12

8.1K 440 29
                                    

רק עכשיו שמתי לב שיש לי 300+ עוקבים:) תודה לכן:) תהנו מהתחת בתמונה.
מטרות:
50 הצבעות

"אבי-" "אל תדברי." הוא מצווה עצבני ממשיך למשוך אותי אל מחוץ למסיבה "דיי כבר אביאל זה כואב!" אני מתבכיינת והוא נעצר מתנשף בעצבים "זה היה רק כוס וודקה" אני אומרת בשקט והוא מגחך "רק אבישג? רק? רק יכניסו לך לבפנים סם. רק." הוא מלטף את פניי נצמד לגופי. "את משגעת אותי אבישג" הוא מסניף את שערי ואני נמסה לידו החמימות שליטפו כל חלק בפני ובאגני "תפסיקי לשגע אותי אבישג" הוא לוחש בשקט נאנח ותחושת הצריבה המוכרת בעיניי מורגשת בגופי "אני יכולה לחזור לדנה ? בבקשה אביאל" אני לוחשת בשקט והוא נאנח מהנהן מתקדם איתי לדנה והחבורה "למה את בוכה?" אביאל שואל מנסה להתגבר על המוזיקה החזקה שהייתה במקום. אני מושכת בכתפיי מנגבת את עיניי למרות שידעתי טוב מאוד. הוא לוקח לי את הלב כל פעם מחדש. הוא שובר אותי כל פעם מחדש."אל תבכי אבישג" הוא נעמד מולי מנגב את לחיי ופלאש המצלמה בוהק בעיניי. אני עוצמת את עיניי בחוזקה הולכת אחורנית.. מועדת מעט מסתכלת על שובל שצילמה אותנו "זאת תמונה לנכדים חמודים!!" היא צורחת בחיוך רצה לנתנאל. הדמעות זורמות במורד לחיי במהירות בלתי מופסקת "תפסיקי לבכות שוגי" אביאל מוכה את דמעותיי במהירות מחבק אותי אליו "תפסיקי לבכות את מבינה" הוא אומר לאוזני ואני מהנהנת בשקט "אני רוצה הביתה" אני לוחשת בשקט לאוזנו "נזמין מונית אוקי?" הוא שואל ואני מהנהנת בשקט עוצמת את עיניי בחוזקה "מסתובב לי הראש אביאל" אני אומרת. אביאל תופס בי מרים אותי לעבר כולם "ניצן אתה אחראי על הרכב אני לוקח אותה הביתה!" אביאל צועק לניצן מוסר לו את המפתחות.
"מונית לאמפי פארק. ראשון לציון" אביאל אומר לטלפון "אוקי תודה" הוא מנתק "בואי צריך ללכת לחי כיף כי חסום הכניסה לאמפי" הוא אומר בשקט מלטף את שערי ואני מהנהת בעייפות נשענת על חזהו "עצלנית" ממלמל מרים אותי על ידיו הולך

"נתניה" אביאל אומר לנהג מושיב אותי משעין את ראשי על כתפו "אין בעיה" הנהג אומר מתחיל בנסיעה
"תודה" אביאל מגיש לו את הכסף מרים אותי לעבר הבית שלו. הוא מושיב אותי על המיטה שלו פותח את הארון מגיש לי את מדיי הכדורגל שלו "נו היה לך נוח יותר מהבד וחצי הזה" הוא אומר ואני נאנחת לוקחת את הבגדים הולכת לעבר חדר האבטיה בחדר של אביאל. אני יוצאת לאביאל בחזרה מניחה את בגדיי על השולחן מתיישבת על המיטה על ידו. "את בסדר?" הוא מסיט את שערי מפרצופי מלטף את פניי. אני מהנהנת נענגת על מגע ידיו. "אני שונאת אותך" אני לוחשת "אני יודע".

Love is farWhere stories live. Discover now