" אני לוחשת ששוהם המשיך לנשק את שפתיי בחניית בית ספר "מה יפה?" הוא מתנתק משפתיי באיטיות "אבישג" הוא מסיט את שערי מפניי "את שלי" הוא קובר את פניו בצווארי מנשק אותו "היא לא רכוש" הקול הצרוד שלו מעביר לי צמרמורת בכל הגוף "אבל היא הבת זוג שלי" שוהם מחייך בזחיחות מצמיד אותי לגופו "זונה" אביאל מסנן בארס לעברי ודמעה אחת בוגדנית זולגת על חולצתו של שוהם "למה את בוכה?" הוא מרים את ראשי מסתכל עליי ברוך "עזבו אותי!" אני מייבבת רצה לתוך בית ספר "תרגעי תרגעי!!" ניצן מחזיק בי מצמיד אותי לקיר "תנשמי" הוא מצווה ואני נאנחת עוצמת את עיניי "מה קרה?" הוא שואל "אביאל קרא לי זונה" אני אומרת בשקט "למה?" "כי שוהם אמר שאני חברה שלו" אני מסבירה בקול רועד וניצן נאנח מחבק אותי לחזהו "אולי תפסיקי לדלג מבן לבן? כבר נמאסת עליי יחתיכת שרמוטה" אביאל מסנן נשען על הקיר ואני נאנחת "מה נסגר?!" ניצן מתקרב לאביאל "דלת" אביאל מסנן הולך מהמקום לא לפניי שנועץ בי מבט שאני לא ישכח בחיים. המבט הזועם של אביאל לוי.